Haaveilen seksuaalisesta himosta ja seksistä, joka
räjäyttää tajunnan. Ihmisestä joka haluaa villisti minua ja minä häntä. Saankohan enää ikinä kokea sitä?
-keski-ikää lähestyvä kiltti vaimo ja äiti
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:49"]Mulla myös on todella kuumaa seksiä työkaverin kanssa. Molemmat ovat varattuja. Mua harmittaa vain se, että miksen aiemmin tiennyt seksin voivan olla tälläistä ja että rakastajani kaltaisia miehiäkin löytyy.
[/quote]
Hyvä että on muitakin samassa tilanteessa olevia...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:35"]
Ap saa kyllä seksiä kotonaan. Siitä vaan on se tajunnan räjäyttävyys kaukana. Niin kaukana, ettei oikein motivoi. En haaveile kovista otteista tai muistakaan erikoisuuksista. Siitä haaveilen, kun molemmat haluaa toisiaan niin paljon, ettei pysty olemaan koskematta toiseen ja vartalot kietoutuu toisiinsa niin tiiviisti, ettei melkein pysty hengittämään. Ja mieleen ei pääse mikään muu ajatus, kun seksissä on niin kokonaisvaltaisesti mukana. Onneksi on mielikuvitus.
[/quote]
Ootko kokeillut herätellä miestäsi jotenkin osoittamalla tuota himoa häntä kohtaan, vai oletko enemmän sellainen odottavalla kannalla oleva?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:17"]Minä en osannut ees kaivata kun ihastuin täysillä työpaikalta tuttuun mieheen. Seksi on juuri tuollaista kun edellinen kuvaili ja tykätään muutenkin toisistamme paljon. Voin sanoa että monella tapaa unelmieni mies. Emme kuitenkaan voi olla yhdessä, molemmilla perheet. Täysin kiellettyä ja paheksuttavaa tottakai mutta tunnen ekaa kertaa itseni naiseksi ja se tuntuu niin hyvältä.
N37
[/quote]Minusta olet kusipää !
M40
[/quote]
Perustele!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:49"]
Mulla myös on todella kuumaa seksiä työkaverin kanssa. Molemmat ovat varattuja. Mua harmittaa vain se, että miksen aiemmin tiennyt seksin voivan olla tälläistä ja että rakastajani kaltaisia miehiäkin löytyy.
[/quote]
Mä oon huomannut täällä palstalla, että tuo kokemus on enemmänkin kuin tavallinen. Ihan huomiona vaan, en ota kantaa onko se hyvä tai paha, oikein tai väärin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:10"]
räjäyttää tajunnan. Ihmisestä joka haluaa villisti minua ja minä häntä. Saankohan enää ikinä kokea sitä?
-keski-ikää lähestyvä kiltti vaimo ja äiti
[/quote]
Vähän sama täällä, joskus kaipaan sinkkuaikoja,kun tuollainen oli mahdollista.Nykyinen parisuhdeseksi nyppii. Ehkä sitä vielä joskus saa kokea tajunnanräjäyttävää himoa,toivossa on hyvä elää! :)
Mulla on juuri meneillään oman seksisuhteen parannus omaan mieheen. Ja oon kyllä puhunut miehen kanssa, eli hän tietää sen. Mun tilanne parantaa sitä on sikäli helppo, että kärsin haluttomuudesta vuosia ja nyt oon alkanut haluta. Ainoa vaan, että löysin mieheni haluttomuuden aikana ja nyt oon huomannut, etten koe häntä minään tajunnanräjäyttäjänä seksissä. Mutta ei auta valittaa kun hän kesti minua.
Meillä on ainakin toiminut se, että mä annan kovia otteita ja herättelyä miehelleni, joka on jo niin tottunut mun laimeuteen ja torjuntoihin seksissä, ettei osaa oikein otella mun kanssa :) Saa nähdä saanko heräteltyä miehestä kunnon panijan itselleni, ainakin haluaisin, sillä muuten suhde on niin hyvä kuin olla ja vois, ettei tekis mieli tosiaankaan vaihtaa.
Mulla myös on todella kuumaa seksiä työkaverin kanssa. Molemmat ovat varattuja. Mua harmittaa vain se, että miksen aiemmin tiennyt seksin voivan olla tälläistä ja että rakastajani kaltaisia miehiäkin löytyy.