Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla mies ei juuri lainkaan tingi yöunistaan lasten takia?

Vierailija
08.11.2014 |

Eikö tuossa ole jo pätevä perustelu kieltäytyä kolmannesta lapsesta? En jaksa enää näitä huonoja unia ja onhan se todella epäterveellistäkin nukkua niin huonosti!

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina... siksi tuo lapsi saa jäädä ainokaiseksi. Ja näille "menisit sinäkin töihin"-huutelijoille, olen myös töissä (osittaisella hoitovapaalla) ja teen vuorotyötä. Isällä säännöllinen työaika. Vetosi kerran siihen että minä olen tottunut jo töissä valvomaan niin sama se on minulle valvoa sitten vauvankin kanssa. Sillä hetkellä olis tehnyt mieli vetä turpaan.

Vierailija
2/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sinulle se kolmas lapsi- asia on jotenkin niin olennaista? Vaatiiko mies sitä? Vai luuletko että se on joku normi? Ihmettelen vaan kun toistelet sitä koko ajan. Ei kukaan pakota hankkimaan enemmän lapsia kuin jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä juttu että jotku miehet kuvittelee niin jos on kulli jalkojen välissä niin tulee välittömästi jotain erikoisoikeuksia. Liittyen harrastuksiin, lastenhoitoon,kodinhoitoon ym.

Ei se nainenkaan mikään kone ole. Ei se jaksa yhtään enempää kun se mieskään. Käydä töissä, valvoa yöllä, tehdä kotitöitä ym. Sitten nainen nalkuttaa jos haluaa ihan samat oikeudet perheessä. USein tämä "nalkutus" johtuu juuri tästä että mies tekee mitä jaksaa ja nainen tekee vaikka ei jaksaiskaan. Siitä johtuu monet riidat ja erot. Kun osa miehistä on niin itsekkäitä ettei näe edes tekevänsä mitään väärin.

Tasapuolisuus näissä asioissa.

T: M37

Vierailija
4/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:25"]

Sama tarina... siksi tuo lapsi saa jäädä ainokaiseksi. Ja näille "menisit sinäkin töihin"-huutelijoille, olen myös töissä (osittaisella hoitovapaalla) ja teen vuorotyötä. Isällä säännöllinen työaika. Vetosi kerran siihen että minä olen tottunut jo töissä valvomaan niin sama se on minulle valvoa sitten vauvankin kanssa. Sillä hetkellä olis tehnyt mieli vetä turpaan.

[/quote]Olisit lyöny

Vierailija
5/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan niinku mun kaveri: mies menee töihin ja lapsi herää mutta kaveri vaan laittaa korvatulpat ja kääntää kylkeä :) lapsi kuulemma tottuneesti jo odottelee parikin tuntia pinnasängyssääm että äityli herää.

Vierailija
6/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ees kehtaa antaa toisen valvoa aina ja ite nukkua? Mulla ei riittäis ees pokka moiseen itsekkyyteen!!!

Vierailija
7/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:57"]Jos talon isäntä ajaa esmes rekkaa työkseen, eikai se hyvästä valvominen ole? Menkää naiset työelämään ja mies kotio. Älkää sitten valittako hoitotyössä tai kolmivuoroa tekevät. "väsyttää, kun lasta piti hoitaa"
[/quote]
No herää itse pahimmillaan kymmenen kertaa yössä kesken sikeiden unien. Eikös sitä ole ihan kidutustapanakin käytetty?

Vierailija
8/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:54"]Miksi te suostutte tollaseen?
[/quote]

Ei oo kyse suostumisesta vaan pakosta.

Vierailija
9/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas minä en tingi yöunistani vaan mies on se, joka nousee, jos on tarve. Minä kylläkin nukahdan paljon hitaammin, joten jos en ole vielä ehtinyt uneen ja mies jo kuorsaa vieressä, kyllä minä silloin nousen. Tosin meidän lapsi ei ole juurikaan heräillyt öisin vaan on nukkunut yöt läpi vähintään 8 tuntia toiselta kuulta alkaen.

Ettekö te anna lapsillenne illalla tarpeeksi ruokaa, jos he heräävät keskellä yötäkin?

Vierailija
10/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin asiasta ja mies vaikutti ymmärtäväiseltä. Sanoi myös, ettei vain kykenisi valvomaan ja että mun sana painakoon enemmän lapsilukuasiassa. Eli ei siitä sitten pitäisi joutua tappelemaan. Ap

Vierailija
11/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:28"]

Se on kyllä jännä juttu että jotku miehet kuvittelee niin jos on kulli jalkojen välissä niin tulee välittömästi jotain erikoisoikeuksia. Liittyen harrastuksiin, lastenhoitoon,kodinhoitoon ym.

Ei se nainenkaan mikään kone ole. Ei se jaksa yhtään enempää kun se mieskään. Käydä töissä, valvoa yöllä, tehdä kotitöitä ym. Sitten nainen nalkuttaa jos haluaa ihan samat oikeudet perheessä. USein tämä "nalkutus" johtuu juuri tästä että mies tekee mitä jaksaa ja nainen tekee vaikka ei jaksaiskaan. Siitä johtuu monet riidat ja erot. Kun osa miehistä on niin itsekkäitä ettei näe edes tekevänsä mitään väärin.

[/quote]

Sitten yllättäen huomaat että akka lähti. Ainuttakaan tapausta en tiedä, jossa akka olisi lähtenyt jos mies on ollut perheen pää ja pomo ja pitänyt akan kurissa. Tietenkään eivät ole olleet mitään juoppoja.

Tiedän vaikka kuinka monta tapausta, jossa nainen on kyllästynyt nössöön tai liian kilttiin mieheen.

Vierailija
12/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
13/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu teitä naisia vaivaa? Miksi kestätte tämmöisiä idiootti miehiä, jotka eivät ota vastuuta omista lapsistaan! Jos et saa miestäsi ruotuun niin heitä se pihalle.

Vierailija
14/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:16"]

[/quote]

Sitten yllättäen huomaat että akka lähti. Ainuttakaan tapausta en tiedä, jossa akka olisi lähtenyt jos mies on ollut perheen pää ja pomo ja pitänyt akan kurissa. Tietenkään eivät ole olleet mitään juoppoja.

Tiedän vaikka kuinka monta tapausta, jossa nainen on kyllästynyt nössöön tai liian kilttiin mieheen.

Ei se tee nössöä jos osallistuu. Olen kyllä muutenkin ns. miehinen mies mutta osaan ajatella sitäkin että ei mulla ole sen enemmän oikeuksia nukkua tai olla tekemättä kotihommia vaikka olenkin mies. Meillä käy kumpikin töissä. 

Pitää arvostaa kumppania ei se muuten toimi. Miten se tekee minusta nössön jos osallistun lapseni hoitoon jonka olen halunnut?

[/quote]

Vierailija
15/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:18"]

Mikä vittu teitä naisia vaivaa? Miksi kestätte tämmöisiä idiootti miehiä, jotka eivät ota vastuuta omista lapsistaan! Jos et saa miestäsi ruotuun niin heitä se pihalle.

[/quote]

Tuo kyllä on toisinpäin. Teidät pitää panna ruotuun ja ongelma ratkeaa.

Vierailija
16/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
17/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan. Olen myös "perheenpää" jos nyt sellaisesta voidaan edes puhua. Nössöys ja osallistuminen vastuullisesti kaikkeen ei kulje käsikädessä. Nössö voi olla semmonenkin joka ei osallistu mutta on muuten täys tossukka. 

Katsos kun minusta on mieheks monessa asiassa.

M37

Vierailija
18/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:16"]

[/quote]

Ei se tee nössöä jos osallistuu. Olen kyllä muutenkin ns. miehinen mies mutta osaan ajatella sitäkin että ei mulla ole sen enemmän oikeuksia nukkua tai olla tekemättä kotihommia vaikka olenkin mies. Meillä käy kumpikin töissä. 

Pitää arvostaa kumppania ei se muuten toimi. Miten se tekee minusta nössön jos osallistun lapseni hoitoon jonka olen halunnut?

[/quote]

[/quote]

Ensinnäkin olet halunnut lapsen. Tuo nyt heti pisti silmään. Itse aiheeseen, tottakai pitää auttaa jos kykenee omissa rajoissaan, mutta kyllä akan pitää ensisijaisesti hoitaa lasta.  Miehille ei kuulu perseen pyyhdinnät. Myöhemmin toki voi hyvinkin ottaa ohjia käteen, varsinkin jos lapsi on poika.

Vierailija
19/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
20/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:24"]

Jatkan. Olen myös "perheenpää" jos nyt sellaisesta voidaan edes puhua. Nössöys ja osallistuminen vastuullisesti kaikkeen ei kulje käsikädessä. Nössö voi olla semmonenkin joka ei osallistu mutta on muuten täys tossukka. 

Katsos kun minusta on mieheks monessa asiassa.

M37

[/quote]

Vielä opit nuori mies. Tuo ei hyvään tule päättymään 10 vuoden sisällä. Naisilla on genettinen tarve haastaa ja hakea riitaa. Jos heidän antaa pyörittää niin tappiolle jää ja tämä läskiperse kyllästyy ja alkaa hakemaan uusia haasteita.