Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?

Vierailija
23.09.2021 |

Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka

Kommentit (366)

Vierailija
181/366 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Onnen Tähti, Tuuri

Vierailija
182/366 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Alma Seinäjoella. Etenkin vanhaan aseman vesitorniin tehdyt sanallisen huoneet hienoja ja todella hiljaisia, vaikka radanvarressa ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilaisia ”luksuksia” täällä.

Vierailija
184/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Park hotel.

Kiva paikka mutta siellä kummittelee

Siis oikeasti kiva? En ole koskaan käynyt sisällä, mutta sisäpiha näyttää minkä tahansa 70-80-luvun taitteen koululta roskiksineen ja parkkipaikkoineen.

Vierailija
185/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowne Plaza Hesperia Helsingissä. Ei mikään liian luksus taviksille. Silti tilavat, siistit huoneet ja kylppäri. Aamupalalla kahvi tarjoiltiin pöytiin. Sateenvarjo a sai lainata respasta. Sijaitsee oopperaa vastapäätä.

Vierailija
186/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erilaisia ”luksuksia” täällä.

Kaikilla ei ole varaa tai muuten vain päässyt kokemaan kämppiä, igluja yms!

Ei minustakaan torni tai Clarion ole luxus, vaan peruskiva hotla, mutta jos ei ole käynyt hienommassa, niin saahan sen sanoa! Eikä siitä tarvitse kuittailla

Vierailija
187/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahkialan Kartano. Meillä oli isäntänä itse Karl Fazer. Upeat huoneet. 

Vierailija
188/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävimmät majoituspaikat olen löytänyt aina airbnb:n kautta. Poreammeita, uima-altaita, paljuja ja upeita koteja. Mutta paras aamiainen on ollut Lapland Hotels Ounasvaara Chaletsissa.

Vierailija
189/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hotelliyopuu.fi/fi/2/huoneet Menkää Jyväskylään. Ravintolassakin ihanat ruuat.

Vierailija
190/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuoli -32.

Vierailija
191/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuoli -32.

No ei todellakaan. Karl Fazer Junior on komea ja karismaattinen herrasmies (ainakin minun silmään), vaikka porho onkin. Hahkialan kartano on todellinen helmi jos siellä pääset majoittumaan. Käypäs katsomassa mitä googlaamalla löydät.

Vierailija
192/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä innostu mistään kliinisen tylsistä hotelliketjuista, joten Lapland hotel Tampereella ja Katajanokan hotelli on olleet iloisia yllätyksiä persoonallisuudellaan. Tampereella meillä oli jopa oma sauna, jota arvostan vielä enemmän kuin poreammetta. Silti ykköseksi listallani nousee Mesikämmen Ähtärissä. Se ei tosin ole niinkään luksusta muuten kuin parvekkeelta aukeavan näköalan suhteen, joka oli kuin suoraan oman mökin pihalta.

Vierailija
193/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuoli -32.

www.hamewiki.fi/wiki/Hahkialan_kartano 

Vierailija
194/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut maailmalla ja nähnyt vaikka mitä luksusta. Silmänkantamattomiin marmoria ja kultaa Dubaissa, Plaza New Yorkissa jne. Mutta mieleen ihanimpana jäänyt on ollut Hotelli Aleksanteri Helsingissä. Ihan mieletön henkilökunta, heittämällä paras aamiainen mitä olen koskaan syönyt. Poreallasta siellä ei taida olla mutta ehdottomasti Suomen hotelleista ollut paras.

Vierailija
195/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hotelliyopuu.fi/fi/2/huoneet Menkää Jyväskylään. Ravintolassakin ihanat ruuat.

Katsoin huoneet ja minua ei säväyttänyt. Moni kehuu kämppiä, haikkoa ym. paikkaa. Minulle luxus on uutta, esim. lasihuoneita, poreallas tai tähtitaivas. Mutta makuja on toki monia ja hyvä niin, jokaiselle jotakin :)

Vierailija
196/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloksella 120 neliön sviitissä. Josta ei puuttunut mitään.

Vierailija
197/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Iso-Syöte ja sieltä Karhunpesä-sviitti. Sviitissä takka, sauna, poreamme ja höyrysauna. Upea, omaperäinen sisustus.

Suosittelen samaa. Yläkerran katto on lasia, joten pyöreässä sängyssä voi köllötellä revontulia katsellen. Poreammeesta voi mennä yläkerran partsille katsomaan maisemaa. Sauna on hyvä, takka löytyy, iso kelohonka seisoo kaksikerroksisen sviitin keskellä. Lisäksi vielä oma sisäänkäynti ja oma autopaikka.

Iso peukku tälle! Koko hotelli on uusittu vasta, joten siellä on myös muita upeita huoneita mutta niistä ei ole mulla kokemusta vielä.

Mitä tälläinen lysti maksaa?

https://hotelli-isosyote.fi/majoitus/kotkanpesa-sviitti/

Hinta on noussut, mutta mielestäni sen arvoinen. Aika kivalta vaikuttaa nuo uudet huoneetkin.

Vierailija
198/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S/S Bore Turku. Siinä on tunnelmaa.

Tunnelma ei ole sama kuin luxus

Vierailija
199/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandic Lahti oli hieno! Uusi puoli siis. Lilla Roberts ja Haven on suosikit Helsingissä. Jyväskylässä Yöpuu. Varmaan joku luonnonläheinen paikka voi olla vielä romanttisempi, esim. Iglut Lapissa, mutta oon käynyt enimmäkseen kaupunkilomilla.

Vierailija
200/366 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko siljan risteily commodore luokan hytissä mitään..?

On siellä sohva ja parveke