Miksi kiihotun kun miespuolinen kaveri...
...koskettaa mua? En pidä miehestä sillä tavalla, oikeastaan aika päinvastoin, mutta hän on minulle tärkeä ystävä. Seurustelee toisen ystäväni kanssa eikä pidä minusta sillä tavalla muutenkaan.
Eilen hän piti minua kädestä kun kerroin murheitani ja halasi myös. Jouduin vetäytymään aika pian, kun tuntui että nännit kovettuu...ja koko illan ne sitten nököttivätkin, ja oli levoton olo. :(
Olen itse naimisissa kymmenettä vuotta ja ehdottoman uskollista tyyppiä. Seksi ei ole oikein luistanut viime aikoina mieheni kanssa ja nyt on ollut paljon stressiäkin, johtuisiko siitä?
Kommentit (7)
En ole ennen tämmöistä kokenut, siksi kyselen.
Olet ihastunut. Ei se ole yhteydessä pitämiseen. Monesti just sitä ärsyttävää tyyppiä kohtaan tuntee seksuaalista vetovoimaa. Herää kyllä vähän epäily miehen vaikuttimista, kun kädestä pitää kiinni ja halailee...
4, tämä mies on aina ollut erittäin "iholle" tuleva. On sitä kaikille muillekin ystävilleen, myös miespuolisille.
Olisit antanut ime nännejä oikein kunnolla ja nuolettanut pillua. Ja sitten ottaa muna sisään... Anna mennä.
Kädestä pitäminen ja silmiin katsominen on selvä kiintymyksen merkki; olet mitä ilmeisemmin tulossa mielitietyksi tälle työkaverillesi. Tulossa saattaa olla vuosisadan romanssi ja juhannushäät!
Saatan itsekin reagoida noin johonkin mieheen, johon en ole edes ihastunut. Miehen sinänsä viaton fyysinen kosketus tai se, että haistaa miehen tuoksun, saa joskus minussa aikaan tuollaisen reaktion. Ei siinä ole mitään pahaa, koskaan en ole aikonut pettää omaa miestäni, en edes ajatuksissani.
No eiköhän nämä ole ihan normaaleja juttuja. Vaikka olisi uskollinen ja naimisissa x-vuotta, ei se sitä tarkoita etteikö voisi ihastua tai kiihottua jostakusta toisesta. On meilläkin työpaikalla yksi mies joka saa aina olon vähän levottomaksi mutta ei tulisi mieleenkään pettää. Minusta se pienet perhoset mahanpohjassa on parasta, turha sitä on jollain suhteella tai pikapanolla pilata. Eikä kiinnostaisikaan.