Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?
Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka
Kommentit (366)
Hotelli Alma Seinäjoella. Etenkin vanhaan aseman vesitorniin tehdyt sanallisen huoneet hienoja ja todella hiljaisia, vaikka radanvarressa ovatkin.
Aika erilaisia ”luksuksia” täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Park hotel.
Kiva paikka mutta siellä kummittelee
Siis oikeasti kiva? En ole koskaan käynyt sisällä, mutta sisäpiha näyttää minkä tahansa 70-80-luvun taitteen koululta roskiksineen ja parkkipaikkoineen.
Crowne Plaza Hesperia Helsingissä. Ei mikään liian luksus taviksille. Silti tilavat, siistit huoneet ja kylppäri. Aamupalalla kahvi tarjoiltiin pöytiin. Sateenvarjo a sai lainata respasta. Sijaitsee oopperaa vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Aika erilaisia ”luksuksia” täällä.
Kaikilla ei ole varaa tai muuten vain päässyt kokemaan kämppiä, igluja yms!
Ei minustakaan torni tai Clarion ole luxus, vaan peruskiva hotla, mutta jos ei ole käynyt hienommassa, niin saahan sen sanoa! Eikä siitä tarvitse kuittailla
Hahkialan Kartano. Meillä oli isäntänä itse Karl Fazer. Upeat huoneet.
Miellyttävimmät majoituspaikat olen löytänyt aina airbnb:n kautta. Poreammeita, uima-altaita, paljuja ja upeita koteja. Mutta paras aamiainen on ollut Lapland Hotels Ounasvaara Chaletsissa.
https://www.hotelliyopuu.fi/fi/2/huoneet Menkää Jyväskylään. Ravintolassakin ihanat ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kuoli -32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kuoli -32.
No ei todellakaan. Karl Fazer Junior on komea ja karismaattinen herrasmies (ainakin minun silmään), vaikka porho onkin. Hahkialan kartano on todellinen helmi jos siellä pääset majoittumaan. Käypäs katsomassa mitä googlaamalla löydät.
Mä en yleensä innostu mistään kliinisen tylsistä hotelliketjuista, joten Lapland hotel Tampereella ja Katajanokan hotelli on olleet iloisia yllätyksiä persoonallisuudellaan. Tampereella meillä oli jopa oma sauna, jota arvostan vielä enemmän kuin poreammetta. Silti ykköseksi listallani nousee Mesikämmen Ähtärissä. Se ei tosin ole niinkään luksusta muuten kuin parvekkeelta aukeavan näköalan suhteen, joka oli kuin suoraan oman mökin pihalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kuoli -32.
Olen matkustanut maailmalla ja nähnyt vaikka mitä luksusta. Silmänkantamattomiin marmoria ja kultaa Dubaissa, Plaza New Yorkissa jne. Mutta mieleen ihanimpana jäänyt on ollut Hotelli Aleksanteri Helsingissä. Ihan mieletön henkilökunta, heittämällä paras aamiainen mitä olen koskaan syönyt. Poreallasta siellä ei taida olla mutta ehdottomasti Suomen hotelleista ollut paras.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hotelliyopuu.fi/fi/2/huoneet Menkää Jyväskylään. Ravintolassakin ihanat ruuat.
Katsoin huoneet ja minua ei säväyttänyt. Moni kehuu kämppiä, haikkoa ym. paikkaa. Minulle luxus on uutta, esim. lasihuoneita, poreallas tai tähtitaivas. Mutta makuja on toki monia ja hyvä niin, jokaiselle jotakin :)
Oloksella 120 neliön sviitissä. Josta ei puuttunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Iso-Syöte ja sieltä Karhunpesä-sviitti. Sviitissä takka, sauna, poreamme ja höyrysauna. Upea, omaperäinen sisustus.
Suosittelen samaa. Yläkerran katto on lasia, joten pyöreässä sängyssä voi köllötellä revontulia katsellen. Poreammeesta voi mennä yläkerran partsille katsomaan maisemaa. Sauna on hyvä, takka löytyy, iso kelohonka seisoo kaksikerroksisen sviitin keskellä. Lisäksi vielä oma sisäänkäynti ja oma autopaikka.
Iso peukku tälle! Koko hotelli on uusittu vasta, joten siellä on myös muita upeita huoneita mutta niistä ei ole mulla kokemusta vielä.
Mitä tälläinen lysti maksaa?
https://hotelli-isosyote.fi/majoitus/kotkanpesa-sviitti/
Hinta on noussut, mutta mielestäni sen arvoinen. Aika kivalta vaikuttaa nuo uudet huoneetkin.
Vierailija kirjoitti:
S/S Bore Turku. Siinä on tunnelmaa.
Tunnelma ei ole sama kuin luxus
Scandic Lahti oli hieno! Uusi puoli siis. Lilla Roberts ja Haven on suosikit Helsingissä. Jyväskylässä Yöpuu. Varmaan joku luonnonläheinen paikka voi olla vielä romanttisempi, esim. Iglut Lapissa, mutta oon käynyt enimmäkseen kaupunkilomilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisko siljan risteily commodore luokan hytissä mitään..?
On siellä sohva ja parveke
Hotelli Onnen Tähti, Tuuri