Ruokaa huomiseksi 2 eurolla?
Kommentit (18)
Pienet kaupat saavat olla auki haja-asutusalueella. ABC:ltä saa ruokaa, useimmista 24/7.
Onko sun jääkaappi ja kuiva-ainekaapit ihan tyhjiä? Ei löydy yhtikäs mitään?
Osta linssejä ja irtomyynnistä porkkana ja sipuli. Tee sosekeitto.
kaurahiutaleita, lauantaimakkaraa ja nuudeleita. Kannattaa toki kaupassa kierrellä hyllyjen välissä ja tutkia hintoja ja päättää siellä.
Löytyykö kotoa yhtään mitään? Siis vaikka puurohiutaleita, että saisi aamu/iltapalaa?
Ostaisin varmaankin makkarakeiton ainekset: halvin lenkki, pakastepussi vihanneksia ja perunoita. Onko kotona lihaliemikuutioita tai mausteita? Ne voi sotkea budjetin... Mutta jos ei tarvi selvitä kun huomisesta niin menisin soittamaan jonkun naapurin ovikelloa valkoisen valheen kanssa: olisko liemikuutiota lainaksi, kun just pääsi loppumaan... Ja sitten ostaa takaisin kun saa rahaa.
Tilaa kännykällä pizza ja säästä 2€
Prismassa kilo perunaa 0.30€
Osta myös muutama sipuli, porkkanaa ja munia.
Keitä perunat ja paista sipulin kanssa pannulla. Paista kaveriksi munia ja raasta porkkanaa salaatiksi.
Kaali myös halpaa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:14"]Tilaa kännykällä pizza ja säästä 2€
[/quote]Mitä alapeukuttamista tässä oli? Puhelinlaskusta menee sitten veloitus. Ja jatkossa kannattaa opetella rahan käyttöä, ettei tuollaista tilannetta tule, että kahdella eurolla pitää pärjätä. Olen itse opiskelija enkä ikinä ole noin sössinyt, ettei rahat riitä ruokaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:04"]
Osta linssejä ja irtomyynnistä porkkana ja sipuli. Tee sosekeitto.
[/quote]
hyi vittu!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:14"]Tilaa kännykällä pizza ja säästä 2€ [/quote]Mitä alapeukuttamista tässä oli? Puhelinlaskusta menee sitten veloitus. Ja jatkossa kannattaa opetella rahan käyttöä, ettei tuollaista tilannetta tule, että kahdella eurolla pitää pärjätä. Olen itse opiskelija enkä ikinä ole noin sössinyt, ettei rahat riitä ruokaan.
[/quote]
ei aina tarvitse sössiä ettei olisi rahaa ruokaa.. taloustilanne voi olla sellainen joka kuukausi!
paastoa! ei joka päivä tartte olla syömässä :-). eikä huomenna taida kovin monesta paikkaa voida ostaa mitään. ehkä jonkun valmispitsan.
Puuroa, hernekeittoa purkista, sosekeittoa.