Olisi kiva olla pidempi
Kommentit (16)
Ap - kakkoseksi sinulle tullut siittiö haluaisi olla elossa.
Jos oot nainen, niin älä murehdi tuollaista suotta. Pienet naiset on kauniita ja herättää jotenkin suojelunhalua, jopa minussa vaikka olen nainen itsekin ja vielä hetero.
Olen 190cm, mutta haluaisin olla pari senttiä pidempi. M20
Olen 155 cm. Joskus käy mielessä että olisi kiva esim. Ostaa takki jossa on sopivan pituiset hihat, mutta muuten ihan ok. En ole paljoa miettinyt koko asiaa. Joskus huvittaa kun katsoo ohikulkiessa näyteikkunaan ja kaveri on yli päätä pidempi.
No ei sitten muuta kuin kymmensenttiset korkkarit vaan jalkaan :)
Mä haluaisin olla joustava. Muuten normaalipituinen mutta sitten tavaroita ylähyllyltä ottaessa voisin venyä 20cm lisää pituutta. Sitten taas palautua normaaliksi. :-)
Pieni ja lyhyt nainen voi olla ihan kivan näköinen jos on sen lisäksi siro. Ylähyllyltä kaupassa saa aina kun ottaa jakkaran avuksi.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:15"]
Jos oot nainen, niin älä murehdi tuollaista suotta. Pienet naiset on kauniita ja herättää jotenkin suojelunhalua, jopa minussa vaikka olen nainen itsekin ja vielä hetero.
[/quote]
Jaa joku on käynyt iPhonella vähän alapeukuttamassa tätä kommenttia, yhtäkkiä ilmestyi 25 alapeukkua vaikka muilla ketjun viesteillä on vaan muutama peukku :D Ei yhtään läpinäkyvää :D
Olen 163cm ja haluisin niin olla 170 :( jos olis joku toimiva pituusleikkaus niin varmana menisin
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:46"]
Olen 163cm ja haluisin niin olla 170 :( jos olis joku toimiva pituusleikkaus niin varmana menisin
[/quote]
Otapa viivotin käteen ja kato kuinka vähän se 7cm loppujen lopuksi on. Onko tuolla nyt sitten kauheasti merkitystä?
Itsekin olisin mielelläni pidempi, mutta tuon 10cm saa oikeasti melkein korkkareillakin lisää.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:46"]Olen 163cm ja haluisin niin olla 170 :( jos olis joku toimiva pituusleikkaus niin varmana menisin
[/quote]
Hah! Mä olen sua sentin pidempi, jess!
Ok