Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkaluontoinen kysymys

Vierailija
10.11.2014 |

Onko miehistä kiusallista tai alentavaa, jos/ kun nainen joutuu hieromaan klitoristaan yhdynnän aikana saadakseen orgasmin? Kokeeko miehet niin, että naisen orgasmi pitäisi tulla "panolla" ilman klitoriksen hoitoa?

Kyselee nainen, joka ei saa orgasmeja muuten

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Kivahan se olisi, jos orgasmi tulisi yksi miehen "ansiosta", mutta normi itsetunnolla ja kokemuksella varustettu mies ymmärtää että jutu on monimutkaisia. 

Eksäni kanssa pystyin antamaan orgasmin yhdynnässä nykyisen kanssa en (hän ei ole onnistunut laukeamaan kenenkään kanssa). Nykyinen suhteeni ja seksielämäni ovat kuitenki 1000x paremmat (varauksin, lapsen syntymän jälkeen seksielämä olematonta tai kehnoa, mutta pikkuhiljaa heräilemässä). 

Muutenkin luulen että tilanteesi on aika tavanomainen - ihan "äijien jutuista" ja omista lyhyistä suhteista ja niihin liittyvistä keskusteluista. On aika tavanomaista että nainen ei ollenkaan pysty laukeamaan yhdynnässä vaan se hoituu kokonaan muuten. 

tämä ei ole hyvän seksielämän este kummallekaan. 

Vierailija
2/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on arkaluontoinen kysymys, seksipalstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun mielestä. Onhan se kiihoittavan näköistäkin kun nainen uskaltaa olla oma-aloitteinen eikä vaan makaa hiljaa paikallaan nauttimatta seksistä ollenkaan. Molemminpuolinen nautinto on tyydyttävän suhteen perusta tai vaikka yhdenyön jutuissakin.  Voihan nainen hyväillä rintojaan ja nännejään ratsastaessaan ja olen varma että se on mihille kiihoittavaa katseltavaa eikä  siis ns. alentavaa kyvyttömyyttä.

Vierailija
4/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hemmetin kiihottavaa, jos nainen hyväilee itseään naimisen aikana.

Välillä voi puristaa vaikka miestä palleista tai työntää sormen peppuun.

Yksi exä halusi aina tehdä niin.

t. m-50

Vierailija
5/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, vaimokekin tulee vain erittäin harvoin ilman klitoriksen stimulointia. Tähän asti olen aina itse hoitanut sormeilun aktin aikana kun ei rouva ole omin käsin tottunut tulemaan, mutta nytpä hommattiin pikku vibra jolla hän tulee alta aikayksikön ja hoitelee itse vibran käytön. Mielestäni erittäin kiihottavaa ja tuntuupa se vibran värinä kivasti myös tavaran sisäpuolellakin.

Että ei kun kädet käyttöön, veikkaan että suurin osa miehistä pitää sitä jopa erittäin kiihottavana.

Vierailija
6/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:14"]

Ei haittaa, vaimokekin tulee vain erittäin harvoin ilman klitoriksen stimulointia. Tähän asti olen aina itse hoitanut sormeilun aktin aikana kun ei rouva ole omin käsin tottunut tulemaan, mutta nytpä hommattiin pikku vibra jolla hän tulee alta aikayksikön ja hoitelee itse vibran käytön. Mielestäni erittäin kiihottavaa ja tuntuupa se vibran värinä kivasti myös tavaran sisäpuolellakin.

Että ei kun kädet käyttöön, veikkaan että suurin osa miehistä pitää sitä jopa erittäin kiihottavana.

[/quote]

Saako kysyä millaisen hommasitte?

t. m-50

Vierailija
7/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lelo.com/index.php?collectionName=femme-homme&groupName=LILY

Tuollasta rouva oli jo himoinnut pitkään, on vaan vähän hintavampi seksilelu (muistaakseni jotain 80e luokkaa) niin ei ollut raaskinut ostaa. On muotoiltu anatomisesti häpykummulle sopivaksi, vaimo ainakin on erittäin tyytyväinen hankintaan. Voimme molemmat suositella.

Vierailija
8/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota käytetään? Missä se oikeastaan on yhdynnän aikana? Säädetäänkö sitä kesken aktin?

Vierailija
9/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuo mies jo aiemmin mainitsi, lelu on omasta mielestäni erittäin sopivasti muotoiltu. Sitä on helppo yksikertaisesti pidellä kämmenellä häpykumpua vasten niin, että kärki on klitoriksen kohdalla. Koska muoto on pyöreä ja jokseenkin laakea, on vibraa helppo käyttää myös yhdynnän aikana, esim. lähetyssaarnaajassa se jää kätevästi väliin, ja käännetyssä lähetyssaarnaajassa (nainen vatsallaan), on apuväline helppo tukea paikalleen esim tyynyllä.

Mitä tuohon säätämiseen tulee, itse löydän sopivan tehon (laitteessa portaaton voimakkuuden säätö) jo alkuvaiheessa, eikä sitä tarvitse sen kummemmin räpeltää, mikä sekin toisaalta onnistuisi suhteellisen helposti; laitteessa on vain kaksi kosketusherkkää nappia, jotka täysin saavutettavissa myös yhdynnän aikana.

Tiedän, että tämä kuulostaa mainospuheelta, mutta itse olen erittäin tykästynyt ko. leluun. Mutta mikäli LELO ei nappaa, tunnu omalta, tai on liian hintava, voihan aina kokeilla esim. peniksen varteen kiinnitettäviä klitoriskiihottimia. Itse en noista tarpeeksi voimakasta vibraa muistaakseni löytänyt, mutta varmasti jollekin toiselle sopii :)

-Se vaimo- 

Vierailija
10/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:38"]

Onko miehistä kiusallista tai alentavaa, jos/ kun nainen joutuu hieromaan klitoristaan yhdynnän aikana saadakseen orgasmin? Kokeeko miehet niin, että naisen orgasmi pitäisi tulla "panolla" ilman klitoriksen hoitoa?

Kyselee nainen, joka ei saa orgasmeja muuten

[/quote]

No höh... miksi tämä olisi jotenkin kiusallista taikka alentavaa, ei siis todellakaan ole :) Oleellisinta kun mielestäni on, että kumpikin saavat ja aina vain parempi josko Nainen saisi ennen miestä... =) Hieman asennosta riippuen, hieron myös itse naiseni klitorista yhdynnän aikana, eli josko siis vain yletän...

Vierailija
11/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on kysellyt tätä, mutta itselleni on enemmän kuin OK että hän hieroo klitoristaan samalla :) Mitä enemmän nainen nauttii, sitä parempi itselleni. Joillain miehillä on kuulemma sellainen, että jos hän ei pysty antamaan jyystämisellään naiselle orkkua, niin se käy itsetunnon päälle. Mulla ei käy, vaan saatan jopa ohjata naisen käden hänen klitorikselleen aktin aikana :)

M25

Vierailija
12/56 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok. Miehenä se päinvastoin tuntuu hienolta että nainen nauttii. Exäni napsi kymmenenkin orgasmia yhden session aikana. Tuntui hyvältä.

Vierailija
13/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta just hottia! 

Vierailija
14/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa jos toinen joutuu runkkaamaan. Ihan molemmille.

Vierailija
15/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avovaimo ei SUOSTU tähän kun ei hän kuulemma runkkaa muutenkaan. (tiedän että runkkaa)

Vierailija
16/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmalta tuntuu kyllä kun mies sen tekee. Ja mies nauttii samoin kun hänelle teen!

Vierailija
17/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole kiusallista vaan ihan normaalia. Enemmänkin olisin hämillään, jos ei haluaisi klitoristaan hyväiltävän. Hyväilen aina oletusarvoisesti vaimon klitorista yhdynnän aikana. Olen melkein kade, kuinka voimakkaita orgasmeja hän saa.

Vierailija
18/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole kiusallista vaan ihan normaalia. Enemmänkin olisin hämillään, jos ei haluaisi klitoristaan hyväiltävän. Hyväilen aina oletusarvoisesti vaimon klitorista yhdynnän aikana. Olen melkein kade, kuinka voimakkaita orgasmeja hän saa.

Ihana mies, kerrankin, tai siis harvinaisuus.

Onneksi omani on just samanlainen, tänäänkin tehnyt noin jo monasti!

Vierailija
19/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen lähetyssaarnaaja versio et pystyn helposti tekemään vaimolle orkun sormellani ja hän saa aina halutessaan. Jalkani taipuu hyvin ja olen asennossa polvet koukussa jalkojeni varassa. Käteni ovat vapaat ja pidän asennosta itsekin koska voin kosketella naisen suloja.

Vierailija
20/56 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni saa yhdynnän aikana 1-5 kertaa. Tosin hyväilee itseään koko yhdynnän ajan.

Ei se minua haittaa, päinvastoin mitä paremman orgasmin saa, sitä enemmän minä tykkään ja nautin.

Toki yhdynnän ei tulisi olla orgasmi keskeistä.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi