Ärsyttää niin se Marianna (SALKKARIT)
Mikä teitä ärsyttää eniten? Vai katotteko edes enää niitä? Mä aloin kattomaan nyt taas kun Aki tuli taka.
Kommentit (16)
No mikäs siinä niin ärsyttää? Kauneus?
Paljastuisi jo!! Taitaa olla ideat loppu kun noin paljon pitää olla vielä "piilossa"
Minuakin vituttaa se Marianna. Ei näyttelijä vaan just se hahmo. Jäis jo kiinni :D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:13"]No mikäs siinä niin ärsyttää? Kauneus?
[/quote]
Et taida seurata salkkareita? Tyhmyys?
Mä kans haluun et jäis jo kiinni! Roolin persoona ärsyttää mua tosi paljon.
Näyttelijästä en oikeastaan tiedä mitään, en edes nimeä.
sama!! huudan täällä ku katon salkkareita ku ärsyttää niin vietävästi
Hyvä että joku eläytyy noin voimakkaasti moiseen roskaan!
Minä mietin että kenen tvtähden penska se on kun nuim rumalla naamalla päässy sarjaan. Hieman hämmästyin että ko. neiti on missiehdokkaana ollu!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:21"]Hyvä että joku eläytyy noin voimakkaasti moiseen roskaan!
[/quote]
Jos olisi roskaa miksi se olisi hyvä??
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:22"]
Minä mietin että kenen tvtähden penska se on kun nuim rumalla naamalla päässy sarjaan. Hieman hämmästyin että ko. neiti on missiehdokkaana ollu!
[/quote]
Linkittäisitkö jonkun sun mielestä kauniin naisen tähän, jos tuo näyttelijä on sun mielestäsi niin ruma että on ihme kun on telkkariin päässyt? Varmasti vaan olet idiootti provoilija, mutta mitäpä muuta av:lla voisi odottakaan.
Mua ärsyttää kans Marianna, mut myös Ulla jotenki psyko... :l No onhan se aika hauska...
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:22"]
[/quote]
Linkittäisitkö jonkun sun mielestä kauniin naisen tähän, jos tuo näyttelijä on sun mielestäsi niin ruma että on ihme kun on telkkariin päässyt? Varmasti vaan olet idiootti provoilija, mutta mitäpä muuta av:lla voisi odottakaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:22"]
[/quote]
[/quote]
Tuon kirjoittajan kaltaiset räksyttäjät eivät kyllä koskaan vaivaudu enää vastaamaan. Täällä on aina niitä, jotka haukkuvat esim. jonkin ihmisen/sisustuksen/vaatteen/kengät jne rumaksi/tyylittömäksi/mummomaiseksi jne, mutta joilta ei koskaan tule vastausta siihen, mikä sitten heidän mielestään olisi kaunista/tyylikästä/nuorekasta jne. Jokuhan voisi vaikka heidän tapaansa haukkua heidän oman mieltymyksensä! Eihän sitä nyt sentään uskalla omaa mieltymystään julkistaa. Ei edes anonyymilla palstalla.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:21"]Hyvä että joku eläytyy noin voimakkaasti moiseen roskaan! [/quote] Jos olisi roskaa miksi se olisi hyvä??
[/quote]
Saavat "näyttelijät" palkkionsa ajallaan. Jo muu tuotannon väki. Se on ainoa hyvä asia moisesta roskasta!
Takasi siis