Henkilötietojen selvittäminen, onnistuuko?
Tapasin junassa täydellisen naisen ja minulle jäi tunne, että hän on elämäni nainen. Kävimme pari tuntisen yhteisen matkamme aikana pitkiä keskusteluja elämästämme ja minulle tuli tunne kuin olisimme tunteneet aina. Tuntui, että hänen seurassaan olin kokonainen.
Tajusin vasta naisen poistuttua junasta, ettemme olleet huomanneet vaihtaa yhteystietoja. En tiedä edes naisen nimeä tai mitään muuta faktaa kuin ulkonäön ja joitakin yksittäisiä seikkoja hänen menneisyydestään ja työstään. Nainen sen sijaan tietää minusta enemmän, mm. nimeni.
Onko minulla minkäänlaista mahdollisuutta selvittää naisen henkilöllisyys?? Kaipaan häntä ja tuntuu todella kurjalta, jos en tapaa häntä enää koskaan.
Kommentit (19)
Yhdeksään minuuttiin ei vastausta ja sinä jo hermoilet siellä. Ei sinulla oikein ole mitään muita keinoja kuin levittää ne tiedot eri palstoille ja toivoa, että joku iltapäivälehti tekee sinusta human interest jutun. Jos olisi se nainen, en varmastikaan olisi sinuun yhteydessä koska levittelit tietojani sillä tavoin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:35"]
No ei ole.
[/quote]
Eli minun täytyy toivoa että nainen selvittää tietoni nimeni perusteella tai unohtaa koko juttu? AP
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:39"]
No ei ole.
[/quote]
Eli minun täytyy toivoa että nainen selvittää tietoni nimeni perusteella tai unohtaa koko juttu? AP
[/quote]
Juuri näin, kolmantena vaihtoehtona on vielä, että törmäätte toisiinne uudestaan.
Jos naista olisi kiinnostunut, hän olisi ilmaissut asiansa.
Get over it.
En voi käsittää miehiä, jotka jo heti juttelun perusteella ovat perhettä perustamassa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:39"]
No ei ole.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, kolmantena vaihtoehtona on vielä, että törmäätte toisiinne uudestaan.
[/quote]
Sitä toivon ja rukoilen. AP
Auts, jotenkin säälittävältä vaikutat...
Facebookin kautta voit toki yrittää etsiä, jos tiedät esimerkiksi henkilön opiskelupaikan. Googlaa mikä on ainejärjestön nimi ja etsi facesta ainejärjestön ryhmä tai sivu ja katso sieltä jäsenet. Jos tiedät että hän on osallistunut esimerkiksi johonkin tapahtumaan voit katsoa facen tapahtumaeventistä osallistuneet.
Tämä nyt on tällaista hakuammuntaa!
"Eli minun täytyy toivoa että nainen selvittää tietoni nimeni perusteella tai unohtaa koko juttu? AP"
Jos häntä kiinnostaa, niin hän voi sen tehdä. Jos ei tee, niin ei sitten niin paljoa kiinnosta. Sekin kertoo sinulle jotain. Ensi kerralla kysyt sitten suoraan sitä puhelinnumeroa.
Jos sinulla on hyvä ystävä poliisissa saat kyllä ystäväsi kautta selville kuka ko henkilö oli
OLetko pyytänyt VR kautta saamaan selville henkilön nimen ?
FACE kautta on moni löytänyt tavoittelemansa henkilön
Kun tiedät mille asemalle ko henkilö jäi - voit lähettää kyseseisen paikkaunnan ilmaisjakelulehteen vaikka ETSINTÄKUULUUTUS tai jotain yleisönosasto/henkilökohtaista palstalle.
No jos se on kiinnostunut, ottaa yhteyttä kun tietää sun nimen. Muuten unelman piikkiin.
Jos tiedät, mistä työpaikasta se nainen oli, mene ja laita lafkan ulko-oveen lappu. "Hei sinä ihana nainen, joka matkustit 3.11. junalla Jyväskylästä Helsinkiin. Juttelimme koko matkan, mutta minä en muistanut siinä mielenjärkytyksessä kysyä nimeäsi ja puhelinnumeroasi. Tiedän vain, että työskentelet täällä. Ihastuin sinuun ja kovasti toivoisin, että otat yhteyttä.
Soita Janille, puh:....."
Jotta et saa liikaa soittoja loputtomiin, voisit ostaa prepaid-liittymän tuota tarkoitusta varten.
Toisilta onnistuu, toisilta ei. Sinulta ei varmaankaan kun täällä tuollaisia kyselet.
Mitä yksityiskohtia sinä ap tiedät, tarkalleen ottaen? Niihin liittyen voisi miettiä keinoja.
RyhdyToimeenÄläkäLuovuta kirjoitti:
Jos sinulla on hyvä ystävä poliisissa saat kyllä ystäväsi kautta selville kuka ko henkilö oli
OLetko pyytänyt VR kautta saamaan selville henkilön nimen ?
FACE kautta on moni löytänyt tavoittelemansa henkilön
Kun tiedät mille asemalle ko henkilö jäi - voit lähettää kyseseisen paikkaunnan ilmaisjakelulehteen vaikka ETSINTÄKUULUUTUS tai jotain yleisönosasto/henkilökohtaista palstalle.
Veikkaan, että kolmessa vuodessa ap on jo unohtanut koko naisen.
Höhlä, laita itsestäsi kuva lehteen ja pyydä ottamaan yhteyttä toimituksen kautta.
Olen pahoillani, mutta en ole kiinnostunut. Matkaseurana olit ihan ok, mutta sen enempää en halua.
Onko keinoja? AP