Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetetaan työttömystuet. t.ammattivalittaja

Vierailija
08.11.2014 |

Veronmaksajat säästäisi valtavasti. Ja jos minä pystyn tulottomana elämään niin siihen pystyy muutkin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet uudessa avioliitossa. Et saa omaishoidontukea eikä miehesi saa eläkettä. Millä nykyisin elätät itsesi?

Vierailija
22/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:28"]

Nyt olet uudessa avioliitossa. Et saa omaishoidontukea eikä miehesi saa eläkettä. Millä nykyisin elätät itsesi?

[/quote]

Aika paljon olen elämiseeni käyttänyt perintörahoja joita mummolta pikkuisen jäi ja mieheni maksaa mulla talousrahaa koska joudun lasta illat hoitamaan kun miehen yrittäjyyden takia työajat ovat hyvin epäsäännölliset. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mites ne kymmenet tuhannet perintöeurot saataisiin kaikille työttömille? Huomaa, ettet tosiaan ole ihan tähän yhteiskuntaan enää kosketuksissa...

Vierailija
24/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, sä oot kyllä paras!  :D

Vierailija
25/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:39"]

Ammattivalittaja, sä oot kyllä paras!  :D

[/quote]

Tai sekoin ja huomionhakuisin... En usko kyllä sekuntiakaan, että näin puusilmäinen ja vastenmielinen hahmo on oikeasti olemassa. Toisaalta varmaan koko palstan taidokkain trolli. Kerää aina vastauksia ja herättää tunteita ja saa aikaan tappeluita. Nostan siitä hattua.

Vierailija
26/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:37"]

No ap, mites ne kymmenet tuhannet perintöeurot saataisiin kaikille työttömille? Huomaa, ettet tosiaan ole ihan tähän yhteiskuntaan enää kosketuksissa...

[/quote]

Eihän mulla niitä ole aina ollut siksi otin aikanaan vanhan rahattoman miehen ja aloin omaishoitajaksi sain siinä elatukseni ja sillä konstilla saisi moni muukin. Ja häneltä jäi vain velkaa eli perintöjä en häneltä saanut. ap

Vierailija
27/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:42"]

[/quote]

Eihän mulla niitä ole aina ollut siksi otin aikanaan vanhan rahattoman miehen ja aloin omaishoitajaksi sain siinä elatukseni ja sillä konstilla saisi moni muukin. Ja häneltä jäi vain velkaa eli perintöjä en häneltä saanut. ap

[/quote]

Vittu mikä sekopää :D

Vierailija
28/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

Vittu mikä sekopää :D

[/quote]

Miten niin? olen elättynyt itseni sillä lailla kuin olen pystynyt. ap

Vierailija
29/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka suomalaiset voivat elättää itsensä tekemättä päivääkään työtä. Menemällä naimisiin vanhojen rahattomien miesten kanssa ja nostamalla omaishoidontukea."

Ap, ootko ikinä tarjonnut tätä innovaatiotasi esimerkiksi Keksintösäätiölle? Varmasti saisi patentin. Kiinnostusta olisi varmasti kansainvälisestikin, tämähän olisi nerokas keino elättää koko maailman väestö. Ei tarvitsisi enää yhdenkään sielun raataa minkäänlaisen sorvin ääressä.

Vierailija
30/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:00"]

"Kuinka suomalaiset voivat elättää itsensä tekemättä päivääkään työtä. Menemällä naimisiin vanhojen rahattomien miesten kanssa ja nostamalla omaishoidontukea."

Ap, ootko ikinä tarjonnut tätä innovaatiotasi esimerkiksi Keksintösäätiölle? Varmasti saisi patentin. Kiinnostusta olisi varmasti kansainvälisestikin, tämähän olisi nerokas keino elättää koko maailman väestö. Ei tarvitsisi enää yhdenkään sielun raataa minkäänlaisen sorvin ääressä.

[/quote]

Voihan sitä alkaa vaikka sukulaisen omaishoitajaksikin tms ja varmasti terveet ei oppimisvaikeuksista kärsivät keksivät konstin ansaita rahaa jos korvaukset lopetetaan he keksivät muita konsteja. ap

Vierailija
31/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla on vain yksi lapsi. Tyhmyys ja idiotismi periytyy.

Vierailija
32/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh.. Katoisipa sun kaikki rahat, mies ja koti

Vierailija
33/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:05"]

Hohhoh.. Katoisipa sun kaikki rahat, mies ja koti

[/quote]

Sitten keksisin jonkun muun keinon elää. ap

Vierailija
34/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole perintöjä, vielä on vakituinen työ.

ei ole sukulaisia, jotka vosivat toimia omaishoidettavana.

Ei ole edes kavereiden suvuissa henkilöitä, joita hoitaa.

Ulkonäköä ei ole sen vertaa, että joku vanha ukkeli minun naisi,jotta saisin elantoni puhumattakaan seksistä.

Eli kerropas minulle, miten elättäisin itseni ja lapseni, jos mahdollisen työttömyyden sattuessa en saisi mitää tukea.

Vierailija
35/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan lapsilisät. t.harrastelijavalittaja

Vierailija
36/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:12"]

Ulkonäköä ei ole sen vertaa, että joku vanha ukkeli minun naisi,jotta saisin elantoni puhumattakaan seksistä.

Eli kerropas minulle, miten elättäisin itseni ja lapseni, jos mahdollisen työttömyyden sattuessa en saisi mitää tukea.

[/quote]

Takuulla saisit jonkun vanhan ukon jota hoitaisit. ap

Vierailija
37/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan työttömät.
t. saunan taakse ja niskalaukaus

Vierailija
38/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:12"]

[/quote]

Takuulla saisit jonkun vanhan ukon jota hoitaisit. ap

[/quote]

No tuskinpa saisin, kun olisi koko nuoriotyöttömien määrä kinuamassa niitä ukkoja itselleen. Lisäksi ukoilla varmaan olisi niitä omia sukulaisia, jotka toimisivat omaishoitajina.

eli kiitos, ihan oikeaa vinkkiä, niin osaa jo varautua mahdollisen massatyöttömyyden vvaralle.

Vierailija
39/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tehdä jotain tontti yms tai pientä osakekaupaa, tai ostaa halvalla ja myy kalliilla tavaroita yms konsteja aina löytyy. ap

Vierailija
40/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:25"]

Voihan sitä tehdä jotain tontti yms tai pientä osakekaupaa, tai ostaa halvalla ja myy kalliilla tavaroita yms konsteja aina löytyy. ap

[/quote]

Millä rahalla tekee jotain tonttikauppaa, jos ei ole muita tuloja kuin pieni palkkatulo, jota ei siinä vaiheessa ole. työttömälle ei lainojakaan anneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi