Miten sukkahousut pysyy ylhäällä?!
Yritin apinoida työkaverini kivaa tyyliä, värikkäitä sukkiksia ja mustaa mekkoa, mutta en kertakaikkiaan ymmärrä sukkahousujen, siis tuollaisten paksuhkojen noin 50-70 denieristen, syvintä olemusta. Nehän putoavat jatkuvasti! Olen kokeillut pienempää ja isompaa kokoa, mutta aina sama juttu. Haarakiila hivuttautuu jatkuvasti alaspäin. Onko jollain joku kikka kolmonen siihen, etei sukkiksia tartte koko ajan nostaa?
Kommentit (21)
Näin on. Mulla pysyy tosi hyvin ylhäällä. T: isoperseinen persjalka :-D
Laita toiset alushousut sukkahousujen päälle! Haarat pysyy paikoillaan eikä pimppi jäädy. Ite olen pitänyt näin vuosia, jostakin blogista joskus luin vinkin ja kokeilin, toimii!
Itsekin olen oppinut tuon alushousut sukkisten päälle -kikan, mutta en kyllä uskaltaisi laittaa elllen olisi aivan varma etteivät ne vahingossakaan pääse vilahtamaan. :D Tosin esim. mustat alushousut ei varmaan hirveästi mustien sukkahousujen päältä erotu...
Mitä pidemmät sääret, sitä isompi koko on valittava.
Kumma että bambuiset leggingsit pysyy ilman kiskomista.
Minä taas olen tuollainen tappijalkainen läskiperse ja minua myös ärsyttää tippuvat sukkahousut. Pitääpä kokeilla tuota pikkuhousutemppua.
Niin no, kymmenen vuotta pelkkiä hameita/mekkoja käyttäneenä on oppinut käyttäytymään niin ettei vilahda :) joskus on työpaikan pukuhuoneessa joku katsonut pukeutumistani ihmetellen, mut en välitä. Se mukavuus on jotain uskomattoman ihanaa kun pysyy housut paikoillaan.
Ahaa, jotain vielä päälle! Minulla on mielestäni ihan tavallisenmittaiset jalat, ei lyhyet eikä pitkät. Olen vähän persevä, mutta en mikään armoton läski. Ja tosiaan olen kokeillut suurempaa ja pienempää. Mutta mullahan on jotkut mustat vanhat leggarit, joista voisin leikata lahkeet irti! Näinköhän sitten alkaisi pysyä sukkiksetkin jalassa. Ja oishan sitä pimpillä lämpimämpää.
AP
Mä käytän sellaisia muotoilevia alushousuja sukkisten päällä. Pysyy sekä sukkikset ylhäällä että maha kurissa.
http://www.hm.com/fi/product/18850?article=18850-A
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:59"]Ahaa, jotain vielä päälle! Minulla on mielestäni ihan tavallisenmittaiset jalat, ei lyhyet eikä pitkät. Olen vähän persevä, mutta en mikään armoton läski. Ja tosiaan olen kokeillut suurempaa ja pienempää. Mutta mullahan on jotkut mustat vanhat leggarit, joista voisin leikata lahkeet irti! Näinköhän sitten alkaisi pysyä sukkiksetkin jalassa. Ja oishan sitä pimpillä lämpimämpää.
AP
[/quote]
pysyy, jos on tarpeeksi napakat. Jos ne leggingsit ei pysy ylhäällä ni ei ne sitten auta
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:00"]Mä käytän sellaisia muotoilevia alushousuja sukkisten päällä. Pysyy sekä sukkikset ylhäällä että maha kurissa.
http://www.hm.com/fi/product/18850?article=18850-A
[/quote]
niin tai vois kokeilla bodyä sukkisten päälle, ei takuulla valu :)
Mulla sama ongelma! Haarakiila roikkuu polvissa. Teininä pidin tosi usein hameita, koulussakin piti pitää (matkailuala), sitten pidin pitkään vain housuja. Nyt sitten innoissani laitoin pitkästä aikaa sukkikset ja hameen mutta eihän ne sukkikset pysy. Ihmettelen miten mulla on teinimä pysynytkään sukkikset jalassa.
Tuskin jalkojen pituudella ja perseen koolla on mitään tekemistä sen kanssa. Itse olen hoikka alipainoinen nainen. Perseeni ja reisieni puolesta voisin käyttää S-kokoa. Jalkani ovat kuitenkin liian pitkät siihen, joten käytän M:ää. Hyvin pysyvät ylhäällä. Ehkä ostat huonolaatuisia sukkahousuja? Niin ja kannattaisi luoda ihan oma tyyli eikä apinoida muita. Se on vain ärsyttävää ja erittäin läpinäkyvää.
Tuonpa takia käytän vain stay upeja joita ulkomailta saa kivoissakin väreissä.
t. 169cm, 51kg
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:17"]Tuonpa takia käytän vain stay upeja joita ulkomailta saa kivoissakin väreissä.
t. 169cm, 51kg
[/quote]
Ja tällä säällä ei pylly jäädy?
Mulla jotenkin alkoi panettamaan tämä ketju. Kokeilkaapa naiset joskus illalla niin, että laitatte pelkät sukkahousut ilman pikkareita ja kävelette miehenne eteen ja katsokaa vaikutusta. Se on uskomattoman kiihottavan näköistä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:35"]
Mulla jotenkin alkoi panettamaan tämä ketju. Kokeilkaapa naiset joskus illalla niin, että laitatte pelkät sukkahousut ilman pikkareita ja kävelette miehenne eteen ja katsokaa vaikutusta. Se on uskomattoman kiihottavan näköistä.
[/quote]
Sukkahousupervot erikseen, mun mies tykkää jos on stay-upit ilman alushousuja. :>
Ei mulla valu.. Vedän sukkikset mahdollisimman ylös, kainaloihin asti. Ja se tyyli millä ne pukee vaikuttaa, ei voi vain vetää jalkaan.
Onko sulla pitkät jalat? Mulla on ja on vaikea löytää sukkiksista sopivan pituisia. Ne on tehty isoperseisille persjaloille.