Hiiva! Argh. Tietääkö kukaan voiko käyttää Canestesia,
vaikka on vielä tuhruvuotoa kuukautisista?
Tilanne on siis sellainen, että aloitin juuri e-pillerit. Ensimmäinen laatta siis menossa. E-pillereiden ohjeissa sanotaan, että voi esiintyä pientä verenvuotoa kuukautisten välissä. Viime viikon maanantaina alkoi kuukautiset, jolloin siis aloitin pilleritkin. Nyt kuukautisien olisi pitänyt loppua mutta vielä tulee pientä veristä vuotoa. Luulen, että kyseessä on juuri sellainen vuoto, mikä mainittiin pillereiden ohjeessa.
Voikohan tuon Canestesin silti käyttää, kun siinä ohjeessa sanotaan, että ei tule käyttää kuukautisten aikana? Olisin kiitollinen, jos joku tietäisi. Inhottava kutina. Argh!!
Kommentit (6)
ei ehkä pysy niin hyvin kun tulee vuotoa mutta jos kamala kutina niin kyllä mä laittaisin!
Ihan pieniä määriä pari-kolme kertaa päivässä, yleensä vessassa käynnin yhteydessä. Ei siis varmaan vaikuta lääkkeen sisällä pysymiseen. Toivottavasti ainakaan..
Kiitos nopeista vastauksista. Käytän lääkkeen kyllä heti tänään. Huomenna helpompaa töissä.
Tuohon luonnonjogurttiin vielä sen verran, että kokeilen ensin lääkkeen. Tämä on ensimmäinen hiivatulehdus minulla ja tuo lääke on paljon helpompi käyttää. Ei minulla ole aikaa makoilla jogurtti alapäässäni. Mutta kiitos vinkistä. Jos lääke ei tehoa, niin tulen varmasti kokeilemaan tuon jogurtinkin.
Kiitollinen Ap
sisällä.
Toinen mikä tepsii on Lactacyd tai ylipäänsä maitohappoja sisältävä pesuneste.
lääkkeet ei auta---
luonnonjogurttia JOKA AAMU 1 DL, NIIN HIIVA MENEE POIS IKUISESTI