Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta mies tuijottaa olohuoneen ikkunasta!!?

Vierailija
09.11.2014 |

Soitanko jo poliisit? Asun yksin kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa ja menin jo kerran parvekkeelta kysymään että onko jokin hätänä (ajattelin jos on unohtanut avaimet eikä pääse alaovesta sisään), mutta sanoi siihen "Ei ei ei" ja lähti kävelemään hitaasti pois.. No nyt tulin keittiöstä takaisin olkkariin ja helvetti siinä se on taas ja alkanut nyt pelottaa pikkuhiljaa, vaikka tuskin se tuolta sisään kuitenkaan tulee... Soitanko poliisit jo suoraa vai menenkö vielä kysymään että mitä tää on, miksi on siinä??

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:21"]

Miten helvetissä kenellekään ei tuu tällasissa mieleen soittaa ENSIN sinne häkeen, ja sitten tulla palstalle itkemään? Tässä ajassa ehtisit hyvin olla jo jätepuristimessa, jos hiippari olisi satuttamisaikeissa. Oli provo tai ei.

[/quote]

En mä ainakaan halua soitella turhaan häkeen joten ehkä miettisin hetken tuossa tilanteessa että soitanko vai en. Kun se kuitenkin 'vaan' kyylää eikä tee muuta. Ehkä sä oot niitä hysteerikkoja jotka tukkii hätäkeskuksen 'apua joku tuntematon sano mulle pöö kadulla'-soitoilla mutta ihan hyvä HARKITA soiton tarpeellisuutta jos ei ole ihan HÄTÄ päällä.
[/quote]

Jos joku heebo ei poistuisi mun ikkunan takaa edes sen jälkeen kun kävisin kysymässä, että voinko auttaa, niin siinä on jo soiton paikka. AP oli kuitenkin ennen palstan konsultpintia käynyt jo kysymässä tätä.

Vierailija
62/63 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut digikuvan siitä ja laittanut nettiin. Ei olisi ollut edes laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:41"]

Poliisi! Äkkiä!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi