Käräyttäisitkö kannabista polttavat naapurit?
Kommentit (86)
Käräyttäisin tietenkin. Yksi lapsistani on ajautunut huonoille teille. Elämä piloilla nuoruuden hairahduksien vuoksi. Kunpa voisin aikakelloa kääntää taaksepäin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:57"]
Kannabis ei muuten ole syntiä. Rastafareille se on pyhä yrtti mutta heille sen sijaan alkoholi ja tupakka ovat syntiä tai ainakin johtavat kehon ja mielen tuhoon.
[/quote]
Olen käsittänyt että rastafarit ovat todella homovihamielistä naisia alentavaa porukkaa. Ja muutenkin koko uskonto on omituinen sekamelska keskiaikaista ajatelmaa. Eli ei sovellu lainkaan moderniin yhteiskuntaan. Voisi melkein verrata islamiin.
[/quote]
Höpöhöpö. Taitaa olla ainoa uskonto maan päällä, jonka kannattajat eivät sodi keskenään eivätkä muiden uskontokuntien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:17"]Ööö. Miksi asenteet ovat muuttuneet näin vakavasti väärään suuntaan?
Onko porukka unohtanut perinteet ja Jumalan, kun pitää huumeita palvoa ja kaikkea väärää.
Tulee nyt mieleen monta omituisuutta nykymaailmassa, joista hohkataan mediassa. Homoliitot pitää saada laillisiksi, huumeet pitää saada laillisiksi, prostituutio pitää saada lailliseksi.
Helvettiinkö te nuoriso oikein haluatte?
Ettekö pelkää Jumalaa?
[/quote]
kuka hullu enää uskoo satuolentoihin?
En käräyttäisi. Saattaisin kyllä ostaa.
En kyllä ymmärrä näitä käräyttäjiä. Se on ihan ok ettei itse tykkää eikä halua käyttää, mutta mitä HYÖTYÄ olisi siitä että poliisi käy ottamassa naapurilta savukkeet pois?
Palo- ja vesivahinkoriskit kuulostavat tekosyiltä. Omistusasunnossa saa tehdä kaikenlaista, mm. kasvattaa herkkusieniä, chilejä ja orkideoita, pitää tuhatlitraisia merivesiakvaarioita ja polttaa kynttilöitä. Ilmeisesti nämäkin pitäisi kieltää.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:01"]
Käräyttäisin tietysti. Aivan sama ovatko häiriöksi vai eivät. Ihan syystä huumeet ovat Suomessa laittomia.
[/quote]
Huumeet joo. Nyt puhutaan kannabiksesta. Aika monessa paikassa kannabis laillista, Suomi vähän jälkijunassa. Tulee se tännekin muutaman vuoden sisällä lailliseksi.
Miksei viinaa kielletä?
Se haju voi olla aikamoinen ongelma. Ja toisaalta sen hajun lähteen paikallistaminen. 9-asuntoisessa rapussa haisee ajoittain tosi kovin, mutta voin sanoa vain yhden asunnon josta se ei varmasti tule..
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:33"]
Käräyttäisin tietenkin. Yksi lapsistani on ajautunut huonoille teille. Elämä piloilla nuoruuden hairahduksien vuoksi. Kunpa voisin aikakelloa kääntää taaksepäin.
[/quote]
Lapsesi on jo piloilla. Unohda hänet.
Minä yritin ymmärtää lesbouteen kääntynyttä tytärtäni. Yritin kovasti, mutta ei siitä mitään tullut, kun tytär elää synnissä naisen kanssa ja käyttävät myös muodikkaasti huumeita.
Helpointa on hyljätä ja muistella sitä mitä rakas lapsi oli ennen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:38"]
Palo- ja vesivahinkoriskit kuulostavat tekosyiltä. Omistusasunnossa saa tehdä kaikenlaista, mm. kasvattaa herkkusieniä, chilejä ja orkideoita, pitää tuhatlitraisia merivesiakvaarioita ja polttaa kynttilöitä.
[/quote]
Suurpainenatriumlamput kuuluvat kasvihuoneisiin. Ne nyt todellakin ovat paloturvallisuusriski.
Hampun kasvattajta yrittävät laskea kasvatustilojensa lämpöjä epätoivoisesti koska spna valaisimilla lämmöt nousevat helposti lähemmäs 50 celssiukseen ilman tuulettimia. Tuulettimillakin ne alenevat noin 30 celssiukseen.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei asunto tai huoneisto, jossa eletään ole mikään kasvihuone? Menkää töihin ja ostakaa itsellenne se kasvihuone ja lopettakaa muiden elämän vaarantaminen. Tämä on ihan järki puhetta nyt. Omasta itsekkyydestänne te muiden henkiä vaarannatte vaarallisilla välineillä. Siksi nämä dorkat asentavat "varmuudeksi" palohälyyttimetkin kasvatustiloihin. Se on itselleen valehtelua. Ei palohälyytin estä tulipaloa, kun olette pois kotoanne. Monesti kasvatustilat ovat lukittuja. Tulipalo etenee todella helposti.
Pistäkää ne rehunne oikeasti vaikka parvekkeelle oikeaan valoon niin ei tarvitse muiden pelätä henkensä puolesta. Saatanan itsekkäät urpot.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:38"]
Palo- ja vesivahinkoriskit kuulostavat tekosyiltä. Omistusasunnossa saa tehdä kaikenlaista, mm. kasvattaa herkkusieniä, chilejä ja orkideoita, pitää tuhatlitraisia merivesiakvaarioita ja polttaa kynttilöitä.
[/quote]
Suurpainenatriumlamput kuuluvat kasvihuoneisiin. Ne nyt todellakin ovat paloturvallisuusriski.
Hampun kasvattajta yrittävät laskea kasvatustilojensa lämpöjä epätoivoisesti koska spna valaisimilla lämmöt nousevat helposti lähemmäs 50 celssiukseen ilman tuulettimia. Tuulettimillakin ne alenevat noin 30 celssiukseen.
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei asunto tai huoneisto, jossa eletään ole mikään kasvihuone? Menkää töihin ja ostakaa itsellenne se kasvihuone ja lopettakaa muiden elämän vaarantaminen. Tämä on ihan järki puhetta nyt. Omasta itsekkyydestänne te muiden henkiä vaarannatte vaarallisilla välineillä. Siksi nämä dorkat asentavat "varmuudeksi" palohälyyttimetkin kasvatustiloihin. Se on itselleen valehtelua. Ei palohälyytin estä tulipaloa, kun olette pois kotoanne. Monesti kasvatustilat ovat lukittuja. Tulipalo etenee todella helposti.
Pistäkää ne rehunne oikeasti vaikka parvekkeelle oikeaan valoon niin ei tarvitse muiden pelätä henkensä puolesta. Saatanan itsekkäät urpot.
[/quote]
Luulen että moni itselleen rehellinen kasvattajakin on samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti järkevän kärkevä mielipiteesi saa monet lopettamaan muiden ihmisten, etenkin perheellisten ihmisten vaarantamisen rivitaloissa ja kerrostaloissa.
Tuskin kukaan hampun kasvattaja haluaa olla murhapolttaja vaikka poltteleekin silloin tällöin kasvejaan.
Jaa että haluanko kannabiksen lemua asuntooni ja mahdollisesti psykoottisen hörhön häiriköimään eloani? Totta munassa haluan! <3
Niin ja turha itkeä sivistyneestä pössyttelystä, sellaista kun ei ole. Akateeminen koulutus kun ei sitä hajua poista ja mt-ongelmiin taipuvaisena kansana suomalaisten ei todellakaan kuuluisi käyttää tuotetta, joka laukaisee piilevän psykoosin.
Käräyttäisin toki. En pidä ylimielisestä lain rikkomisesta.
Just..mulla rastat.ei silti mitään tekemistä rastafari uskomuksen ym.kanssa.olen tavallinen perheenäiti.naimisissa ja ihana mies ja kolme lasta..miksi rastat sekoitetaan aina kannabikseen ja johonkin myytteihin?! Tukalla ei ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:25"]Just..mulla rastat.ei silti mitään tekemistä rastafari uskomuksen ym.kanssa.olen tavallinen perheenäiti.naimisissa ja ihana mies ja kolme lasta..miksi rastat sekoitetaan aina kannabikseen ja johonkin myytteihin?! Tukalla ei ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa!
[/quote]
mitä jos kertoisin sinulle, että rasta on muutakin kuin hiustyyli
"rastat sekoitetaan aina kannabikseen ja johonkin myytteihin"
Hakaristin käyttäjätkin ihmettelevä miksi ne aina sekoitetaan natseihin...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:20"]
Käräyttäisin tietysti. Aivan sama ovatko häiriöksi vai eivät. Ihan syystä huumeet ovat Suomessa laittomia.
[/quote]
Ime munaa senkin konservatiivinen lammas.
[/quote]
No ei se munan imeminen mun mielipidettä muuta. Monessa asiassa olen liberaali, mutta huumeidenkäytön nurjat puolet ovat monessa maassa aivan selvästi nähtävillä. Onko pössyttely kenties surkastuttanut sinun aivosolujasi? Oletko huomannut heikentymistä älyllisissä toiminnoissasi, muistissasi, tunteissasi ja liikkeiden koordinaatiossasi? Kaikkiin näihin kannabiksen polttelu vaikuttaa otsalohkon, limbisen järjestelmän ja pikkuaivojen kautta.
Ja turha väittää, että aikuinen ihminen saa tehdä itselleen mitä haluaa. Jo nyt järkevät ihmiset maksavat satoja miljoonia vuodessa alkoholin ja tupakan aiheuttamien sairauksien hoitamisesta. En valitettavasti ole valmis maksamaan pössyttelijöiden toimeentulotukia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:20"]
[/quote]
Ime munaa senkin konservatiivinen lammas.
[/quote]
No ei se munan imeminen mun mielipidettä muuta. Monessa asiassa olen liberaali, mutta huumeidenkäytön nurjat puolet ovat monessa maassa aivan selvästi nähtävillä. Onko pössyttely kenties surkastuttanut sinun aivosolujasi? Oletko huomannut heikentymistä älyllisissä toiminnoissasi, muistissasi, tunteissasi ja liikkeiden koordinaatiossasi? Kaikkiin näihin kannabiksen polttelu vaikuttaa otsalohkon, limbisen järjestelmän ja pikkuaivojen kautta.
Ja turha väittää, että aikuinen ihminen saa tehdä itselleen mitä haluaa. Jo nyt järkevät ihmiset maksavat satoja miljoonia vuodessa alkoholin ja tupakan aiheuttamien sairauksien hoitamisesta. En valitettavasti ole valmis maksamaan pössyttelijöiden toimeentulotukia.
Pakkohan minun olisi käräyttää poliisille polttelevat(jos polttavat sisätiloissa) ja potentiaaliset murhapolttajat (jos kasvattavat lamppujen alla).
Perheellisenä minulla ei ole varaa ottaa riskiä itsekkäiden idioottien omahyväisyyden takia.
Polttakaa ne jointtinne ulkona tupakkapaikalla ja kasvattakaa ne rehunne turvallisesti parvekkeella. Niin moni on kuollut turhaan kasvattajien takia. Niin monta asuntoa on mennyt tulipaloissa.
Ottakaa järki käteen!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:35"]
Pakkohan minun olisi käräyttää poliisille polttelevat(jos polttavat sisätiloissa) ja potentiaaliset murhapolttajat (jos kasvattavat lamppujen alla).
Perheellisenä minulla ei ole varaa ottaa riskiä itsekkäiden idioottien omahyväisyyden takia.
Polttakaa ne jointtinne ulkona tupakkapaikalla ja kasvattakaa ne rehunne turvallisesti parvekkeella. Niin moni on kuollut turhaan kasvattajien takia. Niin monta asuntoa on mennyt tulipaloissa.
Ottakaa järki käteen!
[/quote]
Amen
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:22"]
Pelkkä polttaminen tai käyttäminen ei todellakaan ole rikos. Kasvattaminen myyntiin tai myyminen on rikos.
[/quote]
Ja mistähän lähtien?