Vastaako Postnordin aspa lainkaan Whatsapp-viesteihin?
Onko kukaan onnistunut saamaan vastausta Postnordin asiakaspalvelun Whatsapp-numerosta? Ja jos, niin millä viiveellä? Olen laittanut viestini sinne jo 8 päivää sitten, eikä viestiä ole edes luettu saati sitten vastattu.
Ja Postnordin sivuilla lukee erikseen, ettei saisi samaa kysymystä laittaa useamman aspa-kanavan kautta, huoh...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa ainakaan pariin päivään.
Ainut tapa päästä lapi on soittaa ja valita kieleksi englanti.
Tosin mikään mitä aspa tekee ei vaikuta lähettien aekoiluun mitään, joten aika turhaa soittaakaan.
Kiitos vastauksesta! Eipä auta sitten muu kuin soittelu, vaikka vältän puhelimessa puhumista näissä asioissa viimeiseen asti (tykkään, että luvatuista jutuista jää mustaa valkoisella). Mutta ei muuta kun soittamaan. :/
Sen kerran kun laitoin viestin sain vastauksen varmaan alle tunnissa.
Vastaisen varalle: jos toimitus on PostNordin kautta miin kannattaa aina valita toimitus noutopisteeseen. Heille on jostain syystä mahdotonta toimittaa mitään kotiovelle.
On näitä muitakin.
Olen laittanut saksalaiseen Juomavarastoon neljä sähköpostia, kuukauden aikana ja kysellyt, missä on tilaamani ja maksamani viini ja olutlaatikko. Ne jäivät pois heinäkuun kuljetuksesta ja näkyvät edelleen ”tilaus kesken” statuksella.
Ei vastaa ainakaan pariin päivään.
Ainut tapa päästä lapi on soittaa ja valita kieleksi englanti.
Tosin mikään mitä aspa tekee ei vaikuta lähettien aekoiluun mitään, joten aika turhaa soittaakaan.