Ota koronarokote niin saat pizzan kaupanpäälle
Miksi ei voi vaan pakottaa. Ota tai joudut linnaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
No enpä taida rokotetta ottaa. Pizzan tarjoaminen hoh hoijaa......kaikkea ne yrittää että ihmiset ottaisi rokotteen 😂. Ei vaikutusta!
Ei se palkinto ollut pizzaa vaan 20€ lahjakortti. Uutisessa vaan mainittiin että sillä saa esimerkiksi pitsaa tai bensaa.
ap on mielisairas potilas pitääkö sinne maatilaa soitaa että lammas on karannut
Mä kävin just tänään ottamassa ekan rokotepiikin, muttei mulle kukaan mitään tarjonnut. :(
Itse taistelin rokotetta vastaan pitkään, tänään luovutin, yhteiskunnan painostuksen vuoksi..
Pitsapala ei kauaa lämmitä jos tulee vaikka sydänlihastulehdus tai pitkäaikaispäänsärky piikistä
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin just tänään ottamassa ekan rokotepiikin, muttei mulle kukaan mitään tarjonnut. :(
Itse taistelin rokotetta vastaan pitkään, tänään luovutin, yhteiskunnan painostuksen vuoksi..
trolli olet
Aijaa! No enpä sit syökään vielä mitään, yhdeltä piikille 😃
Tule tänne suomipoika niin saat leipää.
Uutisissa näytettiin illalla sitä rokotevastaista joka haki heti piikin kun sai 20e lahjakortin, vahvalla pohjalla no aatteet!!!
Jos meillä olisi oikeasti tappava tauti liikkeellä, porukka tappelisi saadakseen rokotteen. Mutta ei, jostain kumman syystä täytyy pizzalla houkutella piikille?
Ensin myrkkypiikki ja sitten vielä roskaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne suomipoika niin saat leipää.
Tuu sinä tänne, ni saat voita sen leipäs päälle!
rwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taistelin rokotetta vastaan pitkään, tänään luovutin, yhteiskunnan painostuksen vuoksi..trolli olet
Miksi olisi trolli? Minulle on usea ihminen sanonut ottaneensa piikin juuri yhteiskunnan, ympäristön, perheen ja/tai läheisten painostuksen vuoksi. Itse en ole sitä tehnyt enkä tee.
Plasebopiikin jos varmasti saisi niin ottaisin ilman palkkioitakin