Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaverin ainainen valitus...

Vierailija
08.11.2014 |

En jaksa enää kuunnella kaverin jatkuvaa kitinää kuinka mihin ei jää rahaa. Valittaa myös kuinka raskasta on tehdä kuusi päivää viikossa töitä ja viikollakin aamusta iltaan. Tekee siis kahta huonosti palkattua työtä. Raportoi jatkuvasti kuinka on siihen ja siihen laskuun mennyt rahaa ja että ruokaakin pitäs vielä ostaa.

Muuten kyllä ymmärtäisin mutta kun pitää kuitenkin olla kolmio yksin asuvalla ihmisellä juuri siltä alueelta kuin haluaa, asuu vuokralla kylläkin ja kolme koiraa ja auto. Olen maininnut että jos myisit auton ja alkaisit käyttämään julkista liikennettä ja jos et onistaisi lemmikkejä (en ole käskenyt myymään mutta kun asiasta mainitsin niitä oli vielä kaksi) ja jos muuttaisit vuokralle yksiöön tai kaksioon niin ei tarvitsisi paiskia töitä niin paljon ja jäisi rahaa muuhunkin. Mutta ei niin ei... ja kaiken lisäksi tämä ihminen tuhlaa rahaa myös kirpparilöytöihin (keräysastiat, huonekalut, vaatteet etc.) kun kerran niin halvalla sai..... ei ole kovin halpaa kun tarpeeksi ostaa. Hohhoijaa. Alkaa jo vituttaa pikkuhiljaa kun hyökkää heti vastaan jos yritän torpata hänen valituksensa tai antaa vinkkejä. Pitäs vaan myötäillä ja sääliä ilmeisesti. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota välimatkaa kaveristasi niin kauaksi aikaa kun itsestäsi siltä tuntuu.

Vierailija
2/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kannata käyttää energiaa sen neuvomiseen. Hän on niitä, jotka lottovoiton saadessaankin valittaisivat rahapulaa. Ja eikö se ole aika yleistä, että ihmiset elää yli varojensa?
Toisaalta meidän muiden on turha määritellä mikä materia on toiselle tärkeetä. Eli turha neuvoa, että säästä siinä tai tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa. Itse ainakin lemppaisin tuollaisen kaverin. En jaksa kuunnella.

Onneksi niistä pääse helposti eroon, kun ei ole missään yhetyksissä, eikä vastaa niiden soittoihin.

Jos sattumalta tavataan kaupungilla, olen mielummin omissa ajatuksissani ja epäosiaalinen. Katkaisen tapaamisen lyhyeen omien kiireitteni takia. Heippa!

Tyly ja toimiva resepti.

Vierailija
4/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyhmä kaveri. Auto ehdottomasti pois ja muutto reippaasti pienempään asuntoon ja eri alueelle. Lemmikit kyllä ymmärrän, ja niihin nyt ei mene läheskään niin paljon rahaa kun autoon+kolmioon YKSINasuvalle?! Huhhuh mikä kaveri. 

Vierailija
5/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida kauaa enää jaksaakkaan. Ärsyttävintä tässä on se että hän jaksaa viestittää minulle sen että miten minulla on asiat paljon paremmin kun ei tarvitse aamusta iltaan olla töissä ja saan viikonloput rentoutua... Itse asun yksiössä koska se riittää minulle tällä hetkellä, en omista autoa enkä lemmikkejä koska yksinkertaisesti ei ole varaa tällä hetkellä sellaisiin. Olishan se liva ettei aina tarvis ruuhkabussissa istua tai että olis vaikka oma koira mutta nyt ei vaan ole mahdollisuutta ja olen ihan tyytyväinen silti. 

Vierailija
6/6 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lemmikitkään nyt ihan halpoja ole kun laadukkaaseen ruokaan menee rahaa ja edellinen ostettu alle puoli vuotta sitten (rotukoira jolla oli hintaa liki 2000e) ja se vielä että jos sairastuvat niin eläinlääkärikulut voivat olla varsin huomattavia. Koiristahan pitää maksaa jotain veroakin... mutta tietenkin auto ja asunto kalleimmat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi