Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eno ei lopeta kiusaamista mitä ihmettä teen

Vierailija
21.09.2021 |

Olen sanonut tästä etten tykkää kuunnella joka kerta haukkuja rillipöllö jne. Sama jatkuu ja jatkuu. Kaikkien mielestä tää on muka isovelimäistä kettuilua mun mielestä se tuntuu aika kurjalta kuunnella itsestään sanottavan rillipöllö. Olen siis pöllö ja tyhmä hänen sanoin.

Ja tuo lällättely alkaa aina jos ollaan samassa kyläpaikassa ja vaikka se olis meillä kotona.
En enää kestä mikään mun sana ei ole vakuuttava eikä mua uskota ku pyydän lopettamaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enon avopuolisokin oikein provosoi häntä haukkumaan. Tietää että oon huono syömään kylässä ni tää avokki sanoo KYLLÄ SÄ VOIT ULLA SYÖDÄ PORKKANARAASTETTA!

En pysty syömään kylässä mitään. Just ton kiusaamisen takia. Ja ne on nyt alkanu mun kävelystäkin nälvimään että sun pitää innostua ja käydä lenkillä oikein alat syömään terveellisesti. Voi huoh.

Vierailija
2/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitääkin olla tämmöstä porukkaa välttelen ihan viimeiseen asti etten joudu noitten kanssa naamatusten. Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ens kerralla laksatiiviä sen kahvii ja katso ku paskoo housunsa. Hiljenee siinä

Vierailija
4/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vaan, että "Kiitos, pöllöhän on viisauden symboli!"

Googleta jos et tuota usko.

Vierailija
5/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika enossa vai sinussa?

Vierailija
6/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on suunta vaan ylöspäin. Heti kun pääset muutat sieltä kauas pois.

Ja jos on äitisi veli, suutu äidillesi.

Vierailija
7/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan vähä ojentaa sitä sun enoas niii loppuu tollainen kettuilu. Luulee olevansa niin iso mies muka. Ihan täysi nolla on ku kiusaa pienempiä!

Vierailija
8/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun näet enosi, jos hänellä maha pullottaa edes hiukan, vaikka ei mitenkään lihava olisikaan, kysy häneltä: "Onko enon masussa vauva?"

Vierailija
9/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vois uhkailla liivijengillä. Ja on kyllä äidin veli. Koon puolesta häntä olis helppo mottasta kyllä mut saisin varmasti myös Äitini suuttumaan ja hän heittäisi ulos luulisin.

Vierailija
10/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nauhotat koko ajan puhelimella keskustelua ja laitat oikein esille sitten että näin eno kiusaa. Että eikö oo oppinnu ettei saa kiusata.

Vierailija
11/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä että ei mua hyväksy tuo enon retale koska muuten he puhuu kaikille muille normaalisti ilman kuittailua

Vierailija
12/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidille että eno kosketteli sinua

Vierailija
13/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eno ei sua hyväksyisi? Enolla on jtn ongelmia kun kiusaa heikompaa että tuntee olonsa jotenkin isommaksi ja näin.

Vierailija
14/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyl muuttaa vaikka heti mut oon liian kiintynyt omaan kotiin. Ja on vähän väärin joutua muuttamaan kun sukulainen haukkuu ja kiusaa muiden edessä . + hänen lapset eli mun serkut ei koskaan puhu mulle sanaakaan. Ja pitäis olla vielä yhden kummi.

En oikein ymmärrä mistä tää johtuu.

Vierailija
15/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pidäkkään, koska et anna sen. Voittaa et se sais sut muuttamaan sieltä. Puhu äitilles ja kerro miten pahalta se saa sinut tuntemaan. Jos ei ymmärrä niin alkaa jo ihmetyttämää ettei äiti puolusta lastaan.

Vierailija
16/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sä oikein olet sen kanssa tekemisissä, kun harva se päivä teet tällaisen aloituksen?

Vierailija
17/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljo alapeukkuja mikä syy? Vai onko totuus kirpassu enoa ja hän lukee tätä yhdessä avokkinsa kanssa.

Vierailija
18/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brian! Lopeta jo!

Vierailija
19/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoa kirpasee ku lukee vauva fitä eikä kestä että on ihan täysin pässinpää

Vierailija
20/20 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla koko suku vähän vinksallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi