Apua, söin äsken yksin litran jäätelöä!
Piti ottaa vaan vähän mutta hain aina vaan lisää. Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Kommentit (35)
Toivottavasti oli laktoositonta. Muuten kohta pylly pärisee 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on on, mutta sano nyt minkä makuista jäätelöä söit?
Pähkinä-kinuski 🙂 Lohdullista kuulla, etten ole ainoa jolle on käynyt näin.
Ihan ok maku, minä söisin mieluiten minttusuklaata tai lakua. Sellaisen muovirasiallisen olen syönyt yhdessä päivässä, useastikin.
Laku on myös hyvää. Ap.
Helposti menee litra. Mutta jos oksentaa jo pienestä annoksesta, kuten joku kommentoija, niin se on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oli laktoositonta. Muuten kohta pylly pärisee 🤢
Ei ollut, kermajäätelöä on, Ingmanin muovirasia. Ei mulla ole ongelmaa laktoosin kanssa.
On, on käynyt noin, montakin kertaa.
Oletko lukenut/kuullut tunnesyömisestä?
Oksentaminen ruuan jälkeen on sairauden merkki. Jos hyvin maistuu, niin hyvä sulle.
Mulla meni vuosikaudet litra jätskiä päivässä. Joskus vielä lisäsin puolikkaan kääretortun jätskin sekaan. Oli kyllä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vuosikaudet litra jätskiä päivässä. Joskus vielä lisäsin puolikkaan kääretortun jätskin sekaan. Oli kyllä hyvää.
ja vielä ihmetellään miksi olette läskejä.
Kyllä sinusta vielä kelpo av-mamma kuoriutuu. Kelpo suorituksena voi pitää litra vaniljajäätelöä ja neljän kappaleen pussi lihapiirakoita. Aterioiden välissä on hyvä syödä välipalaa. Pysyy verensokeri tasaisena.
Ketjun innoittamana hain sipsejä. En niin makeasta välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinusta vielä kelpo av-mamma kuoriutuu. Kelpo suorituksena voi pitää litra vaniljajäätelöä ja neljän kappaleen pussi lihapiirakoita. Aterioiden välissä on hyvä syödä välipalaa. Pysyy verensokeri tasaisena.
Kiitos,päivän naurut ja unohtamatta lihikseen myös makkaraa,juustoa läjä ja muna ja lots of mayo
Ei haittaa yhtään jos joskus vähän repsahtaa! Oispa kamalaa tuntea huonoa omatuntoa jos syö enemmän kuin desin kerralla.
Itsekkin joskus ostanu herkkutörpön joka loppui siltä istumalta :)
Ihanaa, mäkin haluun. Ei vaan pääse lapsilta piiloon niin, että vois rauhassa nautiskella 😄
Ihanaa - jäätelöö! Mistä pidätte eniten? Lakka on hyvää ja kinuski kanssa. Nam. Kyllä litra hyvinkin menee, ainakin jos ei ole vetänyt dinneriä alle. Joskus voi korvat jädellä aterian ja ottaa tuplat! Ihanaaaa!