Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei muuten varmasti aukea Suomi tämän vuoden aikana. Nyt taas siirrettiin kuukaudella eteenpäin marraskuuhun.

Vierailija
23.09.2021 |

"jaksakaa vielä vähän.." Jos ensi kesäksi aukeaa, niin ihme sekin.

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a2f5b050-7425-4fe4-8753-cc2d4acf…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs täällä ei ole auki???

Vierailija
22/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkaistaan päivittäiset tartuntaluvut kun enää testataan vain vakavammissa tapauksissa? Oikea mittari oli sairaaloiden kuormittuminen joka nousee kokoajan vakavampien koronatartuntojen myötä. Ei ole kohta vain rokottamattomien sairaus vaikka näin yritetään uskotella. Rokotteiden teho hiipuu joka päivä enemmän. Ensimmäisillä rokotteen saaneilla riskiryhmäläisillä alkaa kohta rokotteiden teho olemaan reilusti pienempi kuin myöhemmin rokotteita saaneiden. Uusia varianttejakin löytyy sen verran että ensi kesänä ollaan vielä hyvinkin rajoitukset päällä. Riskiryhmäläisiä pitäisi rokottaa pari kertaa vuodessa vielä hyvinkin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä aukeamista odotatte? Mitä ihmettä... Mulle on ollut kaikki avointa jo pitkään... Moniko oikeasti kulkee baareissa, ravintoloissa, keikoilla. Taitaa olla aika vähäinen osa.

Vierailija
24/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevältähän tuo kuulostaa, että tilanteen mukaan mennään rajoituksissa. Itse olen jo tähänkin asti katsonut  kaupungin tartuntatilanteen ja sitten päätän laitanko maskin kauppaan mennessä.

Vierailija
25/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä loppuu 30.3.2025, ei ennen.

Vierailija
26/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä loppuu 30.3.2025, ei ennen.

Lähde?

Vierailija
27/27 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Suomi on ollut auki jo parin kolmen viimeisen hallituksen ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän