Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri tunnusti olevansa näätä!

Vierailija
09.11.2014 |

Istuttiin tyttöjen iltaa perjantaina ja siinä sitten joku kyseli, että onko Tuksu hävinnyt jonnekin.. Toinen kaveri alkoi sitten juurta jaksain kertomaan Tuksun kuulumisia ja oikeesti hämmästyin, miten paljon se voi tietääkään.

Meni ihan noloksi ja sitten naamapunaisena änkytti, että pitäähän sitä tytöllä harrastuksia olla. MITÄ?! Avautui sitten, että hän on yksi näätä. Siis Tuksua kiusaaviin ihmisiin kuulut? "Kyllähän se Tuksu on ihan itse kaiken ansainnut" jne. ääntään korottaen. Piti hetken puolustuspuheen.

Olen mä satunnaisia uutisia Tuksusta lukenut. Etenkin silloin alussa, kun oli se Kanerva sotku. Mutta kun alkoi "laulamaan" ja noloja keikkajuttuja alkoi youtuubista ja täälläkin olla, niin jätin sen ihmisraunion omaan arvoonsa. En ole lukenut Arto suhteista yms. Oli kurjia kuolinuutisia siskostaan Juliasta, että niitä jotain vilkaisin ja sääliä tunsin. Selkeesti sen verran olen jotain vilkuillut, kun sana näätä Tuksu yhteydessä on tuttu.

Mun vinkkelistä ne tyypit ovat alhaista porukkaa.

Toin mielipiteeni selville ja oikeasti alkoi kuvottamaan tuo herttainen päiväkodintäti. Hän on laittanut rahaa siihen, että saa kiusata sairasta ihmistä. Käsitykseni muuttui täydellisesti tuosta kaverista. Kuvittelin hänen olevan hyvä tyyppi, mutta pettymys on suuri.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se rahaa on laittanu? Ei tuksun inhoaminen ja mediassa seuraaminen keltään ole pois.

Vierailija
2/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin kärryiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:53"]Mihin se rahaa on laittanu? Ei tuksun inhoaminen ja mediassa seuraaminen keltään ole pois.
[/quote]

Inhoaminen ja seuraaminen on eri asia kuin ottaa kiusan kohteeksi joku ihminen ja vainota häntä vihapuheilla, siinä kiusaaja ottaa aktiivisen rooliin ja tarkoitus on tehdä kohteen elämästä vaikeampaa kirjoittelulla ym vihapostilla. En minäkään tuollaisen ystävä haluaisi olla.

Vierailija
5/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin seuraan tuksun juttuja mutta en ole hälle laittanut viestin viestiä tai muuten kuin mielessäni hälle nauranut

Vierailija
6/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
7/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on maksanut ja kenelle? Ei näätäily maksa mitään.

Vierailija
8/8 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun seuraaminenhan on valtavan hauskaa. Itse hän kirjoittaa kaikki kuulumisensa nettiin ja tunkee julkisuuteen eli ei mitenkään yritä olla poissa mediasta. Toisekseen, Tuksun kiehtovuus on juuri siinä huikeassa kuilussa todellisuuden ja minäkuvan välissä. Nainen on ylipainoinen, kouluttamaton, ammattitaidoton sekakäyttäjä jonka elämää ei kukaan viitsisi seurata, ellei hän  jatkuvasti toitottaisi olevansa glamourin ilmentymä, tyylikäs, yläluokkainen ja kahdehdittu. Huikeaa matskua, paljon parempaa kuin reality-tv. Suurin osa ei ole Tuksun teoissa as such, vaan niissä verbaalisesti lahjakkaissa kommenteoissa joita "näädät" viljelevät. Tutusti itsekin, saisit monet hersyvät naurut. Tuksun seuraajat eivät tee mitään muuta kuin dokumentoivat ko. henkilön edesottamusia. Hä onnistuu tekemään itsensä naurettavaksi ja elämästään huonoa täysin omilla avuillaan, siihen ei hiljaisia nettiseuraajia tarvita.