Isä joka ei viitsi edes isänpäivänä
Olla lapsensa kanssa vaikka ei ole töissä, on pas... Meiltä löytyy tällainen.
Kommentit (15)
Kannattaa miettiä kenen kanssa lapset hankkii. Kaikki ei vaan ole lapsista kiinnostuneita. Mutta voi lapsi olla onnellinen jos äiti kuitenkin välittää hänestä.
Anna nyt edes yksi vapaapäivä vuodessa isälle.
Mulla oli sellainen isä. Tai siis on mutta etäinen sellainen. Laitoin vasta äsken muodonvuoksi onnitteluviestin. En muista koskaan, että oltais mitään isän kanssa tehty.. Kolme lasta, eli kaks itseni lisäksi. Sisarukseni kokevat isän myös vain "hahmona". Isänpäivänä vilkaisi kortteja ja painui röökille.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:50"]Anna nyt edes yksi vapaapäivä vuodessa isälle.
[/quote]
Sillä on jokainen pv lapsesta vapaapv = työpv.
Työ ja omat menot ja heilumiset siellä ja täällä kiinnostaa enemmän kuin oma lapsi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:48"]
Itse olet ukkosi valinnut. Sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Mä tilasin aikanaan, ja sainkin, miehen, joka ulkoili, hoiti lapsiaan siinä missä minäkin ja oli vastuullinen aikuinen. Sitten tapahtui jotain parin vuoden aikana ja tilalleen muutti sohvalla möllöttävä laiska paska jonka mielestä muijan pitää tehdä kaikki kun hän on kuitenkin mies.
Älä kysy, en tiedä missä vaiheessa se mätäpaise siihen ilmestyi ja tuli syöneeksi sen aviomiehen jonka aikanaan nain.
Eroon siitä pääsin ottamalla lapset ja lähtemällä, nykyään on jonkun muun vaivoina.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:52"]
[/quote]
Mä tilasin aikanaan, ja sainkin, miehen, joka ulkoili, hoiti lapsiaan siinä missä minäkin ja oli vastuullinen aikuinen. Sitten tapahtui jotain parin vuoden aikana ja tilalleen muutti sohvalla möllöttävä laiska paska jonka mielestä muijan pitää tehdä kaikki kun hän on kuitenkin mies.
Älä kysy, en tiedä missä vaiheessa se mätäpaise siihen ilmestyi ja tuli syöneeksi sen aviomiehen jonka aikanaan nain.
Eroon siitä pääsin ottamalla lapset ja lähtemällä, nykyään on jonkun muun vaivoina.
[/quote]Avioliiton merkillisyys: nainen uskoo ja toivoo, että kyllä se mies siitä papin aamenen jälkeen muuttuu ja mies taas uskoo ja toivoo hartaasti, että nainen ei muutu lainkaan papin aamenen jälkeen.
On se niin väärin. Meillä olis mies joka haluais olla isä mutta ei olla saatu lasta. Tänään isänpäivän "kunniaksi" on itketty tätä taas lapsettomuusasiaa. Toiset saa vaikkei ansaitsis. Mutta elämä on. Yleensähän sitä ei osaa arvostaa sitä mitä saa. Joskus arvon tajuaa sitten kun sen menettää.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:49"]Kannattaa miettiä kenen kanssa lapset hankkii. Kaikki ei vaan ole lapsista kiinnostuneita. Mutta voi lapsi olla onnellinen jos äiti kuitenkin välittää hänestä.
[/quote]
Sitä kun ei voi etukäteen testata. Suhtautuminen lapsiin oli myönteistä ja käytös lasten seurassa luonnollista. Itse oli halukkaampi oman lapsen hankintaan kuin minä.Ensimmäiset 3 kk meni ok, sitten loppui mielenkiinto lapseen. Ei halua lähteä puistoon, uimaan, hiihtämään, luistelemaan tmv., ei pelaa, ei askartele, ei yhtään mitään. Vi....t
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:50"]Mulla oli sellainen isä. Tai siis on mutta etäinen sellainen. Laitoin vasta äsken muodonvuoksi onnitteluviestin. En muista koskaan, että oltais mitään isän kanssa tehty.. Kolme lasta, eli kaks itseni lisäksi. Sisarukseni kokevat isän myös vain "hahmona". Isänpäivänä vilkaisi kortteja ja painui röökille.
[/quote
Tuttua....
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]Avioliiton merkillisyys: nainen uskoo ja toivoo, että kyllä se mies siitä papin aamenen jälkeen muuttuu ja mies taas uskoo ja toivoo hartaasti, että nainen ei muutu lainkaan papin aamenen jälkeen.
[/quote]
Mulle olisi kovin hyvin kelvannut se mies jonka nain ja jonka kuvailin vastuulliseksi aikuiseksi. En todellakaan kaivannut tuota muutosta minkä mies koki.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:55"]On se niin väärin. Meillä olis mies joka haluais olla isä mutta ei olla saatu lasta. Tänään isänpäivän "kunniaksi" on itketty tätä taas lapsettomuusasiaa. Toiset saa vaikkei ansaitsis. Mutta elämä on. Yleensähän sitä ei osaa arvostaa sitä mitä saa. Joskus arvon tajuaa sitten kun sen menettää.
[/quote]
Meidän mies varmaan heräis just esim. jos lapsi sairastuisi vakavasti tmv.
Kyllä miehen kelpoisuuden isäksi näkee jo ennen kuin lapsia tulee. Miten mies suhtautuu itseään heikompiin, ottaako vastuuta. Onko ylipäätään kiinnostunut muiden hyvinvoinnista vai onko aina itse ensin. Muutenkin, miten kantaa vastuuta elämässä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
Mulle olisi kovin hyvin kelvannut se mies jonka nain ja jonka kuvailin vastuulliseksi aikuiseksi. En todellakaan kaivannut tuota muutosta minkä mies koki.
[/quote]
Ja sinulla ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa.
Mistä tässä on kyse? Toisessa ketjussa yksi valittaa, että lapset eivät välitä isänpäivästä, täällä taas että isä ei välitä.
Lopettakaa koko touhu, ei tule pahaa mieltä kenellekään.