Voinko antaa salilla noin 25-vuotiaalle miehelle
kirjelapun, missä lukee U make my day honey bunny ?
Kommentit (27)
Laita vaan että you make my day ja puhelinnumero
En halua antaa itsestäni mitään hyvää kuvaa. Haluan kertoa ajatukseni hänelle rehellisesti ja enkku on tunnekieli mulla. En kuitenkaan ole tarpeeksi rohkea avaamaan suutani, niin siksi aion antaa kirjelapun. Laitan sen trikoiden takataskuun ja huomenna otan mukaani. Suihkautanko siihen vähän hajuvettä?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:22"]En halua antaa itsestäni mitään hyvää kuvaa. Haluan kertoa ajatukseni hänelle rehellisesti ja enkku on tunnekieli mulla. En kuitenkaan ole tarpeeksi rohkea avaamaan suutani, niin siksi aion antaa kirjelapun. Laitan sen trikoiden takataskuun ja huomenna otan mukaani. Suihkautanko siihen vähän hajuvettä?
[/quote]
Enkku on tunnekieli.... muahahhahhaaa anna mun kaikki kestää. .. ja ikää oli?
Mikä ihmeen "tunnekieli"? Jotenkin en saanut tuosta kuvaa, että englanti olisi kuitenkaan varsinaisesti ykköskielesi.
Pitäydy äidinkielessäsi, jos on pakko lappusia kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:22"]En halua antaa itsestäni mitään hyvää kuvaa. Haluan kertoa ajatukseni hänelle rehellisesti ja enkku on tunnekieli mulla. En kuitenkaan ole tarpeeksi rohkea avaamaan suutani, niin siksi aion antaa kirjelapun. Laitan sen trikoiden takataskuun ja huomenna otan mukaani. Suihkautanko siihen vähän hajuvettä?
[/quote]
Ota pimpistä vähän feromoneja, niin saat kenet haluat.
Älä suihkauta siihen hajuvettä. Saat jonkin ikävän tulehduksen. Pese mieluummin huolella.
Tai sitten ihan vaan sanot päin naamaa, että diggaat.
Lappusten sujauttelu on vähän ala-aste -meininkiä näin miehen näkökulmasta.