Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisen iskeminen

Vierailija
08.11.2014 |

Miksi miehen pitää tehdä aina aloite naiselle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä todellakaan tarvi. Jos olen jostain kiinnostunut, kyllä teen sen selväksi.

Vierailija
2/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta suurimmalle osalle naisista pitää mennä aina juttelemaan. Flirttailevat mutta eivät uskalla tulla itse juttusille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ovat tehneet, mutta vain vähemmän laadukkaat.

t. Mies

Vierailija
4/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Paskemman näköset tarjoavat itseään helpommin. Menevät suoraan asiaan

Vierailija
5/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me laadukkaammat naiset ymmärrämme, miten helposti nainen saa tyrkyn horon leiman ja miten vaikea siitä on päästä eroon. Toki tässä voisi lässyttää "minulla naisena on oikeus ihan samaan ehdotteluun, kuin miehelläkin"-feministipaskaa, mutta tosiasiassa en todellakaan halua käyttää aikaani keikistelemällä ja ehdottelemalla miehille, jotka eivät minuun syty ERGO mies saa hoitaa aloitukset.

Vierailija
6/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että hetki. Puhutaanko tässä nyt panemisesta? Itse tarkoitin kyllä tilannetta, jossa juurikin on ollut vaikkapa sitä silmäpeliä illan mittaan. En jää odottamaan, että mies tulisi juttusille, vaan voin tehdä sen itsekin. Tottahan minullekin tulee miehet juttelemaan ja tekemään sitä aloitetta, mutta näissä tapauksissa en itse ole yleensä kiinnostunut. Niin että pätee molempiin suuntiin ;) Terveisin #2

Vierailija
7/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:43"]

[/quote]

Biologiset syyt. Jokaisen naisen täytyy saada jälkeläisiä, mutta jokaisen miehen ei. Olemalla vaikeasti tavoiteltavia, naiset pitävät huolen että vain parhaimmat miehet pääsevät lisääntymään, tai että huonoimmat eivät ainakaan pääse.

Vierailija
8/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa ei tartte. 

Vierailija
9/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:22"]

[/quote]

Biologiset syyt. Jokaisen naisen täytyy saada jälkeläisiä, mutta jokaisen miehen ei. Olemalla vaikeasti tavoiteltavia, naiset pitävät huolen että vain parhaimmat miehet pääsevät lisääntymään, tai että huonoimmat eivät ainakaan pääse.

[/quote]

Mitä noita vaikeita nirppoja. Thaimaassa naiset pitävät huolen ihan jostain muusta ja fiilis on molemmilla korkealla.

Vierailija
10/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä naiset tekevät aloitteen.Nykyäijät on niin saamattomia.Jos ei ole tuhannen päissään ei uskalleta lähestyä.

Vierailija
11/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

Mitä noita vaikeita nirppoja. Thaimaassa naiset pitävät huolen ihan jostain muusta ja fiilis on molemmilla korkealla.

[/quote]

Et sä niiden kanssa lasta halua...

Vierailija
12/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän muka jokaisen naisen pitää saada jälkeisiä?

Vierailija
13/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä olenko naisena epäonnistunut, muttei minulle ole tehty aloitteita miesten taholta kuin humalassa ja baarissa. Päiväsaikaan ihme nysväilyä, mukaan lähdetään kyllä jos itse osoittan aktiivisuuden.

Vähän ottaa itsevarmuuden päälle kun baari-iltoina voi 5-10 miestä lähestyä (osa vakavalla mielellä, osa ei), muuten ei. Missähän on suomalaisten miesten rohkeus vai onko vika mussa...

Vierailija
14/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:54"]

Miksiköhän muka jokaisen naisen pitää saada jälkeisiä?

[/quote]

Naiset voivat saada niin vähän jälkeläisiä, verrattuna miehiin, joten jokainen tarvitaan mukaan talkoisiin.

Vierailija
15/15 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:00"]

En sitten tiedä olenko naisena epäonnistunut, muttei minulle ole tehty aloitteita miesten taholta kuin humalassa ja baarissa. Päiväsaikaan ihme nysväilyä, mukaan lähdetään kyllä jos itse osoittan aktiivisuuden.

Vähän ottaa itsevarmuuden päälle kun baari-iltoina voi 5-10 miestä lähestyä (osa vakavalla mielellä, osa ei), muuten ei. Missähän on suomalaisten miesten rohkeus vai onko vika mussa...

[/quote]Ei miehissä mitään vikaa ole ja hyvin uskaltavat tulla juttelemaan ihan ilman alkoholiakin. Olet ollut päiväsaikaan vain väärissä paikoissa ja väärien ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan