Mitä mieltä miehen käytöksestä, yhteenmuutto asiassa...
Tilanne, ollaan oltu yhdessä jo muutaman vuoden. Yhteenmuutosta ollut puhetta. Mitään ei silti tapahdu. Nyt kun otin asian puheeksi, niin mies suuttui. Ei sano miksi ei muuteta yhteen. Vaihtaa aihetta tai lähtee tilanteesta pois. Näin käy aina. Ikää 35 ja 42v meillä. Tuntuu että puhun tunteista ja muutosta ja tulevaisuudesta kuuroille korville. Mua loukkaa käytös ettei se puhu. Ilmeisesti haluaa asioiden olevan näin? Jatkaisitteko suhdetta? Onko muilla ollu samaa tilannetta? Auttaako tässä mikään?
Kommentit (6)
Miksi pitäisi muuttaa yhteen? Moni suhde menee pilalle arjen astuttua kunnolla kuvioihin. Ehkä mies tykkää susta ja teiän suhteesta sen verran paljon, ettei halua otttaa sitä riskiä että menettäisi sen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:42"]
Miksi pitäisi muuttaa yhteen? Moni suhde menee pilalle arjen astuttua kunnolla kuvioihin. Ehkä mies tykkää susta ja teiän suhteesta sen verran paljon, ettei halua otttaa sitä riskiä että menettäisi sen.
[/quote]
Jos olisi näin, luulisi, että mies olisi niin fiksu, että puhuisi asiasta, eikä vaihtaisi aihetta... Eli Munaton mies.
Minä haluan arkea elää ihmisen kanssa jota rakastan. Mun mielestä tämä ei ole kunnollinen parisuhde jos eletään kahta kotia.
Mies on sitoutumiskammoinen varmaan.
Mitään ei voi tehdä jos toinen ei ole EDES halukas keskustelemaan.
Tyydyt siihen mitä teillä nyt on tai sitten kerrot miehelle että tämä ei riitä sinulle ja se oli tässä ja hyvästi!
Jos ei halua puhua yhteenmuutosta, lähtee pois tai suuttuu niin mitä et ymmärrä??? Mies EI halua muuttaa yhteen! Sinä taas omalta osaltasi päätät mitä sinä haluat. Riittääkö sinulle vai tapailu/seurustelu vai haluatko enemmän?
Jos sinun toiveet ja halusi ovat eri kuin miehen niin jatka matkaan...