Lue keskustelun säännöt.
onko kukaan onnistunut osallistumaan Reiman sivulla olevaan kilpailuun?
02.09.2006 |
mulle tulee aina joku virheilmoitus,vaikka kaikki kentät on täytetty
http: //www. reima. fi/Templates/Reima/Contest/index_fi. htm
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun laitoin rastin vielä siihen " Minulle saa lähettää Reima-postia" .
7