Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis mikä nyt on se surullisekuuluisa MAANTIEN-VÄRINEN TUKKA?

Vierailija
08.11.2014 |

kun eräs kaveri, jolla on selvästi vaaleanruskeat puhuu  "maantien-harmaistaan".. onko se nyt vaaleanruskea, harmahtava vai mikä?! vääntäkää tyhmälle rautalanhasta, kiitos

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soratien värinen epäväri, joka ei ole ruskea kunnolla, eikä myöskään harmaa. Kunnon harmaat hiukset on sellaiset valkoiset tai hopean metallin hohtoiset, ruskeat on myös sellainen väri joka löytyy värikynäpaketista. Maantien väriä ei voi sanoa edea miksikään väriksi, koska se on tumma sekoitus jostain väreistä, eikä näytä yhtään miltään väriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tiedä. Olen nähnyt aika monen värisiä maanteitä: soratiet on yleensä ruskeita, keleistä riippuu kuinka tumman ruskeita. Jos on punainen maaperä, ovat punasävyisiä. Asfalttiteissä on harmaan eri sävyjä melkein valkoisesta melkein mustaan. Ja asia erikseen, jos on lunta sadellut... että enpä osaa sinulle vastata.

Vierailija
4/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:57"]

http://i595.photobucket.com/albums/tt39/eveleen88/Juurikasvu/tukka2.jpg

tossa on varmaan aika lähellä, luulisin

[/quote]

Joo, tuossa on juuri juurikasvuna sellaista epäväriä, latva on varmaan värjätty joskus vaaleanruskealla. Jos ap sun kaveri sanoo selvästi ruskeita hiuksiaan maantien-harmaiksi, niin kai se on vain jotain vitsailua.

Vierailija
5/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanteitäkin on miin moen värisiä. Onko kyseesä hiekkatie eli hiekan värinen hius vai asfalttite ja kuluneen asfaltinvärinen hius. Hyväkuntoinen kiiltävä hiekanvärinen hius on minun mielestäni hyvän näköinen.  

Vierailija
6/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on haukkumanimi kaikille heille, joilla ei ole vaaleat tai suklaanruskeat tai mustat hiukset.

Vierailija
7/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantien värinen eli kaunis kylmän beige hiussävy, jota suomessa jostakin syystä haukutaan, mutta muualla yritetään saada värjäämällä.

Vierailija
8/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että minulla on sellainen. Ei harmaa kylläkään, enemmän tummanvaalea.

Vierailija
9/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäänsanomaton, tylsä hiirulaissävy ja yleensä vielä ohuessa tukassa. ei ruskea, ei punainen, ei vaalea vaan "epäväri"

Vierailija
10/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman värinen. Usein blondatuilla maantieväri on juuri se tyvikasvu joka tummana näkyy. Tottakai se omaväri näyttää omituisen väriseltä värjättyä hiusta vasten. Kuitenkin olen sitä sitä mieltä että suomalaisella omanvärinen hius on kaunis, usein monivärinen, kiiltävä, elävä. Valitettavasti meillä monella on niin että lapsuudessa hius vaaleni kesällä ns. Aurinkoraidat ja iholla nätti rusketus. Vanhemmiten hius ei vaalene, mutta me suomalaiset olemmekin kauneimmilamme juuri alkukesästä  ja loma aikaan kun rusketus pukee ja hiusraja vaalenee. Juuri siksi esim. raidat piristävät. Taitava kampaaja osaa tehdä raidat "lapsellisenluonnollisesti".

Vierailija
11/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maantienväriset hiukset ovat kauniit. Yleensäkin värjäämättömien hiusten eloisuus, raidallisuus ja vaihtelut ovat kauniita. Pohjoismaisille kasvonpiirteille ja -väreille se on usein paras mahdollinen väri. Itse olen tummempi, ja toivottavasti saan vielä pitkään nauttia värjäämättömistä hiuksista.

Vierailija
13/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:57"]

http://i595.photobucket.com/albums/tt39/eveleen88/Juurikasvu/tukka2.jpg

tossa on varmaan aika lähellä, luulisin

[/quote]

Mulla on tuon väriset hiukset, ainakin kun alkaa olemaan likaiset juuresta, eikä näitä ole vaalennettu vuosikausiin... :D

Vierailija
14/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:04"]

Mä luulen, että minulla on sellainen. Ei harmaa kylläkään, enemmän tummanvaalea.

[/quote]

http://i.models.com/oftheminute/images/2011/02/josephine-2-12-12-a-5-700x962.jpg

Tuo on aika lähellä, kesäisin vaaleampi.

Vierailija
15/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maantienharmaat hiukset. Ja kyllä ne on tietyssä valossa rumat ja kaikenkaikkiaan tekee "hailakan" yleiskuvan.
Moni sanoo hiuksiansa maantienväriseksi, mutta todellisuudessa on selkeä vaalenruskea.
Minun hiukseni näyttää hämärässä tummanruskealle, auringossa taittavat voimakkaasti likaisen harmaaseen. Tämä johtuu siitä, että hiukset on tosiaan eri sävyisiä. On tummanruskeaa, vaalearuskeaa, vaaleaa ja ihan blondia hiusta.

Hiukset eivät ole siis minkäänväriset, juuri tuo epäväri on hyvä nimitys. Ja sellainen ei oikeasti imartelee harvoja. Helposti tulee vähän semmoinen suttuinen vaikutelma. Ja ainakin omani näyttää helposti likaiselta, vaikka olisivat puhtaat.
En tykkää.

Vierailija
16/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:04"]

mitäänsanomaton, tylsä hiirulaissävy ja yleensä vielä ohuessa tukassa. ei ruskea, ei punainen, ei vaalea vaan "epäväri"

[/quote]

Minulla on maantienväri. En ole koskaan pitänyt sitä hiirulaissävynä saati epävärinä. Minusta tämä on kaunis. On myös mukava, ettei tätä hiusväriä tule liiemmilti vastaan katukuvassa. Kaikki muut naiset ovat blondeja, punatukkaisia tai tummia/mustatukkaisia. Vain minä sekoitun asfalttiin.

Vierailija
17/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:34"]

Minulla on maantienharmaat hiukset. Ja kyllä ne on tietyssä valossa rumat ja kaikenkaikkiaan tekee "hailakan" yleiskuvan. Moni sanoo hiuksiansa maantienväriseksi, mutta todellisuudessa on selkeä vaalenruskea. Minun hiukseni näyttää hämärässä tummanruskealle, auringossa taittavat voimakkaasti likaisen harmaaseen. Tämä johtuu siitä, että hiukset on tosiaan eri sävyisiä. On tummanruskeaa, vaalearuskeaa, vaaleaa ja ihan blondia hiusta. Hiukset eivät ole siis minkäänväriset, juuri tuo epäväri on hyvä nimitys. Ja sellainen ei oikeasti imartelee harvoja. Helposti tulee vähän semmoinen suttuinen vaikutelma. Ja ainakin omani näyttää helposti likaiselta, vaikka olisivat puhtaat. En tykkää.

[/quote]

Entä sun meikki? Se tekee paljon tuon hiussävyn kanssa. Ja suosittelen sulle hiusten kuivapesuainetta, se antaa volyymia ja tekee puhtaan näköiset hiukset.

Tässä esim. on tosi hyvä meikki tuon värisille hiuksille-

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/thefw.com/files/2012/04/Dakota-Rose-2.jpg

Vierailija
18/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin viimein tänä vuonna tajusin, kuinka hieno ja trendikäs tämä maantienharmaa mikälie onkaan, ja nyt oon ollut värjäämättä lähes vuoden. Saattaa näyttää hailakalta valokuvissa, varsinkin jos hiukset on kiinni, mutta senpä takia pidänkin hiuksia usein auki. Esim. Jennifer Aniston, SJP yms ovat värjäämällä välillä pitäneet tätä samaa tyyliä, että aika tyylikäs se huippukampaajienkin mielestä varmaan on. Lisäksihän voi omaa maantienharmaata kirkastaa vaikka vaaleilla raidoilla, jos haluaa.

Vierailija
19/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:04"]

[/quote]

http://i.models.com/oftheminute/images/2011/02/josephine-2-12-12-a-5-700x962.jpg

Tuo on aika lähellä, kesäisin vaaleampi.
[/quote]

Säikähin

Vierailija
20/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:54"]

Mäkin viimein tänä vuonna tajusin, kuinka hieno ja trendikäs tämä maantienharmaa mikälie onkaan, ja nyt oon ollut värjäämättä lähes vuoden. Saattaa näyttää hailakalta valokuvissa, varsinkin jos hiukset on kiinni, mutta senpä takia pidänkin hiuksia usein auki. Esim. Jennifer Aniston, SJP yms ovat värjäämällä välillä pitäneet tätä samaa tyyliä, että aika tyylikäs se huippukampaajienkin mielestä varmaan on. Lisäksihän voi omaa maantienharmaata kirkastaa vaikka vaaleilla raidoilla, jos haluaa.

[/quote]

Se on yksi halutuimpia värejä tällä hetkellä ja todella vaikea saada aikaiseksi värjäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä