Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö joku oikeasti Putouksesta ja vastaavista?

Vierailija
08.11.2014 |

Putous, Vino Show, Sinkkulaiva, Duudsonit...onko jonkun mielestä tällainen oikeasti hauskaa? Kysyn koska en ole koskaan tavannut ketään, joka olisi sitä mieltä. Minkälainen aikuinen ihminen katsoo ihan innoissaan putousta? Lapsille varmaan ihan hauska ohjelma. Itselle tulee vain hirveä myötähäpeä eikä naurata pätkääkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereissa on noista jokaisen faneja tai Sinkkulaivaa en ole kuullut kenenkään mainitsevan, enkä oikein tiedä mikä ohjelma se on. Lapsiperheissä tunnutaan katsovan kotimaista viihdettä. Kyllä minusta kotimaan realityt ja viikonloppujen viihdepläjäykset muodostavat selkeästi oman kategoriansa. Katson ulkomaisia sarjoja ja yhtä sarjaa monta jaksoa putkeen.

Vierailija
2/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muita mainittuja en katso, mutta sinkkulaivaa katson joskus samasta syystä kun luen tätä palstaa. Kiinnostaa ihmisten kummalliset ajatukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ennen ollut kanssa vähän sellainen rautatanko perseestä niskaan -tyyppi. Hyvin jäykkä ja paheksuin kaikkea mikä ei mukamas sopinut MINUN maailmaan ja "älykkyyteeni". Koin myötähäpeää monesta asiasta ja tuomitsin kauheaksi moraalittomaksi ja noloksi roskaksi monet asiat ja ohjelmat.

Kanki on lähtenyt pois sisuksista, en tiedä miten, elämä nyt vaan on opettanut. En minäkään periaatteessa innostu noista ohjelmista, mutta jos joku toinen tykkää niin ei ole minulta pois. Putousta meillä katsellaan, muksut tykkää. Ja on tässä vuosien mittaan siellä ollut ihan hauskojakin juttuja. Viime kausi oli jotenkin sellainen, että turvauduttiin alapää- ja seksihuumoriin aivan liian paljon. Liika on liikaa siinäkin. Useimmiten hahmot kehittyy kauden edetessä hauskemmiksi.

Sinkkuaivasta en tiedä ja possekin n jäänyt vähemmälle. Duudsonit... Noh. Joo. Alkuperäiset Duudsonit aiheuttivat rautakankiaikaan paheksuntaa, mutta nuo viimeisimmät kun ne ovat keskittyneet ihmisten auttamiseen, ne on olleet aika liikuttaviakin juttuja.

Tänä vuonna oon seurannut jpa BB:a, mikä on myös ollut joskus sarjassamme Erittäin Paheksuttavaa.

Vierailija
4/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson/vilkuilen ihan tahallani ja puhun niistä paikoissa joissa tiedän olevan ihmisiä jotka pitävät itseään liian älykkäinä ja korkeatasoisina moisten ohjelmien katselemiseen. Heidän reaktionsa ovat viihdyttäviä.

Vierailija
5/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut noista vain Putousta. En sitäkään paljoa, mutta tykkäsin muuten, mutta hahmokisa ärsytti liikaa koska mukana oli aina jotain ihan tylsiä ja paskoja hahmoja. Vanhassa Putouksessa yleensä ainakin Kristan hahmot.

Vierailija
6/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Putouksen vähän tuhmasta venäläisestä ja Kissi Vähähiilarista.
Katson Putouksen loppuosan, kun hahmot tulee lavalle. Suuresti ihailen kaikkia näyttelijöitä. Työmäärä on varmasti suuri.

Sinkkulaivaa olen katsellut muutaman kerran ja se on tehty kömpelösti. Tosin puitteetkin on mitä on mutta sinänsä ihan jees seurata jonkun treffailua. Nää osiot kun tyyppi on yksin buffetissa ottamassa perunaa lautaselle on tylsiä hetkiä.

Vierailija
7/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, ja olen ihmetellyt miten tämmöstä voi tulla ns. Parhaaseen katseluaikaan

Vierailija
8/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekauden putous oli hyvä. Tää uus on surkea. En laittais ihan samaan kategoriaan luettelemiasi ohjelmia.

Vierailija
9/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että täytyy olla jonkin turruttavan mielialalääkityksen alaisena jotta kykenee vahtaamaan "leipää & sirkushuveja". Näin pidetään kansakunta kontrollissa ja tietämättöminä isoista asioista joita kulisseissa puuhaillaan.

Vierailija
10/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan tykkään Putouksesta. Noita muita en katso. Vähän ihmettelen, miksi yhdistät toisiinsa Sinkkulaivan, Duudsonit ja kaksi sketsiohjelmaa (oon käsittänyt, että se Vino Show on sketsiohjelma), vähän sama kuin kysyisi, että kuka katsoo elokuvia ja Salattuja elämiä.

Mä oon tällainen tavallinen humanisti. Meillä ei ole telkkaria, joten katsotaan ohjelmat netistä tai DVD:ltä. Katson aika vähän ohjelmia. Luen enemmän kuin katson telkkaria.

Vierailija
11/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous ei kiinnosta yhtään. Vino showta katsoin pari jaksoa, mutta ei jaksa kiinnostaa. Possen katson, koska se on hauska. Ja miten sinkkulaiva liittyy näihin ohjelmiin?

Vierailija
12/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:50"]Viimekauden putous oli hyvä. Tää uus on surkea. En laittais ihan samaan kategoriaan luettelemiasi ohjelmia.
[/quote]

Totta, onhan nuo aika erilaisia. En vain katso kauheasti telkkaria niin kategorioin ohjelmat suunnilleen elokuvat-asiaohjelmat-lastenohjelmat-draamasarjat-tosiTV-putous yms. -ap

Vierailija
13/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:04"]Putous ei kiinnosta yhtään. Vino showta katsoin pari jaksoa, mutta ei jaksa kiinnostaa. Possen katson, koska se on hauska. Ja miten sinkkulaiva liittyy näihin ohjelmiin?
[/quote]

Olen ehkä ymmärtänyt tuon Sinkkulaivan väärin kun en ole koskaan katsonut pidempään kuin pari minuuttia. -ap

Vierailija
14/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään noista. Olen tylsä nainen, joka viihtyy mieluummin kirjojen parissa tai teatterissa.

Vierailija
15/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:50"]Viimekauden putous oli hyvä. Tää uus on surkea. En laittais ihan samaan kategoriaan luettelemiasi ohjelmia. [/quote] Totta, onhan nuo aika erilaisia. En vain katso kauheasti telkkaria niin kategorioin ohjelmat suunnilleen elokuvat-asiaohjelmat-lastenohjelmat-draamasarjat-tosiTV-putous yms. -ap

[/quote]

Aika hupsua tehdä noin. Ei ohjelmat, joita minä en katso muodosta muille ihmisille mitään kategoriaa.

Vierailija
16/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:50"]Viimekauden putous oli hyvä. Tää uus on surkea. En laittais ihan samaan kategoriaan luettelemiasi ohjelmia. [/quote] Totta, onhan nuo aika erilaisia. En vain katso kauheasti telkkaria niin kategorioin ohjelmat suunnilleen elokuvat-asiaohjelmat-lastenohjelmat-draamasarjat-tosiTV-putous yms. -ap

[/quote]

Aika hupsua tehdä noin. Ei ohjelmat, joita minä en katso muodosta muille ihmisille mitään kategoriaa.
[/quote]

Minusta nuo ovat kyllä aika samanlaisia, samantyylistä huumoria ja vetoaa amiksiin

Vierailija
17/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:05"]

[/quote]

[/quote]

Luulin että Sinkkulaiva on myös joku Putousta vastaava sketsishow, kun katsoin sitä pari minuuttia. Nyt googlasin. Noloa etten tiennyt mutta vielä nolompi ohjelma. -ap

Vierailija
18/18 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi muuta kuin että tv on suunnattu lapsille ja lapsiperheellisille. Prime time -aikaan tulee vain lapsille sopivia sarjoja ja ohjelmia. Ei tule juuri katsottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme