Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran pettänyt mies - toimiiko suhde ikinä?

Vierailija
10.11.2014 |

Annanko mennä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde koskaan mun mielestä ollut täysin sama jälkeenpäin, vaikka itselleni niin uskottelin. Oltiin vuosia vielä yhdessä siis. Huomasin että aloin vetäytyä kaikista tilanteista, joissa pettäminen tuli kieleen. Mökkireissut vähänkään vieraiden pariskuntien kanssa, miehen mukana ravintolassa, vieraiden kutsuminen kotiin ym. Ihan hullua. Kaikki oli hyvin kun olimme omassa pienessä kuplassamme, mutta ulkopuolella vaani vieraat naiset:) olin myös hirmu epävarma omasta ulkonäöstäni.

ei se ollut kivaa kenellekään. Huom. En oikein jälkeenpäin puhunut tästä miehen kanssa, en nalkuttanut enkä sanonut syytä miksi oltiin tekemisissä vain mulle "luotettavien" naisten kanssa. Kerran raivostuin kimppasaunasta miehen veljen ja sen vaimon kanssa, toisen kerran ex-naisystävän kanssa tanssimisesta. Silloin annoin tulla ja mies oli vähän hämillään. 

Pettihän se aitten lopuksi kun tilanne oli meillä jo ihan mahdoton. Hyvä kun lopetettiin. Olisi pitänyt puhua enemmän. Miksi sitä omaa elämäänsä mitätöimään, kun ei ollut edes minun tekoni.

Vierailija
2/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pettämisen laadusta. Jos kännissä pussailee niin siitä voi varmaankin toipua mutta jos selvinpäin panee niin ei voi toipua minun mielestäni. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Minä aloitin noin vuoden päästä saman miehen knssa uudelleen ja yli kymmenen vuoden jälkeen petti taas. Enkä nyt usko että ne olisi olleet ainoat. Vaikka ikävää pukkaa niin pettäähän se sitten taas jos huonosti alkaa mennä. En enää ota takaisin.

Vierailija
4/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toimisi ja mies tietää tämän. 

Vierailija
5/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tää lähtee toimimaan... Terveisiä sinne!

Vierailija
6/6 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saatu toimimaan. Mutta ottaa aikansa, vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän