Mitä mieltä olet teinien tupakanpoltosta
Kommentit (7)
Kokeillahan voi (vaikea estää), mutta toivottavasti ohimenevä vaihe. Säännöllinen tupakanpoltto on minusta epämiellyttävä tapa kenellä tahansa.
Ihan jees, ihan niinkuin teinien kullin imeminenkin.
Up.
Ärsyttää, kun naapurissa olevan koulun teinit tulee aina polttamaan meidän talon pyykkipaikalle (jossa selkeästi on kyltti yksityisalue) tai parvekkeiden alle sateelta suojaan. Tekis mieli ottaa kuva ja lätkästä koulun ilmoitustaululle. Ehkä lapsellista, mutta ärsyttää. Eikä se ehkä auttaisi, mutta siirtyisivätpähän ehkä muualle, kuin minun ikkunani alle.
Iloinen että on vähentymässä! :)
Mutta jos kadulla tulee vastaan tupakoiva teini mietin aina ensimmäisenä millaset vanhemmat hänellä on. En ajattele vanhempia syypäinä asiaan. Mutta ajattelen teinin polttavan koska omaa huonon itsetunnon ja toivon vanhempien huomaavan sen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:15"]
Cool
[/quote]
Tosi cool kun tajuttomissa nikkiksissä tenavat kerjää tupakkaa aseman laidalla. Luulevat itse olevansa cooleja, mutta oikeasti säälittävät. Ei taida kotiasiat olla hyvin ja itse riskeeraavat oman terveytensä ja mm. pituuskasvun vain näyttääkseen jotenkin paremmilta kaveriensa silmissä.
Ikäraja on 18v joten laitonta puuhaa ja ennen kaikkea saatanan tyhmää. Roskaväen harrastus.