mies käytti ehkäisykapseli-rahat tatskaan!!
oli mennyt kuulemma hetken mielijohteesta tatskaliikkeeseen ja siellä oli ollut vapaa aika.. minulle oli Ti tarkoitus laittaa ehkäisykapseli niillä rahoilla!!! :( olen kuukauden syönyt minipillereitä tätä varten ja nyt sitten..
ilmoitin herralle, että pillua ei sitten tipu koska minun on vaikea muistaa niitä pillereitä enkä halua enää lapsia ( miehellä kouluikäinen poika, meillä yhteinen tyttövauva). läksin tänne kaverille kahville, kun niin suututtaa ( kaveri on istunnolla, tyttö nukkuu partsilla niin ehdin purkaa sydäntä tännekin..). miehellä on jo 6 tatskaa ennestään, mikä helvetin vimma se oli saada uusi kuva JUURI NYT?!!
Kommentit (30)
Miks ukollas oli ne ehkäsykapseli rahat
Oletteko jo täyttäneet 18-vuotta, että pojalla oli lupa siihen tatuointiin.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:27"]
Toivottavasti osti edes olutta
[/quote]
Mahtaako ikä riittää
Kuulostatte fiksulta pariskunnalta.
Eroa. Se varmaan laittaa omat tarpeensa lastensa tarpeiden edelle.
miehellä vapaapäivä, kävi ruokakaupassa ym asioilla enkä todellakaan osannut kuvitella, että tekisi näin!!! :O
väittää unohtaneensa koko kapselin.. minulla on tosiaan hankaluuksia muistaa ne pillerit, eikä kierukka sopinut . vauva on 8kk emmekä aio enempää lapsia. mies laittoi tuossa viestin että menee käymään kaverillaan, laitoin takaisin että mene vaikka suohon samantien eikä sen jälkeen ole laittanut enää mitään..
niin ja ikää minulla on 22, miehellä 32. yhdessä on oltu 4v
"ap"
Välitunti meni jo. Reipaasti takaisin tunnille.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:26"]
En normaalisti sanoisi tätä, mutta nyt sanon: WT.
[/quote]
Samaa mieltä.
merkit ovat:
-rahattomuus, noinko pienestä on kiinni että joku tärkeä jää saamatta? Mitä se kapseli maksaa?
-elämänhallinnan puute tai pikemminkin miehellä impulssien hallinnan puute
-tatuoinnit
Onpas miehesi varsinainen kultakimpale
Kuka menee hetken mielijohteesta ottamaan minkä sattuu kuvan tatskaliikkeen kuvastosta? Mun omat tatuoinnit on huolella suunniteltuja just mulle, ei todellakaan mitään ovesta sisään ja ulos -keikkoja.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:26"]
[/quote]
Samaa mieltä.
merkit ovat:
-rahattomuus, noinko pienestä on kiinni että joku tärkeä jää saamatta? Mitä se kapseli maksaa?
-elämänhallinnan puute tai pikemminkin miehellä impulssien hallinnan puute
-tatuoinnit
[/quote]
tilillä oli 300 e, siitä oli tarkoitus ostaa viikonloput ruuat sekä vaipat ja sitten Ti se kapseli, jonka laitto tk:ssa tulee maksamaan n. 140 e.
"ap"
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:45"]Kuka menee hetken mielijohteesta ottamaan minkä sattuu kuvan tatskaliikkeen kuvastosta? Mun omat tatuoinnit on huolella suunniteltuja just mulle, ei todellakaan mitään ovesta sisään ja ulos -keikkoja.
[/quote]
Sama. Lävistyksen vielä jotenkin ymmärrän, otin itse hetken mielijohteesta snakebitesit ja kaveri septumin, mutta ollaankin vasta 16-vuotiaita. Tatuoinninkin meinaan ottaa, mutta aikaisintaan 25-vuotiaana. Aikaa suunnitella sitä. Piirtelen aina, kun mieleen tulee jotain, ja katson sitten 25-vuotiaana onko yhä ok, ja otan vasta sitten sen, jos otan.
Mä en antaisi miehelle pitkään aikaan ....... ennen kuin on säästetty rahaa uudestaan.....
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:57"]
Mä en antaisi miehelle pitkään aikaan ....... ennen kuin on säästetty rahaa uudestaan.....
[/quote]
Pillua saa onneksi muualtakin
Hei ap. Muuhun en ota kantaa, mutta tkssa saa ainakin Tampereella ehkäisykapselin ilmaiseksi jos antaa jonkun harjoittelijan laittaa :)
ihana mies :D tipahin penkiltä jo ajatuksesta että mun mies hömppäisi tollai. ei hemmetti ja sä elät tuollaisen kanssa? "mulla on nää kapselirahat nii mä laitanki nää tatskaan ku siis...siistii!!" olihan tää vitsi olihan? vai onks tämmösiä..?
Otti varmaan omaperäisen tribaalin tai sitten sen toisen tunnetun.