Mitä ostaa naiselle 50-v lahjaksi (turhaa roinaa)
Mitähän sitä keksisi 50-v lahjaksi yhelle sukulaisnaiselle? Ostaisin muuten lahjakortin, mutta kyseinen rouva ostaa itse aina lahjaksi kaikkea turhaa. Budjetti 30 - 50 €.
Kommentit (13)
No paistinpannu, jos ei mitään turhaa saa ostaa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:02"]
Mitähän sitä keksisi 50-v lahjaksi yhelle sukulaisnaiselle? Ostaisin muuten lahjakortin, mutta kyseinen rouva ostaa itse aina lahjaksi kaikkea turhaa. Budjetti 30 - 50 €.
[/quote]
ÖÖÖÖ, mites se vaikkutta sun ostamisiin, että mitä tuo rouva ostelee ?????
Itse ostaisin just elämystä, eli hierontaa, jalkahoito, lippu teattteriin, tai lahjakortti kyseisiin palveluihin
50 v on jo varmaan kaikkee ja makukin jo kehittynyt, et ei enääe hkä ns uutta halau
korut aina ihnia tietty
mutta itse yli 4kymppisenä mielelläni ilahtuisin juurikin lahjakkortista vaikka hierontaa :)
Minäkin olen kyseiselle rouvalle yrittänyt viestiä, että en välitä tavarasta. Mitään ei tarvitse ostaa, mutta jos ehdottomasti haluaa muistaa, joku aineeton lahja olisi kiva. Rouva kuitenkin ilmeisesti kuuluu siihen joukkoon, jonka mielestä rahan/lahjakortin antaminen on epäkohteliasta/tylsää. En halua vaikuttaa epäkohteliaalta, joten jotain tavaravinkkejä edelleen siis tarvitaan.
Ap
Helppoa, osta mitä vain Pentikiltä, siellähän sitä turhaa ja vielä turhempaa lahjatavaraa hyllyt notkuu. Juuri sopivaa 50v naiselle, mitä isompi ja hankalammin säilytettävä, sitä parempi!
Anoppi se kuitenkin on.
Minä täytin kesällä 50, enkä saanut lahjoja, kun synttäreistä tiesi vain lähimmät, joilta kielsin lahjojen oston. Mutta koetin tässä miettiä, mitä oikeasti olisin voinut toivoa,jos olisi ollut pakko. Vaikeaa oli, mutta lopulta. Mieleen tuli jotain, eli joku pyyhe tai torkkupeitto olisi ollut ok. Noille on aina käyttöä. Mitään muuta en oikein tarvitse. Työkalupakki olisi ollut kiva, mutta se on jo vähän kallis.
En ostele kyllä lahjoja itsekään kuin omille lapsille.
Body shopin jalkahoitosetti. Tuolla se on vieläkin lipaston laatikossa.
Toisaalta - jos ostat jotain turhaa, niin voi olla, että rouva laittaa vaan vahingon kiertämään.
Ajattelin ehdottaa siis että osta vaikka kynttilänjalat jostain liikkeestä, jonka tyyliä hän ei ainakaan suosi. Käsityö- ja design -liikkeissä on usein kaikenlaisia kammotuksia. Esim. koristelasiesineet. Tai pienet taulut. Puhumattakaan sisustustauluista, jossa on joku latteus tekstinä.
Kostolahjat ovat aina mukavia. Ihanaa, että palstalla on sympaattisia ja sydämellisiä ihmisiä. :)
Joku kaamea seinäteksti on tietenkin hyvä. ITS SO VONDERVUL VE HÄV A LAVLI HOUM!
Seinäkylteille on aina käyttöä. MÖKIN VEESEE
Rumille kukille on aina tilausta. Oranssia ja vaaleanpunaista sekaisin, törkeän värinen rusetti ja vielä kultanauhaa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:43"]
Ajattelin ehdottaa siis että osta vaikka kynttilänjalat jostain liikkeestä, jonka tyyliä hän ei ainakaan suosi.
[/quote]
Eli jos rouva tykkää jostain peruskeskiluokkaisesta tyylistä, oli se sitten valkoiset sohvat, Artek tai Sotka tms. niin ostat tietysti Indiskasta kunnon hippikynttilälyhdyt.
Jos taas hippityyli menee niin sitten esim. jotain junttia tai niukkalinjaista.
Anoppi sai 65v lahjaksi sellaisen Pentikin tuikkupuun, herrajee että se on kamala. Tosin taitaa mennä ap:n budjetin yli.
Jos joku muu kuin vittuilulinja yhtään kiinnostaa niin tuolla budjetilla aito samppanjapullo olisi mun valintani. Siis sekä antajan että saajan roolissa.
Sisareni sai anopiltaan lahjaksi suuren kultaisen posliinijoutsenen, jossa näkyy mm. violettia kimallusta. Enpä ole vastaavaa nähnyt missään muualla.
Eli lahjasi olisi jonkinlainen kosto? Unohda koko juttu.