Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta!

Vierailija
23.09.2021 |

Ensi viikolla olisi hampaiden poisto, mutta en taida mennä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. Siitä se sitten jatkuu, saat jonkinlaiset korvaavat hampaat ym. Elämä jatkuu.

Vierailija
2/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene. Siitä se sitten jatkuu, saat jonkinlaiset korvaavat hampaat ym. Elämä jatkuu.

En tiedä, sopiiko ne proteesit mulle vai ei. Mulla on tosi vähän sylkeä sjögrenin syndrooman takia. Hammaslääkäri tietää sairaudesta, mutta ei anna lähetettä mihinkään suupolille tms että saisin implantit. On todennäköistä, etten voi proteeseja käyttää. Sittenkö vaan olen hampaaton? Implantit itse maksettuna maksaa kymmeniä tuhansia euroja koko suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aamu pisut ja kakat suoritettu

Vierailija
4/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, sopiiko ne proteesit mulle vai ei. Mulla on tosi vähän sylkeä sjögrenin syndrooman takia. Hammaslääkäri tietää sairaudesta, mutta ei anna lähetettä mihinkään suupolille tms että saisin implantit. On todennäköistä, etten voi proteeseja käyttää. Sittenkö vaan olen hampaaton? Implantit itse maksettuna maksaa kymmeniä tuhansia euroja koko suuhun.

Hankala tilanne,mutta ei kai sulla ole vaihtoehtoja. Ei niitä hampaita turhaan poisteta. Pitänee vaan kokeilla niitä proteeseja ja toivoa että ei tule ongelmia. Jos tulee, se on sitten hammaslääkärin vastuulla miten eteenpäin asiassa?

Vierailija
5/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne,mutta ei kai sulla ole vaihtoehtoja. Ei niitä hampaita turhaan poisteta. Pitänee vaan kokeilla niitä proteeseja ja toivoa että ei tule ongelmia. Jos tulee, se on sitten hammaslääkärin vastuulla miten eteenpäin asiassa?

Eipä se hammaslääkäri sitten enää mitään vastuuta ota. Erikoishammasteknikko ne tekee ja siihen loppuu kaikkien vastuu.

Vierailija
6/6 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme