Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen seksuaalisesta himosta ja seksistä, joka

Vierailija
08.11.2014 |

räjäyttää tajunnan. Ihmisestä joka haluaa villisti minua ja minä häntä. Saankohan enää ikinä kokea sitä?

-keski-ikää lähestyvä kiltti vaimo ja äiti

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa juttelisit asiasta puolisosi kanssa?

Vierailija
2/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule samaten täällä!!

En vaan ihan heti saa päähäni, miten tällainen neljän lapsen nelikymppinen äiti ja 20 vuotta naimisissa ollut nainen tuollaiseen tilanteeseen ajautuisi. Kyllä taitaa ne potentiaaliset ehdokkaat tuollaiseen seksiin olla kaikkea muuta kuin tajunnanräjäyttäviä ilmestyksiä..=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilun vuosi sitten ;) ja nyt olen päässyt toteuttamaan ...aivan ihanaa...n40

Vierailija
4/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:27"]No kuule samaten täällä!!

En vaan ihan heti saa päähäni, miten tällainen neljän lapsen nelikymppinen äiti ja 20 vuotta naimisissa ollut nainen tuollaiseen tilanteeseen ajautuisi. Kyllä taitaa ne potentiaaliset ehdokkaat tuollaiseen seksiin olla kaikkea muuta kuin tajunnanräjäyttäviä ilmestyksiä..=(
[/quote]

Suomi24 chat on hyvä paikka;)

Vierailija
5/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:27"]No kuule samaten täällä!! En vaan ihan heti saa päähäni, miten tällainen neljän lapsen nelikymppinen äiti ja 20 vuotta naimisissa ollut nainen tuollaiseen tilanteeseen ajautuisi. Kyllä taitaa ne potentiaaliset ehdokkaat tuollaiseen seksiin olla kaikkea muuta kuin tajunnanräjäyttäviä ilmestyksiä..=( [/quote] Suomi24 chat on hyvä paikka;)

[/quote]

Ja mitä? Meen sinne ja tungen näppäimistön pilluun ja hiiren perseeseen? Mä oon kuule vailla vähän muuta, kuin tuhmia puheita jossain säälittävässä tsätissä.

Vierailija
6/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:27"]No kuule samaten täällä!! En vaan ihan heti saa päähäni, miten tällainen neljän lapsen nelikymppinen äiti ja 20 vuotta naimisissa ollut nainen tuollaiseen tilanteeseen ajautuisi. Kyllä taitaa ne potentiaaliset ehdokkaat tuollaiseen seksiin olla kaikkea muuta kuin tajunnanräjäyttäviä ilmestyksiä..=( [/quote] Suomi24 chat on hyvä paikka;)

[/quote]

Ääh, siellä pelataan mielikuvilla. Minä haluan, että joku haluaa MINUA eikä mielikuvaansa minusta (tai varmaa p...ua).

Vierailija
7/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap eikun vaan kadunkulmaan passiin ja persettä jakoon. Voin luvata, että saat munaa.

Vierailija
8/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:31"]

[/quote]

Ääh, siellä pelataan mielikuvilla. Minä haluan, että joku haluaa MINUA eikä mielikuvaansa minusta (tai varmaa p...ua).
[/quote]

Mä löysin ihanan miehen sieltä :) joka on mun pillun pauloissa ;)

Vierailija
9/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

No ehkä sitten pitää luottaa telepatiaan että sopiva mies löytyy vaikka sanaakaan ei ole vaihdettu.

Vierailija
10/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin päin lukuisten en halua ikinä seksiä-ketjujen vastapainoksi :D

Minäkin haluan. Haluan että mua pannaan niin että hädin tuskin pystyn seuraavana päivänä kävelemään. Purraan niskasta, läimäyteteään pyllylle, painetaan seinää vasten. Sitä luulis että nainenhan kyllä seksiä löytää ja löytäähän sitä jos ottaa mitä vaan. Mutta sellainen kunnon intohimoinen perusteellinen rakastelu, ei sitä ihan helpolla saa, tällaisesta pienestä tuppukylästä ainakaan. Kunhan kevääseen päästään niin häippäsen täältä enkä enää pelkästään mieti kuinka mä ratsastin.

Vierailija
11/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:14"]Kerrankin näin päin lukuisten en halua ikinä seksiä-ketjujen vastapainoksi :D

Minäkin haluan. Haluan että mua pannaan niin että hädin tuskin pystyn seuraavana päivänä kävelemään. Purraan niskasta, läimäyteteään pyllylle, painetaan seinää vasten. Sitä luulis että nainenhan kyllä seksiä löytää ja löytäähän sitä jos ottaa mitä vaan. Mutta sellainen kunnon intohimoinen perusteellinen rakastelu, ei sitä ihan helpolla saa, tällaisesta pienestä tuppukylästä ainakaan. Kunhan kevääseen päästään niin häippäsen täältä enkä enää pelkästään mieti kuinka mä ratsastin.
[/quote]

Tää on ihanaa kun on löytänyt suelunkumppanin jonka kanssa on juuri tuollaista kuin kuvailit ja kaiken lisäksi voimakad tunneyhteys! N40

Vierailija
12/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa kyllä seksiä kotonaan. Siitä vaan on se tajunnan räjäyttävyys kaukana. Niin kaukana, ettei oikein motivoi. En haaveile kovista otteista tai muistakaan erikoisuuksista. Siitä haaveilen, kun molemmat haluaa toisiaan niin paljon, ettei pysty olemaan koskematta toiseen ja vartalot kietoutuu toisiinsa niin tiiviisti, ettei melkein pysty hengittämään. Ja mieleen ei pääse mikään muu ajatus, kun seksissä on niin kokonaisvaltaisesti mukana. Onneksi on mielikuvitus.

Vierailija
13/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osannut ees kaivata kun ihastuin täysillä työpaikalta tuttuun mieheen. Seksi on juuri tuollaista kun edellinen kuvaili ja tykätään muutenkin toisistamme paljon. Voin sanoa että monella tapaa unelmieni mies. Emme kuitenkaan voi olla yhdessä, molemmilla perheet. Täysin kiellettyä ja paheksuttavaa tottakai mutta tunnen ekaa kertaa itseni naiseksi ja se tuntuu niin hyvältä.

N37

Vierailija
14/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:14"]Kerrankin näin päin lukuisten en halua ikinä seksiä-ketjujen vastapainoksi :D

[/quote]

Tää on ihanaa kun on löytänyt suelunkumppanin jonka kanssa on juuri tuollaista kuin kuvailit ja kaiken lisäksi voimakad tunneyhteys! N40
[/quote]Komppaan ! M40

Vierailija
15/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:17"]Minä en osannut ees kaivata kun ihastuin täysillä työpaikalta tuttuun mieheen. Seksi on juuri tuollaista kun edellinen kuvaili ja tykätään muutenkin toisistamme paljon. Voin sanoa että monella tapaa unelmieni mies. Emme kuitenkaan voi olla yhdessä, molemmilla perheet. Täysin kiellettyä ja paheksuttavaa tottakai mutta tunnen ekaa kertaa itseni naiseksi ja se tuntuu niin hyvältä.

N37
[/quote]Minusta olet kusipää !

M40

Vierailija
16/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:17"]Minä en osannut ees kaivata kun ihastuin täysillä työpaikalta tuttuun mieheen. Seksi on juuri tuollaista kun edellinen kuvaili ja tykätään muutenkin toisistamme paljon. Voin sanoa että monella tapaa unelmieni mies. Emme kuitenkaan voi olla yhdessä, molemmilla perheet. Täysin kiellettyä ja paheksuttavaa tottakai mutta tunnen ekaa kertaa itseni naiseksi ja se tuntuu niin hyvältä.

N37
[/quote]

Kuin minun kynästäni. N40

Vierailija
17/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:14"]Kerrankin näin päin lukuisten en halua ikinä seksiä-ketjujen vastapainoksi :D

[/quote]

[/quote]Komppaan ! M40
[/quote]
Tuliko mun muru linjoille ;)

Vierailija
18/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin samat fiilikset, kiva kuulla että on muitakin! Mutta mistä mies?

Vierailija
19/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:27"]

Mulla täysin samat fiilikset, kiva kuulla että on muitakin! Mutta mistä mies?

[/quote]

Kadulta varmaan löytyy ottajia.

Vierailija
20/28 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haaveilet toisesta miehestä? (Ihan normaalia, kunhan tarkensin)