Törkiää... Anoppi tuli lauantaina...
Ja sanoi, että lähdetään ostamaan teille uusi paistinpannu. No mehän lähdettin ja kun kaupassa oltiin anoppi otti kalleimman n.57e maksavan pannun ja mentiin kassalle. Pisti nyt maksamaan sen! Siinä sitten,yritin sanoa että itse raahaa mut ostamaan ja luulin että hän ostaa kun sanoi että lähdetään uusi pannu ostamaan... Rahaakin rajallinen määrä ja pitää 2vkoa elää... Tekis mieli hakata tuolla pannulla anoppia!
Kommentit (19)
Ihme anoppi. Olen kyllä sanaton :D
Kassalta olis voinut kääntyä takaisin. Ymmärrän kyllä ettet ehkä kehdannut. Laita pannu lahjapaperiin ja jouluksi anopille.
Olisin itse jättänyt pannun kassalle ja kävellyt ulos, jos kerran ei ollut rahaa sen ostoon.
Anoppi on varmaan katsellut teidän naarmuista teflonia ja ajatellut, että siitä saa myrkytyksen. Nykyisistä ei vaan enää saa, vaikka huonohan niillä toki ruokaa on tehdä.
Mitä te näille anopeillenne olette tehneet, että käyttäytyvät näin?!??!?!?
Rouva hieroi käsiään...ilmainen paistinpannu tulossa, mutta kuinka sitten kävikään. Tuli pettymys. :(
Olisiko tuossa kohtaan ollut mahdollista ennen sitä kauppaan lähtöä sanoa, missä mennään perheen talouden kanssa?!
Ja jos se on kovanaama niin on ihan surkea pannu kaiken lisäksi!! Nimimerkki Kerran sen virheen tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:47"]
Ja jos se on kovanaama niin on ihan surkea pannu kaiken lisäksi!! Nimimerkki Kerran sen virheen tehnyt.
[/quote]
Anoppi taitaa olla kovanaama kyllä, ja surkea pannu hänelläkin. Aloittajaparka taas ei ole kovanaama ollenkaan, eikä hänelläkään hyvin pyyhi.
Anteeksi, että naurattaa, mutta minun anoppini on samanlainen. Jos hän on poikansa kanssa ostoksilla, hän kerää lapsille vaatteita, jotka maksattaa pojalla! Anoppi haluaisi ostaa lapsille milloin mitäkin lapsille, mutta hänellä ei joko ole rahaa tai ei sitten halua omilla rahoilla ostaa.
Joku kysyi mitä olette tehneet anopeillemme. Voin kertoa, en mitään. Appivanhempani ovat aina käyttäytyneet läheisiään kohtaan oudosti. Vuosien varrella vastaavia tapauksia on ollut niin paljon etten jaksa olla heidän kanssa ollenkaan tekemisissä.
Minun anoppi ei IKINÄ tekisi noin.
Haha!
Miksei kukaan koskaan yritä minulle tehdä tuollaista?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:36"]
Haha!
Miksei kukaan koskaan yritä minulle tehdä tuollaista?
[/quote]
Sinä et ole käytöksen mahdollistaja?!? :D
Kosta sille. Täräytä ittes pihaan aamulla klo 6. ja ilmoita, että anoppi lähtee nyt kylpylään täysihoitoon. Lopun osaat itsekin...
Mun anoppi olis maksanut itse sen pannun. Niin ihana se on. Olishan mua tietty ärsyttänyt se fiilis, että en anopin mielestä huolehdi itse perheeni paistinpannuista. :(
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:44"]Mun anoppi olis maksanut itse sen pannun. Niin ihana se on. Olishan mua tietty ärsyttänyt se fiilis, että en anopin mielestä huolehdi itse perheeni paistinpannuista. :(
[/quote]
Sama :)
Onneksi ei sentään ollut saanut päähänsä, että tarviitte uuden auton :)
Mulle kerran varakkaampi ystäväni sanoi, että sulla on aika tylsiä noi veitset, lähdetääs kauppaan ostamaan uusia.
Valitsi hyllystä tosi kalliin aterinpaketin ja totesi että tämmöiset sä tarttet. Lopun voit arvatakin. :D
Mun mielestä halvoissa veitsissäni ei ollut mitään vikaa, enkä tajua miksi ystävä halusi että ostan hirvittävän hintaiset ruokailuvälineet. En kyllä ostanut, kun ei rahat olisi edes riittäneet niihin. Kassalle jäivät ja ystävä totesi vain että "aijaa, syödään sit niillä huonoilla"
Käy palauttamassa?