Onkos teidän FB-kaverit jo vaihdelleet viinapulloja profiilikuvikseen?
Nythän on menossa joku kampanja alkoholilain tiukennusta vastaan. Mun kavereista useampi on vaihtanut nyt profiilikuvansa. Vaikuttaa siltä että asia kiinnostaa ainoastaan niitä, joilla ongelmia alkoholinkäytön kanssa.
Kommentit (10)
Siideripulloja näkyy vaan mun kaverilistalla... :D
Aika moni on vaihdellut profiilikuvakseen jonkin viinapullon tms. Minusta typerä villitys ja en lähde mukaan.
Oluttölkki oli nuorella sukulaispojalla. Onneks en kommentoinu, meinasin soosotella.. :)
http://photofunia.com/effects/bottle_of_wine
tässäpä teille hiukan erilainen pullo mihin voitte oman etikettinne tuunata
Sanotaan näin, että oli aika helppo arvata ketkä fb-kavereista vaihtaa kuvan :)
Sanotaan näin, että mun kaveripiiriini kuuluu ihmisiä joiden keinot vaikuttaa asioihin ja olla yhteiskunnallisesti aktiivisia on ihan muualla kuin facebookin profiilikuvissa...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 15:54"]
Mun kaveripiirissä vaikuttaa, että asia kiinnostaa eniten niitä, joita sananvapausasiat yleensäkin kiinnostavat, ja jotka ovat aktiivisia poliittisesti. Ehkä meidän kaveripiirit ovat muutenkin vähän erilaisia?
[/quote]
Mun kavereista yksi polittiisesti aktiivinen on kritisoinut kampanjaa, loput asiaa kommentoineet (ehkä 5) ovat kuvan vaihtaneet ja alkoholin ongelmakäyttäjiä ovat kaikki.
-ap
Kyllä ovat. On teillä siellä Suomessa ongelmat :D
T. ulkomailla asuva
Kolme miestä on laittanut. Yhdellä olutmerkki, toisella jokin likööri, kolmannella katkero. Eivät ole alkoholiongelmaisia, vaan ihmisiä joilla ei nähdäkseni ole tarvetta hienostella tai esittää muutenkaan kulissielämää. Ovat oikein omia itsiään.
Mun kaveripiirissä vaikuttaa, että asia kiinnostaa eniten niitä, joita sananvapausasiat yleensäkin kiinnostavat, ja jotka ovat aktiivisia poliittisesti. Ehkä meidän kaveripiirit ovat muutenkin vähän erilaisia?