Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tunnekylmä ja valittaa kaikesta

Väsynyt äiti
22.09.2021 |

Parisuhde rakoilee. Olen pian burn outin partaalla. Meillä on lapsia.
Mies on ihan hyvä isä lapsille mutta pakoilee vastuuta vakavista asioista.
Ensinnäkään hän ei ole halunnut naimisiin koska ei kiinnosta. Hän halusi lapsia, mutta sen jälkeen on alkanut ilkeäksi nalkuttajaksi. Minä teen aina kaiken parhaani mukaan. Keskitän jaksamiseni yleensä lapsiin koska vielä taapero. Jos en jaksa tiskata, teen sen myöhemmin. Mutta AINA lähes jokapäivä mies valittaa kun tiskit jääny pöydälle! Miksi. Olen yritäänyt selittää että en ehdi/jaksa ja teen sen kun hän on kotona. Ei, aina tarttuu valittaen harjaan ja murjottaa.
Kaikesta muustakin menee herne nenään aina. En uskalla mitään sanoa, kun hän suuttuu, lähtee ulos ja asia jää siihen. Olen yrittänyt selittää vaan tilannetta, mutta se on loukkaus häntä kohtaan eikä kuuntele. Ei mitään. Yleensä lähtee eri huoneeseen vaikka juttu on kesken. On tunnekylmä ihminen nykyään. Jos itken, (ja se on tosi harvoin) sekään ei hetkauta vaan suuttuu siitäkin että mitä nyt, oma syy jne...siis mitä ihmettä? Lohdutusta ja myötuntoa vaan kaipaan. Näkyväksi ja kuulluksi tulla. Ei onnistu. Ei voi puhua mistään, koska se loukkaantuu vaikka asia ei edes koske häntä, vaikka lapsia! Ei kiinnosta hoitaa lasten asioita, koulujutut ja harrastukset hoidan aina itse. Kyllä leikkiä voi lasten kanssa, muuten ei kiinnosta mikään.
On niin loukkavaa kun sanon lasten asioista, ei ole puolella vaan vastaan aina! Mitään ei voi sopia kun hän on vastaan kaikkea. Jopa lapsen hammasraudoista on vastaan! En ymmärrä. Ehkä on stressiä hänelläkin, mutta jos näkee että olen ihan loppu, niin ei tajua sitä vaan piikittelee silti! Mitä ihmettä teen??? Eikä tosiaankaan aio jutella ammattilaisen kanssa, sehän olis noloa!

T. Väsynyt äiti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta! Ota elämä omiin käsiisi! Et kai oikeasti luule että SINUN ongelmasi joku muu täällä ratkaisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä