Miehille kysymys
Kommentit (54)
Elämän tarkoitus on elää itse mahdollisiman onnellisena ja jos aikaa jää, niin tehdä elämä onnelliseksi myös läheisilleen!
seksi. pyllyseksi, suuseksi, seksi julkisella paikalla, seksi alistetun naisen kanssa, seksi, jossa nainen panee sträppärillä, seksi anopin kanssa, seksi vaimon pikkusiskon kanssa, laukeaminen naamalle, laukeaminen suuhun...
onhan noita
Jokainen voi sen itse päättää tai pyrkiä selvittämään onalla kohdallaan. Minun elämäni tärkein tehtävä on olla mahdollisimman hyvä isä lapsilleni, mutta en halua ajatella elämää niin yksiulotteisesti. Haluan olla myös hyvä aviomies, huolehtia vanhemmistani, olla hyvä ystävä, hyvä työntekijä ja arvostettu kollega jne. Ja pitää samalla vähän hauskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Täysipäisten jälkeläisten teko ja elämän taipaleelle avustus.
Juuri näin!
m56
Nauttia ja vähentää kärsimystä matkalla vääjäämättömään. Tämähän ei sodi varsinaisesti perhearvoja vastaan, en haluaisi elää työlle vaan nauttia myös perheestä ettei vuoteenomana tarvitse katua menetettyjä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
seksi. pyllyseksi, suuseksi, seksi julkisella paikalla, seksi alistetun naisen kanssa, seksi, jossa nainen panee sträppärillä, seksi anopin kanssa, seksi vaimon pikkusiskon kanssa, laukeaminen naamalle, laukeaminen suuhun...
onhan noita
täähän se varmaan
Vierailija kirjoitti:
seuravaa eläämää valmistuminen
Minne olet menossa ja miten valmistaudut?
nosto