Ota koronarokote niin saat pizzan kaupanpäälle
Miksi ei voi vaan pakottaa. Ota tai joudut linnaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Yök. En tykkää pizzasta. Olisi rangaistus yökkiä pizzaa...
Saat ilmaisen ämpärin.
Joku tarjosi ämpäreitä myös. Taitaa olla mister Tokmannin junailema kampanja.
Nyt tuntuu epäreilulta kun itse en saanut pizzaa kaupan päälle. Olisi ehkä kannattanut viivytellä.
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Wau, mä lähen heti jonottaa, saiskohan myös ämpärin ja sitä ilmaaista bensiiniä myös jos tuon rokottamattoman sukuni mukana?
Vierailija kirjoitti:
Onko vegaani vaihtoehto
Vegaanit on juurikin näitä liberaaleja maailmanparantajia, yleensä naisia, jotka mielellään menevät ottamaan rokotteen. Peräkammarin poikia ja äärioikeistolaisia tässä yritetään (liha)pitsalla houkutella rokotukselle.
No enpä taida rokotetta ottaa. Pizzan tarjoaminen hoh hoijaa......kaikkea ne yrittää että ihmiset ottaisi rokotteen 😂. Ei vaikutusta!
Vierailija kirjoitti:
Wau, mä lähen heti jonottaa, saiskohan myös ämpärin ja sitä ilmaaista bensiiniä myös jos tuon rokottamattoman sukuni mukana?
Et saa, pitää olla paikkakuntalainen. Muualta tulleet ei kelpaa. Ras555istit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo.
Miks? Mulle on täys katastrofi joutua tilanteeseen jossa joutuu syömään pizzaa jonka täytteitä ei ole voinut valita. Kyllä hikeä pukkaa, jos joutuu vaikka syömään jonkun kinkku tai kebap pizzan, kun yökkäysreflexi on niin lähellä.
Ihan hyvä idea. Jo muutamankin päivän sairaalahoitoa tarvitseva koronapotilas maksaa yhteiskunnalle tuhansia euroja. Kyllä sillä jo joitakin pizzoja saa tai vaikka juustuleipää Kainuussa.
Ensin lahjotaan, mutta myöhemmin kun se ei tehoa aletaan kiristää ja uhkailee.