Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa suututtaa vauvojen taitojen vertailu

Vierailija
08.11.2014 |

Niin siinäpä se. Jokaisella on oma aikataulunsa. Mutta miksi noissa facebookin vauvaryhmissä niin kovasti hehkutetaan vauvan taitoja ja mainostetaan niitä? Ei kehtaa laittaa "no nyt se nousi suorille käsivarsille tai nyt onnistuu syöttötuolissa istuminen" kun muut on tehneet sitä jo monta kk. Tyttö siis kohta 7 kk ja harjoittelee konttimisasentoa, mutta istuessa/istuttaessa veltto vielä. Onhan se minusta hienoa että 4-kuinen ryömii, mutta rajansa kaikella! Ugh! Olen puhunut!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on kilpailu ja lapset kilpailun väline.

Vierailija
2/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Ja hitaasti kehittyneen lapsen jälkeen saatuani nopeasti kehittyneen lapsen... En taaskaan viitsinyt sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että se on sulta pois, jos joku kehtaa olla ylpeä lapsestaan? Pitäis olla ihan hiljaa lapsen kehityksestä? Kaikesta sitä vedetään herne nenään..

Vierailija
4/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 5 kk vauva, joka yrittää liikkeellelähtöä, ja se on musta kamalaa! Pelkään, että se alkaa kävellä siinä vaiheessa, kun päässä ei ole mitään järkeä. Esikoinen lähti hitaasti liikkeelle, ja olin siitä todella tyytyväinen. Ole sinäkin! En ole missään FB:n vauvaryhmässä, mutta tulee mieleen, ettei välttämättä kukaan tarkoita rehennellä taidoillaan, sitä nyt vain on ylpeä just siitä omasta vauvasta, oli se sitten millainen tahansa :)

Vierailija
5/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tohon auttaa aika. Kun lapses on teini niin tollakaan asialla ei oo väliä. Kaikki osaa nousta seisomaan ja kontata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi