Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa suomalaisyrityksistä maksaa jo vinkkipalkkioita työntekijöiden löytämiseksi

Vierailija
22.09.2021 |

Suomessa näköjään kaikilla vaan on jo töitä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvelassa on reserviä

Vierailija
2/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti hakijoita joka normihommaan riittää kymmeniä jos ei satoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maksettiin! Entinen kesätyöpomoni valtion sektorilaitokselta soitti ja kysyyi saako suositella minua, suosittelijat palkkio oli muhkea ja piti vielä heidän lakiosalto tarkistaa saako hän suositella.

Olemme luonnontieteilijöitä, maistereita, minä ihan vasta valmistunut.

Ex-pomoni sai palkkioksi hulppean loman ja vuodeksi käyttöön Land Cruiserin, minä sain kivan työn täältä eteläisestä Itävallasta.

Opiskelu oli ihanaa aikaa vaikka sisäänpääsy hanklaahkoa, suosittelen kaikille opiskelua ja luonnontieteitä monille- kaikille on olemassa oma paras koulutus josta yksilö saa parhaiten itselleen sopivia asioita irti joten paras koulutus aina vaihtelee mutta luonnontieteet varma nakki!

Täällä ei halloweenia näe kaupoissa. Seuraava juhla on pikkukaupunkiin me linna pihalla järjestettävät Villajuhlat, joka paikassa nyt valtava villa- ja lammas villitys, itsekkin kudon tämänkin viestin kirjoitettuani.

Vierailija
4/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrypalkkioita on käytetty aina työntekijöiden palkkaamisessa. Tuo on erittäin turvallista työnantajalle, koska ei kukaan halua pilata omaa mainettaa työpaikalla ja suositella jotakin urpoa tai laiskuria.

Vierailija
5/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silti hakijoita joka normihommaan riittää kymmeniä jos ei satoja

Valitettavasti kukaan niistä ei kelpaa koska jos lähettelet työhakemuksia niin olet liian epätoivoinen etkä siten sellainen osaaja jota "me" haemme. t. joku firma luultavasti

Vierailija
6/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta maksettiin! Entinen kesätyöpomoni valtion sektorilaitokselta soitti ja kysyyi saako suositella minua, suosittelijat palkkio oli muhkea ja piti vielä heidän lakiosalto tarkistaa saako hän suositella.

Olemme luonnontieteilijöitä, maistereita, minä ihan vasta valmistunut.

Ex-pomoni sai palkkioksi hulppean loman ja vuodeksi käyttöön Land Cruiserin, minä sain kivan työn täältä eteläisestä Itävallasta.

Opiskelu oli ihanaa aikaa vaikka sisäänpääsy hanklaahkoa, suosittelen kaikille opiskelua ja luonnontieteitä monille- kaikille on olemassa oma paras koulutus josta yksilö saa parhaiten itselleen sopivia asioita irti joten paras koulutus aina vaihtelee mutta luonnontieteet varma nakki!

Täällä ei halloweenia näe kaupoissa. Seuraava juhla on pikkukaupunkiin me linna pihalla järjestettävät Villajuhlat, joka paikassa nyt valtava villa- ja lammas villitys, itsekkin kudon tämänkin viestin kirjoitettuani.

Aika hyvä rekrypalkkio, mutta julkisella puolella kaikki onkin suurempaa, parempaa ja kalliimpaa.

Joko Heurigen meni Itävallassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän