Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyy ostaa taas itse itselleni joululahjat

Vierailija
22.09.2021 |

Ajattelin ostaa lämpörullat, Mona-Liisa Nousiaisen elämästä kertovan kirjan ja jonkun suklaarasian.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on sovittu miehen kanssa että molemmat ostaa itselleen jotain mitä haluaa. 19 vuotta yhdessä ja ei kyllä osu lahjatärpit kohdalleen. Parempi näin niin ei tarvitse kummankaan teeskennellä.

Vierailija
22/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin itselleni lahjoja aina kun siltä tuntuu. Viimeksi ostin mittojen mukaan tehdyn mekon ja kävin kasvohoidossa. Jouluna ostetaan miehen kanssa jotain yhteistä, yleensä matka tai jokin kalliimpi hankinta kotiin. Emme hanki lahjoja toisillemme tai muille aikuisille, vain lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ostaa mitään koska toisten mielestä tiettynä päivänä pitäisi olla edes itse itselleen ostettu lahja

Vierailija
24/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin otsikon perusteella valmis kehottamaan ostosten aloittamiseen ajoissa, mutta eiköhän noita riitä lähempänä jouluakin.   Kirjaan ei pitäisi ainakaan maailman kuljetuspulan vaikuttaa.

Mutta siinä mielessä kuitenkin ehkä kannattaa ostaa ajoissa, että joulun tienoilla elämä on jo kalliimpaa ja rahat tiukemmalla arjen menojen vuoksi.    Riippuu tietysti taloudellisesta tilanteestasi.

Vierailija
25/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida ostaa mitään koska toisten mielestä tiettynä päivänä pitäisi olla edes itse itselleen ostettu lahja

Kaikin mokomin vietä juhlatonta elämääsi.

Mutta monet haluavat joskus ilahduttaa itseään jollakin.  Ihan hyvä, että on niitä tiettyjä päiviä, jolloin on sitten oikea aika toteuttaa suunnitelma, eikä pitkittää sen hankkimista.

Jotkut meistä osaavat nauttia elämästä ja tykkäävät vaihtelusta arjen lomassa.

Vierailija
26/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin vietä juhlatonta elämääsi.

Mutta monet haluavat joskus ilahduttaa itseään jollakin.  Ihan hyvä, että on niitä tiettyjä päiviä, jolloin on sitten oikea aika toteuttaa suunnitelma, eikä pitkittää sen hankkimista.

Jotkut meistä osaavat nauttia elämästä ja tykkäävät vaihtelusta arjen lomassa.

Nautin joulusta ilman tavaroita ja kulutusta 😊

Vierailija
27/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus. Innostuin pohtimaan mitä ostaisin. Ainakin kunnollisen neulepuseron hankin heti kun löydän sellaisen toimistokäyttöön sopivan joka ei ole lyhyt ja laatikkomainen eikä myöskään sukkahousumaisen tiukka. Normaali kaunis istuvuus, kaunis kaula-aukko, laadukas materiaali ja riittävän pitkä malli. Ostaisin heti useassa eri värissä.

Lisöksi voisin ostaa suklaata ja likööriä ja kylpyläviikonlopun.

Vierailija
28/28 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluherkut on varmaan ainut lahja itselleni, en muuta oikeastaan taida kaivatakkaan.