Ei muuten varmasti aukea Suomi tämän vuoden aikana. Nyt taas siirrettiin kuukaudella eteenpäin marraskuuhun.
"jaksakaa vielä vähän.." Jos ensi kesäksi aukeaa, niin ihme sekin.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a2f5b050-7425-4fe4-8753-cc2d4acf…
Kommentit (27)
Miksi julkaistaan päivittäiset tartuntaluvut kun enää testataan vain vakavammissa tapauksissa? Oikea mittari oli sairaaloiden kuormittuminen joka nousee kokoajan vakavampien koronatartuntojen myötä. Ei ole kohta vain rokottamattomien sairaus vaikka näin yritetään uskotella. Rokotteiden teho hiipuu joka päivä enemmän. Ensimmäisillä rokotteen saaneilla riskiryhmäläisillä alkaa kohta rokotteiden teho olemaan reilusti pienempi kuin myöhemmin rokotteita saaneiden. Uusia varianttejakin löytyy sen verran että ensi kesänä ollaan vielä hyvinkin rajoitukset päällä. Riskiryhmäläisiä pitäisi rokottaa pari kertaa vuodessa vielä hyvinkin pitkään.
Minkä aukeamista odotatte? Mitä ihmettä... Mulle on ollut kaikki avointa jo pitkään... Moniko oikeasti kulkee baareissa, ravintoloissa, keikoilla. Taitaa olla aika vähäinen osa.
Ihan järkevältähän tuo kuulostaa, että tilanteen mukaan mennään rajoituksissa. Itse olen jo tähänkin asti katsonut kaupungin tartuntatilanteen ja sitten päätän laitanko maskin kauppaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä loppuu 30.3.2025, ei ennen.
Lähde?
Höh, Suomi on ollut auki jo parin kolmen viimeisen hallituksen ajan.
Mikäs täällä ei ole auki???