Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaverisi päivittänyt sinusta facebookiin/instagramiin passiivisaggressiivisen viestin?

Vierailija
21.09.2021 |

Oletko huomannut että kaverisi facebookissa/instagramissa on tutunkuuloisia juttuja kohtaamisenne jälkeen? Mitä niissä luki ja miten reagoit asiaan? Itse huomasin että yksi facebook-kaverini päivitti omalle seinälleen minun juttujani väheksyen. Esim. Kerroin että fanitin tiettyä artistia niin hänen seinälleen päätyi "Minä en fanita ketään. Kyllä ne julkkiksetkin p*skalla käy". Toinen juttu oli kun olin ollut ravintolassa viettämässä iltaa ja olin loukkaantunut kiusanteosta naisporukalle niin yksi näistä oli päivittänyt seuraavana päivänä meemin jossa nainen oli kaatokännissä ja siinä luki "Ai v*ttu mun tunteet!" Itsellä ei tulisi mieleenkään lähettää mitään passiivisagressiivisia päivityksiä kavereille oman seinän kautta, kuka tällaisia harrastaa? Ei ole ystävyyttä tämmöinen vaan jos on jotain selvitettävää niin se puhutaan henk.koht.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kyllä on ihmisillä nykyään vaikeita ongelmia.

Vierailija
2/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole yhteyksissä. Typeriä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kuvia, joissa itse näyttää hyvältä ja mä kananperseeltä. No olen vähän aggressiivisina ottanut.

Vierailija
4/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, kyllä on ihmisillä nykyään vaikeita ongelmia.

Niin tuollaisilla kantturoilla yleensä on. Jotain kateutta varmaan ap:ta kohtaan kun niin riipii. Säälittäviä.

Vierailija
5/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri haukkui meidät facebookissa oikein ääliömäisellä avautumisella. Ei tainnut muistaa, että oltiin facebook-kavereita. No ei olla enää.

Vierailija
6/6 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ollut, tai en ainakaan huomannut omalla kohdallani. Joskus olen huomannut joillain draamanhakuisilla ihmisillä tämäntyyppisiä päivityksiä, olen ajatellut että voisi olla jotain tuon tyyppistä kyseessä.

Omalla kohdalla on käynyt niin että olen vaikka käynyt jossain paikassa, omalla paikkakunnalla tai lähistöllä, ja teen siitä päivityksen kuvien kanssa. Kyseessä esim. joku ei kovin tunnettu luontopolku tms. Aina on tietyt ihmiset jotka ei tykkää tai kommentoi mitään, nämä kuitenkin yleensä tykkäilee kuvista ja muista päivityksistäni, aktiivisia somen käyttäjiä. Lähiaikoina kuitenkin tulee näiltä samoilta ihmisiltä päivitys samasta paikasta, lähes identtisten kuvien kanssa. Outoa, mutta ei haittaa enää kun en päivitä enää mitään. Kuvia otan edelleen paljon, mutta enää vain omaksi ilokseni. Voivat kopioida muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi