Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Borderlands 2

Vierailija
10.11.2014 |

Löytyykö täältä Borderlands 2 pelaajia?
Itse olen innostunut ko pelistä, ykkösen olen pelannut läpi muutamaan otteeseen, mutta tuo 2 osa vei sydämeni mukanaan. :)

Jos täältä löytyy tuota peliä pelaavia niin tulkaa mukaan keskustelemaan kanssani! :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:48"]No joku vuosi sitten pelailin tuon kaveriporukan kanssa lisäosineen läpi. Muutama niistä superpomoista jäi kyllä kaatamatta. Pelasin sillä salamurhaaja/sniper -hahmolla, missä ärsytti sen toistuvat läpät loppua kohden jo ihan tajuttomasti. En oikein ole innostunut Pre-sequelista ja muutenkin co-op peleissä viehättävät enemmän oikeaa yhteistoimintaa vaativat pelit, niinkuin Payday 2 tai vanha Resident Evil 5, kuin tällaiset ihan yhtä hyvin yksinkin pelattavat kevyträiskyttelyt.
[/quote]
Residen Evil 5 on myös kiva räiskintäpeli. Toki jo ekasts peluukerrasta saakka olen eläytynyt peliin liikaa ja nähnyt painajaisia siitä moottorisaha heebosta. Se on vaan niin pelottava! :D
RE 6 on myös tullu pelattuu useaan otteeseen läpi ja seki on ihan jees, mut en niin paljoo niist enää viehäty, just siks koska eläydyn liikaa. :D Perkeleet ökkimönkiäiset hiippailee uniiki ja pelaan unessaniki niit. Ja silloin ne on ihan liian todentuntusia! :D

Vierailija
22/40 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pelannut ykköstä? Kannattaako hankkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:08"]Onko kukaan pelannut ykköstä? Kannattaako hankkia?
[/quote]
Kakkosessa ainaki on paljon viittauksia ykkösosaan, et jos haluu ymmärtää kakkosen heitoista ja hahmoista niin ykönen kannattaa hankkia ja hakata läpi lisäosinee.
Ite en enää yköst pelaa, kun kakonen tuli ja vei sydämeni täysin! :)

Vierailija
24/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hommasin PS-vitalle ja hupaisa pelihän tuo. 

Mikä parasta, käsikonsolilla peluu ei laukaise vaimossa nalkutusreaktiota pitkienkään pelisessioiden yhteydessä.

Vierailija
25/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:08"]Onko kukaan pelannut ykköstä? Kannattaako hankkia?
[/quote]

Kannattaa hankkia! Ihan yhtä koukuttava kun kakkonenki :)

Vierailija
26/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:20"]Olen pelaillut kakkosta ja The Pre-sequel:ia :D [/quote] Ons toi The Prr-sequel millane? :D Mä ootan vaa tilipäivää, et sen saan kans peluuseen itelleni! :D [/quote] Ihan jees, oikeastaan pelailin sitä jo kaksi vuorokautta ennen julkaisua... :D En halua spoilata mitään, mutta vanhoja hahmoja löytyy, kentät ihan ok ja yksi hahmo on... miten voin sanoa sen :D Muuttanut mieltään asiosita.

[/quote]

Eihän se mitään mieltään ole muuttanut. Pre-sequel sijoittuu aikaan ennen Borderlands kakkosta, siksi nimi PRE-Sequel.

Vierailija
27/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua Pre-sequelin tarinaa, ei saumaa ollenkaan kakkosen kanssa ja jatkumo on hölmö. Miksi Jack on yhtäkkiä hyvis? Miten hän sai naamansa kuntoon? wtf

Vierailija
28/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava peli! Me pelaamme miehen kanssa sitä yhdessä ja olemme molemmat aivan koukussa! Taso taitaa olla kummallakin 67, jos en aivan väärin muista. Nyt on ollut pientä taukoa taaperon työnnettyä viivotin suoraan cd-pesään (?). Teki todella hyvää laittaa lapset illalla nukkumaan ja ottaa miehen kanssa vähän yhteistä aikaa pelin parissa. Harvassa ovat hyvät pelit, joissa on kaksinpelimahdollisuus samalla konsolilla. 

Vierailija
29/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:10"]

En tajua Pre-sequelin tarinaa, ei saumaa ollenkaan kakkosen kanssa ja jatkumo on hölmö. Miksi Jack on yhtäkkiä hyvis? Miten hän sai naamansa kuntoon? wtf

[/quote]

Niin no, provo tai ei, pre-liite viittaa aiemmin tapahtuvaan. Eli kyseessä on tapahtumat ennen bordereita.

Vierailija
30/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:10"]

[/quote]

Niin no, provo tai ei, pre-liite viittaa aiemmin tapahtuvaan. Eli kyseessä on tapahtumat ennen bordereita.

[/quote]

Tarkennus: tai siis ennen bl2:sta, koska on pre-sequel, eli aika ennen jatko-osaa.

Vierailija
31/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että ketjuun tulee aina välillä uusia mukaan jotka ovat koukuttuneet peliin tavalla tai toisella! :)
Kertokaa ihmeessä kenellä eniten tykkäätte pelata.
Mä ku alkuunsa pelailin Mecrolla ja Mayalla, mut nyt ku kokeilin Axtonia, ni se mies vei tän tytön sydämen! Niin paras hahmo ku olla ja taitaa, ukko taas tykkää eniten Kriegistä! :D
-ap

Vierailija
32/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:10"]

[/quote]

[/quote]

Niin. Sijoittuu siis ykkösen ja kakkosen väliin. Luulisi siitäkin jo huomaavan, että pelattavina hahmoina on Wilhelm ja Nisha, nämä ovat kakkosessa bosseja, jotka pelaajahahmo listii. Kertoo siis siitä kuinka Jack muuttuu hyviksestä pahikseksi.

Tosin viisikymppiä tästä pelistä on mielestäni liikaa. Muistuttaa melki enemmän kakkosen DLC:tä, kuin uutta peliä. No, menin jo ostamaan.

Vierailija
33/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempparini on Maya, noita DLC hahmoja en ole edes kokeillut koska ne tuntuvat vähän rahastukselta (tarjouksessakin 5€ hahmosta on vähän liikaa)

Pelaan tällä hetkellä TVHM pelissä, ja olen tasolla 32. Pitäisi löytää aikaa ja innostusta pelaamiseen, nyt töiden jälkeen ei oikein jaksa pelailla mitään.

Vierailija
34/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:10"] En tajua Pre-sequelin tarinaa, ei saumaa ollenkaan kakkosen kanssa ja jatkumo on hölmö. Miksi Jack on yhtäkkiä hyvis? Miten hän sai naamansa kuntoon? wtf [/quote]   Niin no, provo tai ei, pre-liite viittaa aiemmin tapahtuvaan. Eli kyseessä on tapahtumat ennen bordereita. [/quote] Niin. Sijoittuu siis ykkösen ja kakkosen väliin. Luulisi siitäkin jo huomaavan, että pelattavina hahmoina on Wilhelm ja Nisha, nämä ovat kakkosessa bosseja, jotka pelaajahahmo listii. Kertoo siis siitä kuinka Jack muuttuu hyviksestä pahikseksi. Tosin viisikymppiä tästä pelistä on mielestäni liikaa. Muistuttaa melki enemmän kakkosen DLC:tä, kuin uutta peliä. No, menin jo ostamaan.

[/quote]

Minä ostan pelini aina digitaalisena versiona. Säästää aika oaljon rahaa. http://www.kinguin.net/category/9320/borderlands-the-pre-sequel-steam-key/

Vierailija
35/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:19"]Kiva huomata, että ketjuun tulee aina välillä uusia mukaan jotka ovat koukuttuneet peliin tavalla tai toisella! :)
Kertokaa ihmeessä kenellä eniten tykkäätte pelata.
Mä ku alkuunsa pelailin Mecrolla ja Mayalla, mut nyt ku kokeilin Axtonia, ni se mies vei tän tytön sydämen! Niin paras hahmo ku olla ja taitaa, ukko taas tykkää eniten Kriegistä! :D
-ap
[/quote]

Gunzerkerillä on hauskin pelata, kun ei tarvi kerätä ammuksia, vaan ne regeneroituu ihan issekseen. Elämäkin regenoituu paljon hapiampaan kuin muilla hahmoilla, ei tarvi koko aikaa kyyryillä piilossa UVHM:ssä.

Vierailija
36/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UVHM:ssä tykkäsin ainakin pelata Gaige the Mechromancerilla, kun sillä on "Interspersed Outburst" - niminen kyky, joka slaggaa vihulaisia ilman slag-asetta. Sen kun laittaa moodilla kymppiin, niin sälävihulaiset ei enää ainakaan aiheuta mitään ongelmia. Robotti on tossa vaiheessa lähinnä enää imemässä itseensä vauriota ja sitomassa vihulaisia.

Vierailija
37/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Gaige se "tyttöystävähahmo"? :D Mies joskus pakotti pelaamaan ja olen ihan avuton peleissä, laitettiin mulle se tyttöystävä -modi ja viholliset kuoli lähes itsestään.

Vierailija
38/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:45"]

Oliko Gaige se "tyttöystävähahmo"? :D Mies joskus pakotti pelaamaan ja olen ihan avuton peleissä, laitettiin mulle se tyttöystävä -modi ja viholliset kuoli lähes itsestään.

[/quote]

Best Friends Forever on sen skilltreen nimi. Tarkoitettu aloittelijoille. Siinä on esimerkiksi taito, jolla osut vihollisiin vaikka tähtäisit minne sattuu.

Vierailija
39/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tuota ykköstäkin kokeilla. Eipä maksa juuri mitään Steamissä lisäosineen.

Vierailija
40/40 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:45"]

[/quote]

Best Friends Forever on sen skilltreen nimi. Tarkoitettu aloittelijoille. Siinä on esimerkiksi taito, jolla osut vihollisiin vaikka tähtäisit minne sattuu.
[/quote]

Niitten Gaigen ammusten kimpoilu sun muiden kykyjen tarkoitus on kyllä tehdä anarchystä käyttökelpoista. Ja sen kyvyn nimi oli "Close Enough" 200 anarchy stäkillä tarkkuus on aika heikko muuten....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan