heitin soselautasen seinään.
Apua. Olen koko ajan vauvan kanssa yksin ja kilahdin. En vain jaksa tätä parkua ja huutoa enää. Ei suostu syömään eikä nukkumaan. Olen väsynyt. Huutaa yöt ja päivät.
Kommentit (27)
Tuo epäonnistunut olo on kyllä inha tunne. Yritä ajatella että me monet ollaan oltu siellä myös eikä silti loppujen lopuks olla kovin huonoja!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:55"]Saanko laittaa Supon
[/quote]
Saat. Mieti, kyllä itsekin otat särkylääkkeen jos olet niin kipeä ettet pysty nukkumaan. Luulenpa että nukkuu kun kipu katoaa :).
Kiitos oikeasti olette ihania. Tyttö nukkuu nyt ja keitän teetä ja lepään. Annan supon kun herää. Posket punoittaa kovasti.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:08"]Kiitos oikeasti olette ihania. Tyttö nukkuu nyt ja keitän teetä ja lepään. Annan supon kun herää. Posket punoittaa kovasti.
[/quote]
Kannattaa varmaan antaa yötä vasten sitten :). Oireita mistä tietää että kyse on hampaista: punoittavat posket, valtava kuolan eritys, kaikki mitä löytyy menee vielä tavallista enemmän suuhun, lämmin ruoka ei ehkä maistu, kakan haju :D (tajuat kyllä kun kiinnität huomiota, ja löysä koostumus).
Joo ei hätää, täällä joskus myös lentäny soseet seinään kun poika oli samanikäinen. Oli kyllä tosi paska ja epäonnistunut tunne sen jälkeen. Ens kerralla kun meinaa kilahtaa vie vaikka lapsi pinnasänkyyn (vaikka itkisi) pariksi minuutiksi ja mee vaikka hakkaa tyynyjä olkkariin :D Saat pahimmat raivot pois ja voit jatkaa taas rauhallisesti. Tää toimi mulla pahimpina aikoina. Jos yhtään lohduttaaa niin et ole ainoa joka kilahtelee. Hampaita voi olla joo tulossa, anna vaan suppo. Ja jos tyttö ei syö niin ei tarvitse pakottaa, tarjoat välillä ruokaa niin kyllä lapsi syö kun on nälkä. Mä laitoin myös tutin jääkaappiin vähäksi aikaa ja annoin lapselle kun se oli kylmä. Älä anna sille pahalle tunteelle valtaa, olet varmasti hyvä äiti vaikka välillä hermot menisi. Tsemppiä!
Mäki heitin kerran. Oli ihan helvettiä yhdessä välissä kun lapsi ei suostunut syömään MITÄÄN. Tai siltä se ainakin tuntui. Siitä on aikaa jo 6 vuotta. Nykyään helpompaa :D
Saanko laittaa Supon