Joskus sitä miettii että jos vaan jäisi työttömäksi
Tiedän, olen onnekas että minulla on työ. Työ jota vihaan.. olen koko tämän ajan etsinyt töitä ja niitä ei vain ole, saman alan töitä mitä olen tehnyt (siivoaja ja puhelinmyyjä).
Kunnon koulutusta peruskoulun jälkeen ei ole, hevosalalle joo muttei se työllistä Suomessa.
Pärjään kyllä tuilla, sen olen tehnyt ennenkin
Kommentit (4)
Niin tuntuu itsestänikin. Alkanut meno mennä sellaiseksi että kohta varmaan on lopputilin paikka.
joo. asiantuntijahommaa, työtä liikaa, palkkaa liian vähän ja lisää ei voi vaatia kun julkisella puolella kiinteä palkkataulukko. Koko ajan lisää velvollisuuksia ja päiviä pitää käytännössä venyttää neljän jälkeen vaikka mitään ekstraa ja bonuksia ei saa koskaan. Pärjäisin tuillakin ja taidan kohta tehdä sen ratkaisun. Tänne tulee onneksi tuolta kehitys maista niitä mon iosaajia jotka voi sitten hoitaa sisäministerin ja muut asiantuntijahommelit.
Sama homma täällä... palkka naurettavan pieni (5400 e/lk) ja töitä liikaa eli haittaa harrastuksia. Mut just laskin, kassasta en saa lähellekään samaa summaa vaan nälkäkuolema odottaisi.
Kouluta itseäsi lisää.
Niin me muutkin tehtiin.