Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmamiehen ulkonäkö

Vierailija
08.11.2014 |

Miltä näyttää unelmienne mies? Saa kuvailla sanoin tai linkkailla kuvia.

Uskotteko voivanne saada sellaisen unelmien miehen? 

Moni tietysti vastaa, että oma mies on unelmien mies, mutta hattua nostan sitten teille, että olette osanneet kuvitella unelmien miehen jo etukäteen ihan oikein.

-Ei niinkään unelmamies

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamies on suomalainen, vaaleahko, isot siniset silmät, pitkät vahvat kädet. Helposti ruskettuva, sopivan sporttinen, n.185cm ja normaalivartaloinen :) Ei tarvitse olla kiiltokuvamies, mutta pilkettä pitää olla silmissä ja siisti, turvallinen olemus :)

Vierailija
2/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies sinä ap oikein olet? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://instagram.com/p/pCDSE7oU4G naama.

Antti Holman kropalla.

En tule koskaan saamaan, mutta onneksi ei ole koskaan jäänyt miehen ulkonäöstä kiinni mun mielenkiinto. Tossa nyt ois vaan unelmapakkaus. :)

Vierailija
4/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Sundberg tai Brian Littrell :)

En usko että saan ):

Vierailija
5/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten, että harvinaisen usein superkomeiden kiiltokuvapoikien vierellä ei viisari värähdä mihinkään suuntaan, mutta sitten joku hyvinkin tavallinen tai jopa karskisti ruma mies voi olla todella vetävä. Kemia ja charmi ovat ne, mitkä loppupeleissä ratkaisevat.

Vierailija
6/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun putoo kauniit miehet, Ville Valo, Jonne Aaron yms. Eii aina tarvitse siis olla ns. peruskomea.

Vierailija
8/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihaksikas, v-mallinen yläkroppa, jykevä leuka, sopusuhtaiset kasvot - ai niin, hänhän onkin aviomieheni.

Vierailija
9/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Villi on lähellä taydellistä <3

En voisi saada.

Vierailija
10/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefano de Martino

http://www.tronisti.altervista.org/news/wp-content/uploads/2010/04/Stefano-De-Martino.jpg

http://www.iltatuatore.it/wp-content/uploads/2014/08/tatuaggi-di-Stefano-del-Martino-600x375.jpg

Uskotteko voivanne saada sellaisen unelmien miehen? 

no hmm.. en, koska hän on varattu ja hänellä on lapsi. Olen nähnyt tämän Stefanon tai aivan hänen näköisensä miehen italiassa junassa. Hän jutteli jollekin naiselle joka oli junassa lapsensa kanssa, kyseli naiseilta paljon lapsiin liittyviä kysymyksiä, joten saattoi hyvinkin olla Stefano koska hänen tyttöystävänsä odotti juuri silloin heidän lastaan. Minä en tietenkään suutani avannut, katsoin ja mietin vain oliko sama julkkismies. Eikö ne parhaat ja komeimmat ole aina varattuja? tai sitten ovat jotain pettäviä pelimiehiä. Tosin onhan tuossakin miehessä huonoja puolia kuvissa näyttäisi ainakin tupakoivan.

Vierailija
11/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja pitkä, lihaksikas. Ei-suomalainen. Noin ei kai saisi sanoa ääneen, mutta niin se vaan mun kohdalla ainakin menee.

Saisin, ja olen saanutkin. Nimim. Toistakymmentä vuotta naimisissa.

Vierailija
12/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dylan O'Brien. Semmonen söpöliini :)

Vierailija
13/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokyrpäinen ja sen verran urheilullinen, että jaksaa kunnolla. Muuten ei ulkonäöllä niin väliä. Luonne ratkaisee tämän jälkeen.

Vierailija
14/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän miehen löysin ja olen tyytyväinen häneen myös ulkonäöllisesti. Omat kriteerini eivät olleet kovin tarkat, lähinnä toiveena oli vain lyhyet hiukset, ei luuviulu vaan hieman treenattu kroppa, iloiset nauravat silmät ja ryhti. Vaatteet tavalliset, tilaisuuteen sopivat ja oikean kokoiset.

Vierailija
15/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, hiukan kihartuva, rento tukka, normivartalo, ehkä vähän partaa/sänkeä. Kit Harington aikuisempana versiona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän