Mitä tarkoittaa "Onks sul askii?"?
Facebookissa uusi tuttavuus (mies) kysyi noin. En kehdannut sanoa että en tiedä mitä tarkoittaa. Mies kysyi aika pian kun olimme aloittaneet juttelun. En tiedä tarkoittiko tupakkaa mutta ihmettelen miksi kysyisi tupakasta.
Kommentit (12)
Oletan että ask? Siis onko tuolla aikuisiakin?
Aski tarkoittaa ruumisarkkua, jääkiekkokaukaloa sekä tiliä Ask.fm-sivulla.
Nää on niitä ongelmia kun sekaannutaan reilusti nuorempiin. Kun tapaatte, et varmaan ymmärrä sen puheista tuonkaan vertaa ;) Sillä ei liene väliä.
Siis mies on 37v, minä olen 32v.
ap
heh heh. Juokse. Ei tuonikäisllä mitään askeja yleensä ole...ask.fm on yläasetikäisten harrastus
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:33"]heh heh. Juokse. Ei tuonikäisllä mitään askeja yleensä ole...ask.fm on yläasetikäisten harrastus
[/quote]
No se mies sanoi olevansa 37 ja kysyi onko minulla askia.
ap
Ask on esimurkuille ja teineille, sinuna pysyisin miehestä kaukana.
Mitäköhän kannattaa vastata? Vai vastaanko mitään?
ap
itse kyllä ihan häpeilemättä kysyisin että mitä mahdat tarkoittaa. :D ei se ole noloa ja saapahan selvyyden.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:46"]Mitäköhän kannattaa vastata? Vai vastaanko mitään?
ap
[/quote]
No vastaat että ei ole. Itse kysyisin ihan mielentiinnosta onko hänellä itsellään, ja kävisin vähän kyttäämässä. Se ei todellakaan ole "aikuisten juttu", vaan 12-15-vuotiaiden....
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:46"]Mitäköhän kannattaa vastata? Vai vastaanko mitään?
ap
[/quote]
Vastaa vaikka että et harrasta teinien typeriä sivustoja koska olet jo aikuiseksi kasvanut. Tai vastaa ettet ymmärrä kysymystä.
ehkä tarkoitti sitä nettisivustoa, ask.fm?