Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoin hotelli/muu majoitus missä olet yöpynyt suomessa?

Vierailija
23.09.2021 |

Haluaisin jotain luxusta vuosipäivälle, esim huoneen poreammeella 😍 vinkkaa oma suosikkisi?
Iglut pohjoisessa olisi ihana, mutta vain yksi yö aikaa, joten etelästä liian pitkä matka

Kommentit (366)

Vierailija
261/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien tähtiluokitus ei oikein ole tätä päivää: tähtiä saa mikäli huoneesta löytyy esim housuprässi tai muistikirja. Sen sijaan äänieristys, keittiön taso tai vaikkapa huoneilmanlaatu ei vaikuta luokitukseen mitenkään.

Tällä yritän sanoa ettei ne tähdet kerro palveluntasosta tai siisteydestä loppujen lopuksi paljoa. Hotelli on voinut saada luokituksensa 20v sitten ja huoneet rähjääntyneet, mutta silti on virallisesti "laadukkaampi" kuin joku pikkuhotelli jonka henkilökunta on todella omistautuneita.

Itse olen pitänyt kokemuksista parhaimpina muutamaa hotellia Ahvenanmaalla. Kämp oli siisti ja tyylikäs muttei tarjonnut mitään erikoisempaa kuin monet muutkaan laatuhotellit. Haikko oli muuten hieno, mutta Kartanon sisus oli täysin uusittu paperiseinillä ja kaikki naapurihuoneen puhe kuului läpi.

Vierailija
262/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mainituista olen yöpynyt myös Tampereen ja Helsingin Tornissa, Kolilla ja Haikossa, mutta kyllä voiton vie ehdottomasti Kämp, kokemuksena ihan omissa sfääreissään. Executive-sviittiin kuuluu loungen tarjoilut ja aamiainen oli paras koskaan.

Jos Kämp edustaa sinulle luksusta niin etpä ole paljon maailmaa nähnyt. Ei se huono hotelli ole mutta enpä lähtisi sillä revittelemään.

Mene peilin eteen ja sano itsellesi, että olet riittävän hyvä ilman muiden alaspäin painamista. Tuollaiset kommentit ovat noloja, varsinkin kun kysytään Suomen kohteita.

Siis onko Suomessa oikeasti missään kunnon luxushotellia kaikkinensa. Lapin lasi-iklut on nähty, samoin Levit, Rukat, Naantalit , Saimaat ja Kämpit. Siis mikä ja missä. Menisin j.jos tietäisin.

Jos sulle ei vain kelpaa mikään? Vai minkälainen olisi riittävän hyvä?

p.s, se on iglu

Las Vegas, Palms-hotelli. 110-neliömetrin sviitti yläkerroksista kaikilla herkuilla. Näkymä suoraan Vegasin pääkadulle Stripille. Hinta alle 200 euroa per yö. Siinä mallia luksuksesta ja hinta-laatu-suhteesta.

Kuulostaa kiinnostavalta. Missäpäin Suomee toi Las Vegas on?

Se on täällä Vantaalla, Martinlaaksossa.

Tilaan sieltä joskus pitsaa kebabbia

Pieni hirsikoppi, en usko että siellä sisällä on sviittejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Corinthia, Lontoo. Oikeaa luvusta.

Vierailija
264/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Corinthia, Lontoo. Oikeaa luvusta.

Miksei voi lukea aloitusta? Kysyttiin majoitusta suomesta

Vierailija
265/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellien tähtiluokitus ei oikein ole tätä päivää: tähtiä saa mikäli huoneesta löytyy esim housuprässi tai muistikirja. Sen sijaan äänieristys, keittiön taso tai vaikkapa huoneilmanlaatu ei vaikuta luokitukseen mitenkään.

Tällä yritän sanoa ettei ne tähdet kerro palveluntasosta tai siisteydestä loppujen lopuksi paljoa. Hotelli on voinut saada luokituksensa 20v sitten ja huoneet rähjääntyneet, mutta silti on virallisesti "laadukkaampi" kuin joku pikkuhotelli jonka henkilökunta on todella omistautuneita.

Itse olen pitänyt kokemuksista parhaimpina muutamaa hotellia Ahvenanmaalla. Kämp oli siisti ja tyylikäs muttei tarjonnut mitään erikoisempaa kuin monet muutkaan laatuhotellit. Haikko oli muuten hieno, mutta Kartanon sisus oli täysin uusittu paperiseinillä ja kaikki naapurihuoneen puhe kuului läpi.

Toi on niin totta! Kylpylähotellit, esim Nokialla tai Aulanko on 4 tähden hotelleja. Kuitenkin huoneet ovat kuin ysäriltä ilman ilmastointia ja muutenkin tosi kolkko tunnelma.

Ihan kiva niissä on käydä jos tykkää kylpylöistä, muttei ne todellakaan ansaitse noin monta tähteä!

Vierailija
266/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakskerta Turku.

Mikä hotelli siellä on?

Vierailija
267/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin vähän on huoneita porealtaalla? Aina vain amme!

Helpompi puhdistaa ja hygienisempi?

Vierailija
268/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Holiday clubin hotellit ovat hienoja. Ihania kylpylöitä. Turun holidayssa on samassa rakennuksessa superpark ihanaa lapsiperheelle. Hieronnat ovat siellä mahtavia ja aamupalat hyviä.

Jep, onhan se superpark luksusta 🤣

Tossa oli kyseessä lapsiperhe joten varmaan jos lapset vaikka 10-15 vuotiata on luksusta kun voi jättää heidät muutamaksi tunniksi ja itse rentoutua

Vierailija
269/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin totta! Kylpylähotellit, esim Nokialla tai Aulanko on 4 tähden hotelleja. Kuitenkin huoneet ovat kuin ysäriltä ilman ilmastointia ja muutenkin tosi kolkko tunnelma.

Ihan kiva niissä on käydä jos tykkää kylpylöistä, muttei ne todellakaan ansaitse noin monta tähteä!

Edenin sviitti ei kyllä ole ysäriltä. Iso parveke, järvinäköala joka ikkunasta, myös saunasta. Pidän sviitin sisutuksesta, olen yöpynyt 3 krt tänä vuonna siellä.

Vierailija
270/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Holiday clubin hotellit ovat hienoja. Ihania kylpylöitä. Turun holidayssa on samassa rakennuksessa superpark ihanaa lapsiperheelle. Hieronnat ovat siellä mahtavia ja aamupalat hyviä.

Jep, onhan se superpark luksusta 🤣

Tossa oli kyseessä lapsiperhe joten varmaan jos lapset vaikka 10-15 vuotiata on luksusta kun voi jättää heidät muutamaksi tunniksi ja itse rentoutua

Ymmärrän sen, mutta ne ei silti ole luxushotelleja. Ketjun aihe oli kuitenkin se. Aloittajasta sai kuvan että holiday clubit on best ever. Ja hyvä jos hänelle kelpaa, luksusta se ei silti ole

Vierailija
271/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
272/366 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin laivamatka Helsingistä kympillä  niin pääsee Tallinnaan, siellä on erinomaisen laadukkaita hotelleja, itse tykännyt mm. hotel Schlösle,  Cru , Three Sisters ja Telegraaf. Tosin Covid epidemian jälkeen en ole käynyt , mutta näistä kaikista on ainakin aiemmin löytynyt pientä  luxusta ja ennenkaikkea tasokasta palvelua ja ala carte aamiaista. esim munia Benedict yms eikä mitään karseata mättöbuffettia.

Vierailija
273/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandia-talon huoneisto

Vierailija
274/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsissa pari tosi kivaa hotellia ja Porvoossa se japanilais tyyppinen majatalo.

Vierailija
275/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Helpotus. Aina vapauttava olo.

Myös hienoin? :D

Vierailija
276/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamon tropiikki ja Rovaniemen hotelli missä revontulet leiskui seinällä. Imatran vastaanottokeskus . Eikun kylpylä.

Vierailija
277/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt hienoin mutta lasi-iglu Hankasalmella. Rannassa lasi-iglusauna ja poreallas, normisaunat ja upea ranta. Ihan yksin saimme olla rannassa tuntikausia heinäkuussa. Ihan luksusta siihen hetkeen. 

Kuulostaa ihanalta 😊

Vierailija
278/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylä tietysti kirjoitti:

Kuusamon tropiikki ja Rovaniemen hotelli missä revontulet leiskui seinällä. Imatran vastaanottokeskus . Eikun kylpylä.

Imatran kylpylä on itsessään ihan jees, mutta siihen se sitten jää. Hotelli ja palvelu ala-arvoista

Vierailija
279/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töölön sairaala oli aika jees. ainut paikka missä olen ollu yötä muualla kun kotona.

Kannattaa välillä matkustella, se avartaa ja on kiva nähdä muutakin kuin kotikulmat

Ei ole aikaa moiseen matkusteluun.

Sitten ei tarvitse kommentoida ketjuun, minkä aiheena on hienot majoitukset missä itse yöpynyt

Vierailija
280/366 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imatran Valtionhotelli, sviitti tietnkin

Venäläisten kansoittama. Opasteetkin venäjäksi.

Paikkaan en ota kantaa, mutta mitä väliä opasteilla tai niiden kielellä? Vaikka lukisi koreaksi, niin paikka voi olla upea ja palvelu olla hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme