Miksi homot esitetään hienostuneina ja lesbot juntteina?
Kommentit (18)
Siksi, että halutaan näyttää, miten homo saisi kenet tahansa naisen, mutta valitsee toisin.
Ja naiset... He eivät saa miestä, joten tyytyvät toisiinsa.
Koska naismainen mies on tyylikäs ja hienostunut, mutta miesmäinen nainen on likainen, haiseva juntti.
Harva homo on kovin naismainen, ne on vaan ne jotka porukka tunnistaa homoiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:25"]
[/quote]
Näin. Osa näistä naisista , jotka bilettävät homoystäviensä kanssa olisi todella kummissaan jos ihmisestä näkisi ulospäin kuka on homo :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:25"]
[/quote]
Näin. Osa näistä naisista , jotka bilettävät homoystäviensä kanssa olisi todella kummissaan jos ihmisestä näkisi ulospäin kuka on homo :D
[/quote]
Nyt en ymmärtänyt?
Siksi, koska homo on feminiininen eli hienostunut ja lesbo maskuliininen eli juntti.
Rekka-lesbo ja neiti-mies tyypilliset homo/lesbo kuvat..ehkä siksi ,että ihmisille halutaan antaa kuva ettei "niitä" meissä normaaleissa ole.
Minusta ei kuulemma voisi ikinä kuvitella ,että olen lepakko.Näytän ihan tavalliselta nelikymppiseltä Pirkolta :-D
Koska sitä homoa roska-autokuskia ei erota mitenkään heterosta työkaveristaan ja lesboista ainoastaan rekkalesbot erottuu katukuvasta, loput eivät erotu siitä viereisellä kassalla istuvasta hetero kassaneidistä.
Tunnen homoparin jotka ulkoiselta olemukseltaan vastaa enemmän ehkä Matti Nykästä ja ööh, kukahan olisi toinen hyvä esimerkki. No, heistä ei arvaa kun eivät asiasta huutele kenen kanssa sänky jaetaan.
Kyllähän se telkun homppelijuontaja jää paremmin mieleen kuin kassajonossa oleva tavisjuntti ja mielikuva vääristyy.Samoin se rääväsuinen itseään tykö tuova rekkalesbo jää paremmin mieleen kuin kirjaston nurkassa istuva hiljainen harmaavarpunen.
Koska magneettikuvien on todettu homoilla muistuttavan naisten aivoja, ja lesbojen miesten aivoja.
Koska homot rinnastetaan naisiin, joihin liitetään korkeatasoiset konsertit, teatterit sekä kirjallisuuspiirit. Lesbot taas rinnastetaan miesmäiseen maailmaan, jossa keskeistä on korjata autoa, pumpata salilla ja piereskellä, jotta voidaan viestittää muille karjuille, että minä olen porukan johtava uros.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:19"]
Maalaisjuntti homo ilmoittautuu! :)
[/quote]
Eiköhän nämä homot ovat hienostuneita-jutut ole jo vähän vanhanaikaisia muutenkin. Itse tunnen homoja perusäijästä neitimäisiin. Maalaisjunttia en tunne, ellei Maajussi-homoa oteta lukuun. :)
Oletko ihan varma ettet tunne mua? Ei musta huomaa.. -maalaisjuntti
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:45"]
Koska homot rinnastetaan naisiin, joihin liitetään korkeatasoiset konsertit, teatterit sekä kirjallisuuspiirit. Lesbot taas rinnastetaan miesmäiseen maailmaan, jossa keskeistä on korjata autoa, pumpata salilla ja piereskellä, jotta voidaan viestittää muille karjuille, että minä olen porukan johtava uros.
[/quote]
Homojen rinnastaminen naisiin on loukkaavaa. Me ollaan miehiä. Ei voisi vähempää kiinnostaa nuo luettelemasi asiat. Minä olen automekaanikko, seuraan urheilua ja katson sotaelokuvia. Tuskin lesbotkaan haluaa olla miehiä, vaikka niin aina luullaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:45"]
[/quote]
Näin minäkin luulen. Mutta todellakaan en ajattele, että kaikki homot sopisivat noihin stereotypioihin. Homot itsekin pitävät niitä epärealistisina. Varmaankin eniten on esillä sellaiset stereotyyppiset homot ja sitä homokulttuuria tavallaan ruokitaan. Ei ole mediaseksikästä olla kuin massaan sulautuva hetero, mutta onkin mieleltään homo.
Tästä tulikin mieleen, että miksi tv:ssä homostailaajat ovat ehdoton IN kun taas lesbostailaaja tahi lifestyle ohjelmia ole laisinkaan? Sillä silmällä etc. Kaikissa miespuoleisia.
Stereotypiat. Ehkä ahdasmielisten on helpompi käsitellä tätä "kauhistuttavaa ja erilaista asiaa" , aittamalla lesbot ja homot lokeroihin ja erkaannuttamalla heidät heteronormatiivisista mielikuvistaan.
Itse tunnen vanhemman homoparin, joista toinen mies on äärettömän juntin oloinen rikkinäisine villapaitoineen ja ylipitkine nenäkarvoineen. Hävettää myöntää,mutta en ulkoisesti olisi häntä homoksi arvannut, on niin perus suomalaisen junttimiehen oloinen. Hänen puolisonsa on hänen vastakohtansa. Siisti, huoliteltu (EI kuitenkaan neitimäinen) ja tykkää leipoa ja tehdä käsitöitä. Hänestä homous paistaa kilometrien päähän jo puhetyylin ja koko olemuksen puolesta. Ovat oikein mukavia ihmisiä, ystävystyin heihin entisen työpaikkani kautta, jossa siistimpi mies oli pomoni.
Itse olen lesbo ja asun naisen kanssa, eikä me minun mielestäni näytetä tai vaikuteta mitenkään junteilta. Toivottavasti ei muidenkaan mielestä :) eli voidaan päätellä, että ihmisiä on erilaisia, juntteja ja hienostuneita, suuntautumiseen katsomatta!
Maalaisjuntti homo ilmoittautuu! :)